Melatonin


Guest Slettet_020112
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaring med Melatonin?

bruges ofte til krafpatienter....

Derudover hvis du vil bruge det kommer du til at sove som en baby og tro mig du kommer til at drømme ALT muligt mærkeligt.. kommer i den dybe søvn med det samme.. vær opmærksom på du ikke bliver træt af at indtage Melatonin, er altså ikke et sovemiddel.

Link to comment
Share on other sites

bruges ofte til krafpatienter....

Derudover hvis du vil bruge det kommer du til at sove som en baby og tro mig du kommer til at drømme ALT muligt mærkeligt.. kommer i den dybe søvn med det samme.. vær opmærksom på du ikke bliver træt af at indtage Melatonin, er altså ikke et sovemiddel.

Så langt er jeg med :wink: Har fået det anbefalet ifm. skiftehold arbejde, da jeg sover ekstremt dårligt om dagen! Og så skulle det jo også nedsætte risikoen for kræft ifm. manglende nattesøvn.

Link to comment
Share on other sites

Så langt er jeg med :wink: Har fået det anbefalet ifm. skiftehold arbejde, da jeg sover ekstremt dårligt om dagen! Og så skulle det jo også nedsætte risikoen for kræft ifm. manglende nattesøvn.

Genrelt kan sovemiddel aldrig anbefales da kroppen skal sove naturligt..... Melatonin er dog det eneste "sovemiddel" uden bivirkninger (med mindre du overdosere / bruger det over lang tid) ifølge mange forskere....

Det er derudover ulovligt i danmark medmindre du har det på recept.. kunne ikke forstille mig nogle kunne få det på recept som ikke er desideret syge. men kan vidst købes i andre EU lande .. har jeg hørt :smile:

Hvis du vil tage det fordi du er bange for risikoen ved kræft skulle du nok hellere finde dig et andet arbejde :tongue:

har ikke selv erfaringer med produktet men kender mange der har taget det.

Hvis dit problem er du ikke kan sove når du kommer hjem fra arbejde , ville det IKKE hjælpe.

Hvis dit problem er du ikke kan sove igennem når du er faldet i søvn vil det sandsynligvis hjælpe.

Altså du bliver ikke træt af Melatonin..... men så langt var du vist med :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg generelt ikke så meget tillid til Bodyhouse :wink:

Hvis du vil tage det fordi du er bange for risikoen ved kræft skulle du nok hellere finde dig et andet arbejde :tongue:

Det er faktisk en af grundene! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte et glas med hjem fra usa til en kammerat der var bartender ... derudover brugte jeg det selv, til at komme igennem jet laget mens jeg var i staterne da vi skiftede by en del gange og dermed tidszone ... virkede som en drøm :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share