Prøv noget nyt: Evolutionrace!


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Det ender jo søreme med, at løbet bliver overrendt. Det er næppe noget Forsvaret er forberedt på!

Erfaringen fra lignende tilfælde viser, at der er lang vej fra en tanke luftet på MOL og så til at møde op på dagen, så don't put your hopes up...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så ER du altså også fra Næver? :4thumbup: Mente nok jeg kunne genkende dig men var ikke helt sikker... Ved du hvem jeg er? :wink:

Hvordan kan man nogensinde have været på Karrebæksminde strand i sine unge år, uden at vide hvem du er :tongue4::wink:

I Næstved tror jeg nu mest at jeg er kendt for mit fantastiske skuespillertalent :tongue:

Kom med til træning, så kan du jo se, om der er noget, der ringer :wink:

Og apropo fra tanke til handling.... Come on people... jeg har ikke fået en eneste PM endnu.

Jeg skal træne Barmarkstræning i dag og tager forskud på træningen. Jeg er klar på en omgang træning på fredag i et af parkanlæggene i KBH., evt. Øster anlæg. Er der nogen der er med... Eller skal i virkelig i kirke og kukkelure hele dagen?? :innocent::devil:

Kunne være fedt at få det hold op at stå :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hepheyy!!

Jeg er vild med denne tråd, elsker at skrive i den! :tongue:

Her kommer et par forslag til hvad vi kan gøre.

1. Vi mødes hos mig, eller en anden og diskuterer træningsprincipper, metoder og programmer, som alle kan bruge, også de, der ikke kan være med til evt. fællestræning. På den måde kan vi bruge hinandens erfaringer og ide'er til at få sjove og gode træningsprogrammer op at stå.

2. Vi starter noget fællestræning, hvor vi kan skiftes til at sørge for træning, som Incognito tidligere har foreslået det.. på den måde kan vi igen bruge erfaringer etc.

Det er selv. ikke nødvendigt at holde mødet, eller være med til det, hvis det bliver afholdt. Men jeg synes at det kunne være spændende at lave et sådant, netop for at udveksle erfaringer etc.

Mit første foreslag til fællestræning og en lille meningsmåling omkring træingsmødet:

Første fællestræning:

Fredag d. 12. maj kl. 12 (Hellig dag :wink: ) i Øster anlæg, lige bag Statens museum for kunst. Vi kan mødes ved Statens museum for kunst, for at gøre det nemmere.

Hvem er med:

Kauf

Jeg synes vi skal mødes til møde en af dagene:

Kauf

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan man nogensinde have været på Karrebæksminde strand i sine unge år, uden at vide hvem du er :tongue4::wink:

I Næstved tror jeg nu mest at jeg er kendt for mit fantastiske skuespillertalent :tongue:

Kom med til træning, så kan du jo se, om der er noget, der ringer :wink:

Og apropo fra tanke til handling.... Come on people... jeg har ikke fået en eneste PM endnu.

Hahahaha -did I do that :blush::innocent::blush:

Nope, ikke dit skuespillertalent men dit talent for at vælge kærester :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey people! Tak for jeres PM's!

Det lader til at folk er tændte på MZ ide' om et hold. :4thumbup:

Jeg reposter lige lidt med et nyt punkt og med lidt flere navne.

Her kommer et par forslag til hvad vi kan gøre.

1. Vi kan hos mig, eller en anden og diskuterer træningsprincipper, metoder og programmer, som alle kan bruge, også de, der ikke kan være med til evt. fællestræning. På den måde kan vi bruge hinandens erfaringer og ide'er til at få sjove og gode træningsprogrammer op at stå.

2. Vi starter noget fællestræning, hvor vi kan skiftes til at sørge for træning, som Incognito tidligere har foreslået det.. på den måde kan vi igen bruge erfaringer etc.

Det er selv. ikke nødvendigt at holde mødet, eller være med til det, hvis det bliver afholdt. Men jeg synes at det kunne være spændende at lave et sådant, netop for at udveksle erfaringer etc.

3. Alle, der har lyst, om man har mulighed for fællestræning eller ej, melder sig på nedenstående, så vi ved om vi har et hold. :smile:

Første fællestræning:

Fredag d. 12. maj kl. 12 (Hellig dag :wink: ) i Øster anlæg, lige bag Statens museum for kunst. Vi kan mødes ved Statens museum for kunst, for at gøre det nemmere.

Hvem er med til træning:

Kauf - maybe looks like a solo :wink:

(MaxP. hvis vi rykker det et par timer frem)

Jeg synes vi skal mødes til møde en dag dag og udveksle træningside'er:

Kauf

Miss

Jeg er helt klart med på holdet, hvadenten jeg har mulighed for at komme til træning, møder etc., eller ej (Her skal vi have hele landkortet på banen, Jyder, Fynboere, Køwenhavnere, Bornholmere og jer allesammen :4thumbup: )

Kauf

Miss

Indtil videre er det kun de roden og rødinden fra Næææstved, der er på. Det bliver baaaad!! :shades:

Det skal tilføjes, at der ligger et fintfint træningsprogram inde på evolutionrace's hjemmeside, hvis man mangler inspiration.

Er der nogen, der har adgang til rebklatring i en gymnastiksal, gangbom etc. kunne det jo være perfekt til træning, solo eller fælles :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

jeg har kort til IFI hallen og kan måske arrangere adgang til noget reb og barrer.... (det ligger lige ved fælledparken)

FEDT!! :4thumbup:

Hvornår passer dig i næste uge? Jeg er game på hele pivtøjet inkl. løb Mandag kl. 20 eller Fredag eftermiddag/aften. Tirsdag kl. 14.30 eller torsdag kl. 18.30 er også åbne, men kun for reb og bomtræning.

