Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Body pump om morgonen, 55 min

Bagefter en lille smule triceps, rohmboideii/trapezius og rotator cuff;

French press

1x5 20 kg

4x5 22,5 kg

Upper row machine(tror jeg den hedte)

3x7 10 kg

Stående over head dumb bell triceps press

1x7 11 kg

1x7 11 kg, men Poul var nød at assistere de sidste to

1x7 10 kg

1x7 10 kg og igen assistance på de sidste :blush:

Afsluttedes med masser rotator cuff, både for infraspinatus og subscapularis

Blev desuden powerwalking om aftenen, 7 km

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben og mave i SATS

Squat

4x5 55kg

1x5 50 kg

Romansk dödlöft

5x5 65 kg

Benpress

4x5 90 kg

1x5 100 kg

Hamstring curl

3x5 22,5 kg

2x5 25 kg

Floating crunches

3x8 BW+2,5 kg

Reverse crunches på swiss ball

4x6

Powerwalking 30+30+270 min

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 20 Maj

Var stadigvek lidt træt i kroppen efter den lange gå-tur igår, men lykkedes få mig til at gå til SATSog træne lidt ryg, samt lidt triceps og nogen skulderøvelse. Så var de ved at stænge, så jeg powerwalkede 1 time hjem.

Lat pull down

5x5 37,5 kg

Lat pull down, neutral grip

5x5 45 kg

Bent over dumb bell row

5x5 24 kg ( det var lidt tungt med en vægt, men de har ingen mellem 22 og 24 kg i SATS...)

Triceps cable press down

5x5 45 kg

Barbell shoulder-ting...

5x5 27,5 kg

Bent over barbell row

5x5 55 kg

Link to comment
Share on other sites

Powerwalking 50 min

Styrketræning i OBBC

Squat

5x5 50 kg

Romænsk dødløft

2x5 62,5 kg

2x5 65 kg

1x5 67,5 kg

Squatmaskin

1x5 90 kg

4x5 100 kg

Hamstrin curl

1x5 65 lbs

1x5 70 lbs

1x5 75 lbs

1x5 80 lbs

1x5 85 lbs

Bent over barbell rows

2x5 50 kg

1x5 55 kg

1x5 57,5 kg

1x5 55 kg

Floating crunches

3x8 BW+2,5 kg

Lille spisepaus... :4mewantfood:

Bænkpress

2x5 35 kg

2x4 37,5 kg

1x5 35 kg

Incline dumb bell bench press

1x5 12,5 kg

4x5 13 kg

Aerobic salsa/hip hop halvanden time

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Tisdag 30 maj

Spinning puls og pumptime, 55 respektive... et forsøg at få styr på konditionen :superman:

Onsdag 31 maj

Gang ca 24 km og lidt styrketræning i OBBC:

Romænsk dead lift

5x5 60 kg

T-bar rows

5x5 45 kg

Glute ham raises

3x5-7 (tror jeg)

Crunch maskine for maven

3x8 25 kg

Idag

Pump 55 min + 55 min spinning

Mine ben er trætte.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio-dag idag... regner med at der vil blive fler af dem nu, hvor jeg tænkt forsøge komme igang med at få "flåset" op. To uger mer på cykel før jeg tar en premiærrunde løbning i mine nye Kayano-sko :cooldance:

Powerwalking 50 min plus 25 min cykel i moderat tempo.

Efterfølgt af 45 min spinning I og 55 min spinning III.

Jeg har været frygtligt doven i weekenden og haft hele 2 på hinanden følgende carb dager, så det gik rigtigt fint!

Link to comment
Share on other sites

Spinning III 55 min

Aerobic Dance 55 min

Bentræning i SATS...

Benpress

1x5 90kg

4x5 100 kg

Romænsk dødløft

3x5 65 kg

2x5 67,5 kg

Hamstring curl

1x5 22,5 kg

1x5 25 kg

1x5 27,5 kg

2x5 30 kg

Til slut, begynder jeg at øge i hamstring curl! :smile: Det har fandimej taget tid...

Bent over barbell rows

1x5 50 kg

3x5 55 kg

1x5 57,5 kg

Dip machine

5x5 60 kg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 6 april

Morgenpromenad 1,5 time

Pump time 55 min

vægterne i nogle af øvelserne begyndte føles lave nok til at øge næste gang... :smile:

Torsdag 8 april

Pump om morgonen 55 min

Selvom det var morgenpump, prøvede jeg at øge i benkpress og launges fra 3,5 på hver side til 5 kg på hver side. Gik fint, men kunde mærke det...

Spinning udholdenhed 70 min om aftenen.

Idag vågnede jeg med en lille smule synkesmerter... håber det kun er tilfældigt, men dropper træning idag og går en tur i stedet for, tror jeg...

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke synkesmerterne kommer af at du sov for åbent vindue?

Det så sjovt at undervise i pump og bruge mindre vægt end nogen af pigerne :laugh:

Jeg nægter bare at blive træt af at undervise i pump. Det skal sgu ikke gå ud over resten af min træning :nonono:

Kom vist også til at bruge det samme i bryst og ryg som i squats og lunges...

Ikke fordi mine ben er svage, bare fordi jeg er doven :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke synkesmerterne kommer af at du sov for åbent vindue?

Det så sjovt at undervise i pump og bruge mindre vægt end nogen af pigerne :laugh:

Jeg nægter bare at blive træt af at undervise i pump. Det skal sgu ikke gå ud over resten af min træning :nonono:

Kom vist også til at bruge det samme i bryst og ryg som i squats og lunges...

