Prøv noget nyt: Evolutionrace!


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hep hey

Det tog mig lidt med bukserne nede, hvor besværligt det rent faktisk ville være at komme fra kbh og deroptil med det offentlige. Det kan godt lade sig gøre - hvis man står klar kl 0500 på hovedbanen :crazy::crazy::crazy:

Jeg har ikke rigtig lyst til at skulle bruge mere end én dag derovre, så det var lige ved at jeg måtte droppe det pga. transportvanskeligheder.

MEN, nu har jeg sgu' lånt farmands dyt, og så kan det vist hænge bare lidt bedre sammen. Hvis nogen kbh'ere skal have et lift og er med på at vi deler færgebilletten, så har jeg nogle pladser. Bare vær klar på at vi skal monster tidligt op :devil:

Måske er det smartere at tage derop fredag aften, men det må vi se på :smile:

Så nu er jeg rent faktisk også tilmeldt :superman:

Må hellere få trænet lidt til det skidt :w00t: regner med at den primært skal stå på løb og ture med sandsækken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er løbet veloverstået. Kig evt. i min log for en beskrivelse af min oplevelse.

Sad lige og læste hele tråden igennem. Jeg kan kun sige at den gamle talemåde "der er langt fra ord til handling" stadig holder. Hvor var alle MOL drengene. Den eneste jeg kan bekræfte var til stede var MaxPower! Hvis du/I var med så drop lige et svar her i tråden. Peter (en af de 2 arrangører) var i øvrigt skuffet over at MOL ikke stillede med hold, da det som nævnt af Morten i starten af tråden, ville være sponsoreret og med nogle fede Haglöfs trøjer oven i hatten!!! Hvad skete der dér???

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Dybt inspirereret af Evolutionsløbet arrangerer jeg noget ligende her for mit idrætshold :smile:

Vores dicipliner bliver;

Tovklatring --> til tops i gymsalen

Løbe med genstande --> 3 genstande per mand skal transporteres 2 x 100m. Deltagerne vælger selv om de vil løbe flere gange eller tage dem alle på én gang. Ved tab af genstande begynder deltager forfra. Alle deltagere løber én gang.

Balancebom --> Deltagerne skal balancere 10 meter. Ved fald begynder deltagerne på ny. Alle deltagere skal gennemføre én gang.

Præcisionskast --> Ubegrænset kasteskyts. Cirkel rammes på afstand af 20 meter. Alle deltagere skal ramme én gang.

Kraftgang -->Bær en holdmakker 2 x 30 meter. Alle på holdet bærer én anden deltager én gang.

Fingersnilde -->Reb med knuder løses per deltager. Alle deltagere løser reb én gang.

Hurtighed --> 400 meter løbes så hurtigt som muligt. Alle deltagere løber én gang.

Ja ja .. et eller andet sted skal vi begynde. :tongue:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Så er løbet veloverstået. Kig evt. i min log for en beskrivelse af min oplevelse.

Sad lige og læste hele tråden igennem. Jeg kan kun sige at den gamle talemåde "der er langt fra ord til handling" stadig holder. Hvor var alle MOL drengene. Den eneste jeg kan bekræfte var til stede var MaxPower! Hvis du/I var med så drop lige et svar her i tråden. Peter (en af de 2 arrangører) var i øvrigt skuffet over at MOL ikke stillede med hold, da det som nævnt af Morten i starten af tråden, ville være sponsoreret og med nogle fede Haglöfs trøjer oven i hatten!!! Hvad skete der dér???

/Michael

Super ærgeligt, at der intet hold var - jeg kan kun tale for mig selv, når jeg siger at min træning har stået stampe for længe pga. en skadet skulder som jeg absolut ikke har kunnet klatre i tov eller gå i armgang med i lange tider.

Det var meget beklageligt - jeg havde glædet mig meget :unhappy:

Jeg håber at i havde en super oplevelse.

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og læste hele tråden igennem. Jeg kan kun sige at den gamle talemåde "der er langt fra ord til handling" stadig holder. Hvor var alle MOL drengene. Den eneste jeg kan bekræfte var til stede var MaxPower! Hvis du/I var med så drop lige et svar her i tråden. Peter (en af de 2 arrangører) var i øvrigt skuffet over at MOL ikke stillede med hold, da det som nævnt af Morten i starten af tråden, ville være sponsoreret og med nogle fede Haglöfs trøjer oven i hatten!!! Hvad skete der dér???