Your call!

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf!

Jeg har læst din PM, og synes det er et rigtig godt initiativ, men jeg har desværre ikke mulighed for at komme til fællestræningen. Derudover træner jeg stadig på min grundform, men lad os nu se, det kan jo være jeg tilmelder mig MOL holdet :smile:

Happy training :devil:

Link to comment
Share on other sites

iøvrigt skal det jo siges at der er blevet sat barrer til kropshævninger og stiger til armgang op ovre ved skateboard parken ved fælledparken, som kunne bruge til noget fornuftig kombinationstræning med noget løb og ting og sager...

Link to comment
Share on other sites

iøvrigt skal det jo siges at der er blevet sat barrer til kropshævninger og stiger til armgang op ovre ved skateboard parken ved fælledparken, som kunne bruge til noget fornuftig kombinationstræning med noget løb og ting og sager...

Yessir! :4thumbup: Har allerede været ovre og hænge i dem :wink:

Fodboldmål udgør også en fin klatrebom, hvis der ikke er for mange kroge til net fastgjort til "overliggeren".

en god gang interval, armgang, interval, chins... from the top et par gange, afsluttet med rebklatring på IFI.. ville ikke være dårligt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Erfaringen fra lignende tilfælde viser, at der er lang vej fra en tanke luftet på MOL og så til at møde op på dagen, så don't put your hopes up...

Yeah. Se bare træffet i IK99. Ikke engang arrangøren gad dukke op til tiden.

Link to comment
Share on other sites

Yeah. Se bare træffet i IK99. Ikke engang arrangøren gad dukke op til tiden.

:rofl2:

True mate :blush::blush:

Men derfor skal denne tråd nu ikke dø... vi kan jo altid aftale individuelt hvem der vil med og hvordan og hvorledes.

Men der vil vel altid være lidt mudder i vandene, indtil folk har fundet ud af, om de har tiden til løbet, eller ej... og da er det oftest for sent, at gå igang med at træne :wink:

Så lad os da komme igang :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Yessir! :4thumbup: Har allerede været ovre og hænge i dem :wink:

Fodboldmål udgør også en fin klatrebom, hvis der ikke er for mange kroge til net fastgjort til "overliggeren".

en god gang interval, armgang, interval, chins... from the top et par gange, afsluttet med rebklatring på IFI.. ville ikke være dårligt :wink:

jeg tror rebklatring er det mest tricky, da det gælder om at finde et frit tidspunkt derovre og der er virkeligt mange hold for tiden...

Link to comment
Share on other sites

Min tidligere udmelding var vist ikke super entydig, så jeg prøver lige igen:

Forudsat at jeg kan få et lift i en eller anden form fra kbh, så er jeg helt sikkert game, og jeg ser frem til nogle inspirerende træningssamlinger :bigsmile:

MZ -> Du må gerne lige uddybe mht sponsorat osv. Skal vi stadig bare tilmelde os som enkeltpersoner?

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg har forstået, så består et hold af 3-5 personer. Hvis I laver et MOL-hold, så vil disse personer som minimum få gratis tilmelding, en hold-t-shirt, som I selv får indflydelse på samt evt. lidt andet sponsorgøgl. Jeg vil også godt give et tilskud til transport.

Når I i denne tråd definerer at der er tale om et hold, så sørger jeg for tilmelding.

Hvis der er så mange der vil være med, at der bliver to hold, så finder vi nok også ud af det.

Link to comment
Share on other sites

Cool nok, dér :shades:

På siden omtales solodeltagere og team- / virksomhedsdeltagere.

Der står desuden at deltager man som team er stenen der skal løftes markant lettere. Det kan vi da ikke ha' :devil: - det er dog næppe noget stort problem at få lov til at løfte den store tænker jeg :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg deltager som solo, hvis jeg kan lokke en makker med, men det tror jeg skulle være muligt, det lyder som en sjov, god og hård udfordring. Jeg er nok i Odense på det tidspunkt så hvis nogle skal have kørelejlighed derfra kan jeg sikkert levere køretøjet, så kan vi dele brændstoffet i porten.

Link to comment
Share on other sites

Så prøver jeg lige igen :wink:

Jeg er helt klart med på MOLholdet, hvadenten jeg har mulighed for at komme til træning, møder etc., eller ej (Her skal vi have hele landkortet på banen, Jyder, Fynboere, Køwenhavnere, Bornholmere og jer allesammen :4thumbup: )

Kauf

Miss

Link to comment
Share on other sites

Jeg deltager som solo, hvis jeg kan lokke en makker med, men det tror jeg skulle være muligt, det lyder som en sjov, god og hård udfordring. Jeg er nok i Odense på det tidspunkt så hvis nogle skal have kørelejlighed derfra kan jeg sikkert levere køretøjet, så kan vi dele brændstoffet i porten.

Jeg deltager også som solo, da det er usikkert om jeg overhovedet kan komme. I så fald bliver det i min til den tid værende dagsform :tongue:

Og jeg vil gerne køre med fra Odense, hvis jeg kommer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg deltager også som solo, da det er usikkert om jeg overhovedet kan komme. I så fald bliver det i min til den tid værende dagsform :tongue:

Og jeg vil gerne køre med fra Odense, hvis jeg kommer.

Ditto. Det lyder skægt, og kunne være sjovt at træne op til :smile:

Link to comment
Share on other sites

 Share