Prøv noget nyt: Evolutionrace!


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej

Deltager med Opklaringsbataljonens hold..

Er klart med på diverse fællestræning, hvis jeg er i omegnen... Men det er jo ikke sikkert at I vil afsløre jeres vinderstrategier..

Skulle der være nogen der er i omegnen af Bornholm så send mig en PM. Vi træner et par gange om ugen...

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Hej

Deltager med Opklaringsbataljonens hold..

Er klart med på diverse fællestræning, hvis jeg er i omegnen... Men det er jo ikke sikkert at I vil afsløre jeres vinderstrategier..

Skulle der være nogen der er i omegnen af Bornholm så send mig en PM. Vi træner et par gange om ugen...

Træner i på kasernen? og hvad træner i præcist?

Link to comment
Share on other sites

Træner i på kasernen? og hvad træner i præcist?

Vi løber mandag og onsdag morgen i Blykoppe.. Løber med træstamme rundt om Safirsøen.

Ellers svømmer vi tirsdag morgen og fredag eftermiddag. Ellers står den primært på styrketræning, rebklatring mv på kasernen..

Det hænder også vi tager forhindringsbanen i brug.. Træningen er rimelig frivillig og individuel lige nu, men efter sommeren og før Afghanistan bliver vi mere organiserede.

Du er velkommen til at sende mig en PM, hvis du vil med ud en dag...

Link to comment
Share on other sites

Vi løber mandag og onsdag morgen i Blykoppe.. Løber med træstamme rundt om Safirsøen.

Ellers svømmer vi tirsdag morgen og fredag eftermiddag. Ellers står den primært på styrketræning, rebklatring mv på kasernen..

Det hænder også vi tager forhindringsbanen i brug.. Træningen er rimelig frivillig og individuel lige nu, men efter sommeren og før Afghanistan bliver vi mere organiserede.

Du er velkommen til at sende mig en PM, hvis du vil med ud en dag...

Jo tak, det lyder da hyggeligt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er da helt sikkert klar!

Det ser rigtigt spændende ud og det er jo altid sjovt at få brugt sin krop på lidt andre måder..

Fortræning i Odense - anyone?

Jeg deltager som solo, hvis jeg kan lokke en makker med, men det tror jeg skulle være muligt, det lyder som en sjov, god og hård udfordring. Jeg er nok i Odense på det tidspunkt så hvis nogle skal have kørelejlighed derfra kan jeg sikkert levere køretøjet, så kan vi dele brændstoffet i porten.

mm.. sounds nice :superman:

Edited by KennethJ
Link to comment
Share on other sites

Jeg er da helt sikkert klar!

Det ser rigtigt spændende ud og det er jo altid sjovt at få brugt sin krop på lidt andre måder..

Fortræning i Odense - anyone?

mm.. sounds nice :superman:

Jeg bor i Århus pt så jeg kan desværre ikke træne med

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle

Så lige indlægget og vil da lige melde mig under fanerne. Kan desuden komme med lidt løbserfaringer fra sidste år. Det er en dårlig ide at deltage midt i en influinza med 40 i feber :dry: Udover at dette ødelagde mit løb, var det temmelig fedt. Jeg stillede meget gerne op for MOL, men da mit Adventure Race Team stiller op, er jeg selvfølgelig på den liste. En af drengene på holdet skal iøvrigt forsvare en 3. plads fra solo rækken sidste år, så vi har høje forventninger til os selv...

Vi ses ude på tracket i Ebeltoft Zoo og husk at der er træningscamp den 10 juni... Jeg kommer, hvad siger I andre. Bor iøvrigt i Århus for tiden, så at jeg ikke var den eneste, så hvis der er samtræning, så send lige en mail, eller alternativt en PM.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Hva silvan Ebeltoft, jeg troede ikke du var på MOL mere. Fantastisk. Et navn man kan huske helt fra starten. Cool :4thumbup:

Well, jeg har ikke dyrket styrketræning/bodybuilding i 4 år nu, og har derfor ikke anvendt MOL til særlig meget. Løber Adventure Race nu, så den fysiske fremtoning er langt mere afdæmpet end fordums tider... Jeg er sgu for styret af interesser, og ikke lysten til at være muskuløs :crazy:

Men kom til Evo løbet, det er ret spass

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Muddergraven er udskiftede med kraftgang :bigsmile:

Ny disciplin for '06

Denne disciplin går i alt sin enkelthed ud på at gå/løbe/kravle ca. 40 meter med nogle tunge sager i hænderne! God håndkraft, stærke lår og fornuftige underarme er en fordel - øvelse er måske altafgørende....

Kan du ikke bevæge dig med alle sagerne på samme tid, er det tilladt at gå flere gange, og dermed tilgodese det lette kredsløb lidt mere. Valget er dit, tiden løber.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
 Share