Ikke fordi mine ben er svage, bare fordi jeg er doven :bigsmile:

Jo, forhåbentlig er det grunden til mine synkesmerter. Er det ikke værre end såhær imorgen, så styrketræner jeg. Bare irriterende at det skal komme nu, hvor jeg begyndt komme godt igang med min cardio igen. Om en uge mer med spinning og evt aerobics, havde jeg tænkt forsøge komme igang med løbning igen, så inget virus skal komme og smadre mine planer :nono:

Men tror al den spinning og dårlig stretch-diciplin fra min side har gjort min quadriceps endnu mer stram - det hårdeste med launges begynder blive at komme helt ned i bund, fordi det strammer i låret på det ben der står bagerst :tongue:

Godt for pigernes selvtilid, hvis du lader det se ud som de kan ta mer end den hotte instruktøren :wub:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Mon ikke det skyldes noget helt andet :innocent:

bare fordi dine synkesmerter følger efter ubeskrivelige handlinger for at supplere til den lille SU, så er det ikke tilfældet for alle andre...troede også du sluttede med det pjat efter de lukkede for abegrotten i Zoo?

Link to comment
Share on other sites

Har først set din log nu her! Massiv træning du får fyret af. Pas nu på du ikke bliver stærkere end Polle..Hans skrøbelige ego kan ikke klare det :laugh:

:superman::superman::superman:

Tak, men synes stadig vek jeg er slap siden jeg begyndt træne lidt mer i OBBC. I SATS var man ok stærk, hvis man sammenligner med pigerne der træner der, men i OBBC er jeg kun en lille fis :tongue: Men det er sjov at løfte tungt, så forhåbentlig vil der ske noget på den front med tiden :weight_lift:

Og så længe Poul har mer testosteron i kroppen end mig, tror jeg ikke der er nogen fare for at jeg ville komme til at løfte mer end ham :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Powerwalking 31 km med 2,5 kg vægt på hvert ben... Det gør jeg ikke igen i den nærmeste fremtid, kæft hvor gør det ont i mine fødder!! :4crutches: Men det var sjov at ta vægterne af og forsøge gå normalt - det var størt umuligt! Lignede en kat der ikke kan lide at gå i vådt græs :laugh:

Nu tror jeg i hvert fald jeg vil sove godt inat og glæder mig til at imorgen køre igang med et lidt mer seriøs Bill Starr-agtigt program. Har været meget tilfreds med de resultater jeg fået med at køre 5x5 i alt, men tænkte nu jeg også ville planlægge hvad jeg kører og hvornår. Bliver sjov :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hele min lægmuskulatur er spændt idag og det gør ont hvert trin jeg tager af en eller anden grund... Tror jeg begynder blive for gammel for sådant her... :wink:

Styrketræning i SATS

Opværmning med squats 1x10 20 kg og 1x8 30 kg

Olympic squat

5x5 40 kg

Prøvede komme helt, helt ned i bund og komme op igen uden at tekniken blev alt for græm... tror det gik ok... :innocent:

Romænsk dødløft

5x5 67,5 kg

Dead rows

5x5 50 kg

Benkpress

5x5 37,5 kg

Føltes helt ok, men jeg er bare så chicken i den her øvelse at jeg tvivler stærkt på at kunne lægge 2,5 kg på allereden næste uge, som man egentlig skal i følge programmet når man kan ta alle 5x5... får se...

Dip machine

5x5 62,5 kg

French press

1x5 20 kg

4x5 22,5 kg

Floating crunches

3x8 med 2,5 kg bag nakken

Cardio i form af 54 min på motionscykel

Link to comment
Share on other sites

Cardiodag idag...

Morgencardio: Mountainbike 15 km

Aftencardio: Mountainbike 48 km

Imorgen er planen at stå tidlig op og gå til gymmet for at træne om morgonen, hvor værmen ikke er sindssyg... bliver spænnende og se hvis det lykkes mig at gennemføre det som den natteravn man er...

Link to comment
Share on other sites

Är mäkta stolt över mig själv idag... Lykkedes stå tidlig op og træne før jeg skulle i skole! :showoff:

Styrketræning i SATS

Olympic squats

3x10 35 kg [77]

Standing military press

5x5 16,5 kg [36]

Cable lat pull down

5x5 45 kg [99]

Standing bicep BB curl

1x5 22,5 kg [49,5]

4x5 25 kg [55]

Preacher curl

1x5 25 kg [55]

2x5 27,5 kg [60,5]

2x5 25 kg [55]

Reverse crunches på swiss ball

3x8

Aftencardio: PW 10 km

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i SATS

Dødløft

1x11 57,5 kg

1x9 60 kg

1x7 62,5 kg

1x6 65 kg

1x5 67,5 kg

Frygligt græm teknik til sidst... :laugh:

Bænkpres

5x5 37,5 kg

Sygt...det føltes faktiskt let det der... Hvis jeg næste uge ligger og kør 5x5 med 40 kg, så ville det være helt utroligt. 40 kg var hvad jeg arbejdede hårt med at komme op til i gymnasiet, men nåede kun til 37,5...Så sagde det "plopp" i skuldren og jeg kunne et år senere maxe med 22,5 kg... :blush:

Cable row

5x5 42,5 kg

Tricep DB press over hovedet

4x7 10 kg

To disco-drenge brugte min 11 kg vægt til skulder DB pres, så kunne ikke ta 5x5... og så kunne de ikke end gang udføre bevægelsen korrekt med den vægt. Havde god lyst at sige til dem at bruge en vægt de kunne klare i stedet for...

Floating crunches med 2,5 kg bag nakken samt reverse crunches på swiss ball. Bægge 3x8

Desuden 6+6 km cykel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share