Prøv noget nyt: Evolutionrace!


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest DBM
Prøv noget nyt: Evolutionrace!

Hvis der er interesse for at lave et MOL-hold, er der mulighed for sponsoreret tilmelding, t-shirts osv.

Under alle omstændigheder er det en udfordring, der er værd at overveje.

Jeg ved at Guarden har tilmeldt sig .... han er pt. i gang med at overtale undertegnede, så måske han også kan lokke andre? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nogen der vil tippe på hvor god ens træningstilstand generelt skal være bare for at gennemføre? Hvis jeg skulle deltage ville det kun være for netop at have et mål at arbejde hen mod med min træning, har ingen intentioner om at lave en god tid, bare kunne gennemføre.

Lige et spørgsmål til selve løbet. Tæller den 1 km man skal løbe med træstamme med i de 10 km de skriver løbet er langt. Eller kommer den oveni, således at de 10 km skal tilbagelægges uden for de ti disipliner?

Link to comment
Share on other sites

Lyder som et superfedt koncept, men 10 km løb og svømmedelen gør nok, at jeg er nødt til at springe over :blush:

Er det ellers korrekt forstået, at der i stenløft-disciplinen kun skal løftes én sten?

Synes det ville være federe, hvis det var mere ligesom stærkmandsdisciplinen Atlas stones, hvor en række sten af stigende vægt skulle op på en tønde, men ja ja da :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som et superfedt koncept, men 10 km løb og svømmedelen gør nok, at jeg er nødt til at springe over :blush:

Er det ellers korrekt forstået, at der i stenløft-disciplinen kun skal løftes én sten?

Synes det ville være federe, hvis det var mere ligesom stærkmandsdisciplinen Atlas stones, hvor en række sten af stigende vægt skulle op på en tønde, men ja ja da :smile:

Du skal ikke tænke så meget bare meld dig til!

Link to comment
Share on other sites

I am Mothafåååcking GAAAIIIIIUUUUMMM!!!!!'

Super initiativ med sponsor t-shirts og hele skidtet! :4thumbup:

Med 2 gamle Næstved motionsjunkier med på holdet, kan det ikke gå helt galt :laugh: .

Hvordan gør vi det??

Jeg bor i NV. og lægger gerne lejlighed til et taktikmøde, for de, der har lyst til at fællestræne til dette event.

Så kan vi lægge en fornuftig slagplan, aftale træningsdage, steder, få set hinanden an, udvekslet træningserfaringer, spillet Twister(!) osv.!

MZ, hvordan og hvorledes???

For de der har lyst til fællestræning i KBH. Smid mig en PM, så smider jeg en dato ud inden for nærmeste fremtid til et møde :bigsmile:

Alle de, der er fra NÆVER, er selvf. også mere end velkomne :wink:

Alletiders initiativ :4thumbup: :4thumbup:

OG så kunne vi danne en Groupcare gruppe, eller en tophemmelig MOLtråd hvor vi lagde vores forskellige ide'er ind til træning, så vi alle kunne blive leeeee'e til det her!! (Denne tråd vil først kunne afsløres EFTER vi har bragt guldet hjem, så fjenden ikke napper vores brilliante programmer) :tongue:

Yesyesyes... det bliver fantastisk :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I am Mothafåååcking GAAAIIIIIUUUUMMM!!!!!'

Super initiativ med sponsor t-shirts og hele skidtet! :4thumbup:

Med 2 gamle Næstved motionsjunkier med på holdet, kan det ikke gå helt galt :laugh: .

Hvordan gør vi det??

Jeg bor i NV. og lægger gerne lejlighed til et taktikmøde, for de, der har lyst til at fællestræne til dette event.

Så kan vi lægge en fornuftig slagplan, aftale træningsdage, steder, få set hinanden an, udvekslet træningserfaringer, spillet Twister(!) osv.!

MZ, hvordan og hvorledes???

For de der har lyst til fællestræning i KBH. Smid mig en PM, så smider jeg en dato ud inden for nærmeste fremtid til et møde :bigsmile:

Alle de, der er fra NÆVER, er selvf. også mere end velkomne :wink:

Alletiders initiativ :4thumbup: :4thumbup:

OG så kunne vi danne en Groupcare gruppe, eller en tophemmelig MOLtråd hvor vi lagde vores forskellige ide'er ind til træning, så vi alle kunne blive leeeee'e til det her!! (Denne tråd vil først kunne afsløres EFTER vi har bragt guldet hjem, så fjenden ikke napper vores brilliante programmer) :tongue:

Yesyesyes... det bliver fantastisk :cool:

Så ER du altså også fra Næver? :4thumbup: Mente nok jeg kunne genkende dig men var ikke helt sikker... Ved du hvem jeg er? :wink:

Link to comment
Share on other sites

 Share