Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvornår tager du kage med igen? :bigsmile:

Måske næste fredag... men må du virkelig spise kage, hvis du skal i form til Thy? Eller måske er det lige sådan I styrkeløftdrenge kommer i form... :4mewantfood:

Jeg garanterer i hvert fald at der vil blive masser med kage til min fødelsesdag senere i maj...

Så dagens træning: "kun" powerwalking 105+240 min

Link to comment
Share on other sites

Hvis du tog din træning på mer alvor og kom lidt ofter til gymmet, havde du ikke gået glip af det :wink:

I recent that... jeg er da tit til træning :nonono::tongue:

og indrøm nu bare at Henning spiste det hele den dag du havde kage med :cry3::crybaby::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Måske næste fredag... men må du virkelig spise kage, hvis du skal i form til Thy? Eller måske er det lige sådan I styrkeløftdrenge kommer i form... :4mewantfood:

Jeg garanterer i hvert fald at der vil blive masser med kage til min fødelsesdag senere i maj...

Jeg håber at senere i maj betyder efter Thy Cup(20 maj) for ellers går vist helt galt med din kager... :4mewantfood: :cry:

Hippo

Det var ikke meget løgn... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I recent that... jeg er da tit til træning :nonono::tongue:

og indrøm nu bare at Henning spiste det hele den dag du havde kage med :cry3::crybaby::laugh:

Ok, måske er du lidt flitig...Du var jo trods alt der igår... :tongue:

Der går forresten et ry om dine kanelsnejler som de bedste man kan finde?

Link to comment
Share on other sites

Fredag 5 April

FRI FRA EKSAMENSLAESNING!!!! Dejligt :bigsmile: (Er i sverige pt, hvorfoer jeg ikke har nogle normale ae og oe...)

Walking ca 10 km

Incline dumb bell press

4x6 12 kg

Incline shoulder press

4x6 10 kg

neutral lat pulldowns

5x5 nr 3 på stakken

Bent over rows

5x5 40 kg

Romansk doedloeft

5x5 40 kg

Floating crunches

3x8 BW+2,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at senere i maj betyder efter Thy Cup(20 maj) for ellers går vist helt galt med din kager... :4mewantfood: :cry:

Ja, jeg har ikke foedelsesdag foer efter Thy, så da må jeg finde en dag hvor så mange af jer som muligt kan komme og spise kage :smile:

Glaeder mig til at imorgen traene i mit gamle gym her i Göteborg. Da vil jeg forhåbentlig få min gamle traeningsmakker at oenske han aldrig havde laert mig at kende :devil:

Ikke meget traening idag, stor familiefest kom i vejen... Så det eneste jeg lavet er 2 timer (power)walking....

Link to comment
Share on other sites

:4flex: Dine rows begynder da at ligne noget....

Bamse? Hva' satan er det? :tongue:

Btw. Syntes at du skal lave en styrke-slang parlør. Efter seminaret i Ålborg med Mr Metro Europe 2006 og Mr Kagedreng der dødløfter 3 gange sin kropsvægt for nemme trippels har flere af os OBBC'ere indset at svensk er sejt.

Link to comment
Share on other sites

:4flex: Dine rows begynder da at ligne noget....

Ja, blev nästen selv forvånet...Men nu var det med en af Fysikens stänger. Den skal forstille og veje 20 kg, men jeg kan ikke forstå hvordan det pludseligt kunne föles så let med 50 kg, så jeg er lidt skeptisk... Må pröve detsamme i OBBC på fredag og se hvordan det går.

Bamse? Hva' satan er det? :tongue:
Gätter at den täller som en disco-cable övelse. :shades: Man står på knä på gulvet mellem to cable-stativer og så sänker man skuldrerne og träkker elbuerne ned mod siden af kroppen. Fokus skal väre på at bruge latissimus og teres, samt stabilisere scapula med nedre delen af trapezius. Den hedder Bamse fordi at man mener det ligner den bevägelse Bamse udförer når han spist sin dunder-honning :smile:
Btw. Syntes at du skal lave en styrke-slang parlør. Efter seminaret i Ålborg med Mr Metro Europe 2006 og Mr Kagedreng der dødløfter 3 gange sin kropsvægt for nemme trippels har flere af os OBBC'ere indset at svensk er sejt.