/Michael

Jeg har besluttet at spare mine achillessener for at komme en årelang betændelsestilstand til livs - bare lige inden een af dem springer. Det er gået ud over flere løb i efteråret, herunder evolutionrace. Måske næste år :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejede det, men mente at jeg er for svag rent styrkemæssigt for tiden til, at jeg kunne være mit resultat bekendt.

Men efter at have læst om, at "superløberene" skal have det sværre næste år, fortryder jeg lidt at jeg ikke deltog.

Måske næste år, hvis alt arter sig. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Super ærgeligt, at der intet hold var - jeg kan kun tale for mig selv, når jeg siger at min træning har stået stampe for længe pga. en skadet skulder som jeg absolut ikke har kunnet klatre i tov eller gå i armgang med i lange tider.

Det var meget beklageligt - jeg havde glædet mig meget :unhappy:

Jeg håber at i havde en super oplevelse.

haha.. ditto fucked skulder...

Link to comment
Share on other sites

Sikke en flok krykhusarer! :tongue:

Rommel

Helt enig :tongue: Men det er ingen hindring, se bare her... Krykhusarer

Nu skrev jeg MOL drenge, men der er jo også et pigeløb, og der er desværre stadig så få at de alle næsten fik en præmie.

789-> Du skal ikke være nervøs for styrkedelen. Det meste er relativ, bortset fra stenløft og tovtrækning, og disse to er ikke så tunge. Men "mere at være end at synes", og dem der ikke så ud af meget (nogle spinkle typer) kunne sagtens klare det... Og selv om man skulle være kompetitativ af natur (det er jeg) så stillede jeg kun op for samværet, træningens og oplevelsens skyld. Det er jo ikke helt min force, at løbe sådan et løb.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

789-> Du skal ikke være nervøs for styrkedelen. Det meste er relativ, bortset fra stenløft og tovtrækning, og disse to er ikke så tunge. Men "mere at være end at synes", og dem der ikke så ud af meget (nogle spinkle typer) kunne sagtens klare det... Og selv om man skulle være kompetitativ af natur (det er jeg) så stillede jeg kun op for samværet, træningens og oplevelsens skyld. Det er jo ikke helt min force, at løbe sådan et løb.

/Michael

Da jeg i sin tid læste om stenløft, fik jeg straks billeder fra stærk-mands-øvelser i hovedet...

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

hvad med kraftgang aka 2x20 meters transport af fire ankre fadøl á 33kg eller tovtrækning? :bigsmile:

Ja, okay....Min hukommelse mht øvelserne var vist lidt rusten. Det nævnte kunne jeg nok overkomme. Det var mest 10 km løb jeg ville frygte.... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hey alle...

Så er der kommet resultater fra Evolution Raco 06 på www.evolutionrace.dk under menupunktet løbsinformation. Til alle fra eliteserien som ikke er med på side 1 af den 3 siders resultatliste kan jeg kun sige en ting "Det er en om'er" :innocent:

Velbekommen

/Michael

Din tid? :crazy:

Edit: tiden er spottet i din log...godt gået ville gerne have været med, men foden driller...næste år er jeg game...

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil meget gerne til næste år... hvis det er muligt som 16-årig

det er altid godt med noget fysiskudfordring en gang imellem hehe

hvis der er andre af sådan stævner senere i år eller til næste år vil jeg da gerne kontaktes (på mail)

[email protected]

håber jeg kan være med ellers må jeg vente til en anden gang

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil meget gerne til næste år... hvis det er muligt som 16-årig

det er altid godt med noget fysiskudfordring en gang imellem hehe

hvis der er andre af sådan stævner senere i år eller til næste år vil jeg da gerne kontaktes (på mail)

[email protected]

håber jeg kan være med ellers må jeg vente til en anden gang

Jeg ved ikke hvor gammel den yngste deltager var, men det ser ikke ud til de har nogen aldersgrænse stående på siden. Bare man er klar over at man selv er ansvarlig for egen sikkerhed. Den nemmeste måde at finde ud af det på er at skrive til dem på evolutionrace.

Mig bekendt findes der ingen stævner der bare ligner dette, så du må nok vente til næste år.

Link to comment
Share on other sites

 Share