Styrke-slang parlör med svenske udryk for ord med stor användelse indenfor styrketräning coming up! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fik min mountainbike igår, der har stået hos en kompis i Göteborg hele vinteren... Desvärre var der nogen der havde flyttet den ud fra cykelkelderen og det havde ikke min ven opdaget. Så der var meget, meget rost kommer på den, men tog den alligevel ud på en tur. 40 km up/down hill og det var sindssygt hårt! Min kondition er ikke i närheden af det den var for et år siden... :crazy:

Efterföljdes af et sidste pass på Fysiken, för jeg tar hjem imorgen igen

Romänsk dödlöft

5x5 50 kg

Sumo dödlöft

5x5 40 kg

Hamstring curl

5x5 70 lbs

Preacher bench biceps curl

5x5 25 kg

Bent over rows, reverse grip

5x5 50 kg

Incline shoulder dumb bell press

4x6 11 kg

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Bodypump 1 time om morgonen. Morgentræning er altid sindssygt hårt når man er en natteravn...

Efter en hurtig frokost med importeret svensk välling, beriget med alt muligt til max, så var det dags for træning i obbc med min gamle ben-makker.

Squat

4x8 40 kg

Squatmaskin med røven inad

4x6 70 kg

Romænsk dødløft

5x5 65 kg

Hamstrings curl

5x5 70 lbs

Squatmaskin med røven udad

5x5 110 kg

Floating crunches

3x8 BW+2,5 kg

De der crunches begynder og føles mindre som en næra-døden-oplevelse nu, så måske begynder jeg få en lille smule mavemuskler :smile:

Dagen afsluttes med PW 6 km

Link to comment
Share on other sites

Hård bentræning idag igen, efter at mine DOMs efter sidste omgang lige nået et gå vek. Det føles som den mavetræning jeg begyndt køre, allereden giver en smule bedre stabilitet i mine squats :4thumbup:

Startede dagen med 11 km PW

Box squats

5x5 45 kg

Benpress

5x5 90 kg

Romænsk dødløft

5x5 65 kg

Hamstring curl

2x5 25 kg

3x5 22,5 kg

Squats

2x5 50 kg

3x5 60 kg

Incline shoulder press

4x7 11 kg

Og nu er planen PW nogle timer... Ser desværre ud til at komme lidt regn, men håber det kun bliver lidt...

Det blev 5 timer walking... har fået nok med cardio for idag, tror jeg...:)

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Mountainbiking 42km i muddret og regnet - det var sindssygt koldt, tog 10 min i bad før jeg begyndte få følelsen tilbage i mine tær. Men fordelen med regnet var, at der ikke var så mange, små fluger i luften jeg ellers får i mund og øjne når jeg cykler i skoven :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 17 maj

Powerwalking 50 min til gymmet som opvarmning før et Disco pass :cooldance:

Incline dumb bell bench press

5x5 13 kg

sjysst at jeg har kunnet øge relativt hurtigt i den her øvelse, efter at have stået helt stil på samme vægt i laaaaaang tid :4flex: Nu er det hårdeste at få vægten op i startposition... på kun 13 kg! Det er lidt pinligt, tror jeg mangler lidt rotator cuff...

Bænkpress

5x5 35 kg

Stadigvek ikke kunnet øge på denne, men for første gang kunne jeg fuldfølge alle 5 reps og sets uden noget failure :smile:

Incline shoulder dumb bell press

4x7 11 kg

Stående biceps barbell curls

5x5 25 kg

Preacer bench biceps curls

2x5 27,5 kg

3x5 25 kg

Dipmaskin

5x5 60 kg

Bent over rows, omvendt grep

5x5 65 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share