Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

God bænk. Du må have held og lykke med de 40 kg :wink:

Tak ska du ha for det, Moos :smile: Håber komme op og repa på de 40 kg, kunne være fedt da det er noget jeg aldrig rigtigt trodt ville ske med mindre jeg blev KÆMPE-stor...

Er øm idag i både triceps, pects, abs, hams og glutes... Begynder tro at alle de her 5 uger med Bill Starr kommer være en endeste lang række ømhed. Når jeg kiggede på programmet i starten tænkte jeg at det der bliver ikke så hårt, kommer have masser med energi over til at træne lidt disco/rehab og cardio de andre dage i ugen. Men jeg tror jeg mistog mig... Sulten bliver man også! Tror ikke jeg vil blive så meget mindre under de her 5 uger af min diæt, men forhåbentlig vil jeg blive mer markeret :4flex: Idag kunne jeg i hvert fald se extern oblique når jeg stod op om morgonen

Idag kørt cykel 6+6 og så kørt jeg 33 km inat. Kunne ikke falde i søvn, så tænkte at jeg ville tage dagens cardio inat i stedet for. Havde forestilt mig det ville være fedt at køre rundt i skoven i mørkret med kun lyset fra cykellygten og tung musik i ørene. Det var det også, til lygten dog... Kæft, jeg såg pludseligt zombier overalt og pulsen var op på max uden at jeg behøvde arbejde den ditop! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning SATS 19/6

Opværmning: 60 min PW plus Squats 2x10 30 kg

Dødløft

5x5 70 kg

Dead rows

5x5 52,5 kg

Lat pull down

5x5 35 kg

Bench press

1x5 40 kg

4x5 37,5 kg

French press

5x5 22,5 kg

Dip machine

5x5 65 kg

Crunch machine for mave

3x8 40 kg

Cardiodag 20/6

En løbetur for første gang i lang, lang tid.... puha, det var frygtligt hårt!! 6 km løb uden pause lykkedes det mig i hvert fald... Så blev det ca 5 km PW og så løb jeg til sidst den sidste kilometer hjem.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio: PW 45 min

Styrketræning SATS

Opvarmning: squats 2x8 30 kg

Bent over rows, omvendt grep

1x5 55 kg

4x5 52,5 kg

Military press

5x5 19 kg

Stående bicep BB curl

1x5 25 kg

2x5 27,5 kg

2x5 25 kg

Benpres

5x5 100 kg

Lat pull down - smalt grep

5x5 47,5 kg

Hammer curl

2x5 11 kg

3x5 10 kg

Reverse crunches på bold, 3x8

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Styrketræning - SATS

Opvarmning: PW 3 timer

Romænsk dødløft

1x9 60 kg

1x8 62,5 kg

1x7 65 kg

1x6 67,5 kg

1x5 70 kg

Incline BB bench press

1x5 31,5 kg

1x5 36,5 kg

3x5 34 kg

Sitting cable row

5x5 45 kg

Tricep DB press bag hovedet

5x5 11 kg

Reverse crunches på swiss ball, 3x8

Floating crunches med 4 kg på brystet, 3x8

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg vist glæmt at fylde min log bog ud i et stykke tid... hovedet er i fordøjelsekanelen pt, men bliver befriet derfra imorgen kl 12 :4jumpy:

Idag har jeg kun kørt pump 55 min. Selv om jeg ikke kørt alle 5-6 uger i min semi-Bill Starr, tror jeg at jeg allereden nu vil lave lidt om på det og køre noget lidt mer gammel disco-træning og mer cardio. Ellers kommer jeg aldrig få styr på min løbning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Endelig lidt træning igår efter min lille flytur og kollision med den danske grund i weekenden. :superman: ----> :4crutches:

Så igår blev det 30+30+70 min promenad efterfølgt af spinning II 55 min samt en lille smule styrketræning i SATS:

Reverse crunches på swiss ball

3x8

Latsdrag

5x5 35 kg

Smalt greb latsdrag

5x5 50 kg (mit mål er minimum 70 kg før nyt år :4flex:

Crunchmaskin for maven

1x8 40 kg

2x8 35 kg

Som den træningsjunkie man er var det mer end nødvændig med træning igår hvis jeg sku være til at holdt ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Promenad 50+20 min og 69 min på kondi-cykel blev dagens cardio.

Så lidt styrketræning i OBBC:

Military presses

5x5 med 7,5 kg på en stang jeg ikke ved hvor meget den vejer

French press

3x5 20 kg

2x5 22,5 kg

Good mornings

1x10 30 kg

3x10 40 kg

Bent over rows

5x5 50 kg

Hamstring curl

5x5 70 lbs

Floating crunches med 5 kg på brystet

3x8

Lidt rotatorcuff grejs mojs

Link to comment
Share on other sites

Lidt øm i mine baglår efter igår, måske fordi jeg kørt good mornings for første gang siden februar. Men det blev lidt pump idag om morgonen og nu vil jeg bage en kage til de tynde styrkeløfter her i byn, som de kan spise i aften på deres møde :4mewantfood:

Et lille tillæg til min træning idag: En løbetur om aftnen, efter at den værste varme lagt sig. Tror det var ca 11 km, men af dem gik jeg ca 1,5 km (de første 700-800 m samt de sidste 700-800 m)

Det var langt fra mit gamle løbetempo og det var godt nok mer hårt at presse mig vejen rundt end jeg er vandt til, men jeg kom i hvert fald runt og fik ikke ont i hovedet eller i min fod

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Lidt øm i mine baglår efter igår, måske fordi jeg kørt good mornings for første gang siden februar. Men det blev lidt pump idag om morgonen og nu vil jeg bage en kage til de tynde styrkeløfter her i byn, som de kan spise i aften på deres møde :4mewantfood:

Tror nu det skal være slankekage du skal bage... halvdelen af SL'erne er jo på diæt ... tro det eller lad være :tongue:

p.s. Forresten noget værre noget med dit uheldig men HELDIGt at du slap med kun 5 sting og nogle knubs :4thumbup:

Hørte det både i radioen, læste om det i avisen og så det på teksttv... så du har været lidt af en berømthed pga. ulykken :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tror nu det skal være slankekage du skal bage... halvdelen af SL'erne er jo på diæt ... tro det eller lad være :tongue:

Bagt på becelmargarin og med sødmen fra proteinpulver i stedet for sukker i kagen, så blev det en semi-slankekage... Og hvis de fleste af dem er på kur, så bliver bare Henning glad, da han kan spise hele kagen selv :wink:

p.s. Forresten noget værre noget med dit uheldig men HELDIGt at du slap med kun 5 sting og nogle knubs :4thumbup:

Hørte det både i radioen, læste om det i avisen og så det på teksttv... så du har været lidt af en berømthed pga. ulykken :tongue:

Ja, efter et helt år her i Odense og uden at opnå berømthed, forstod jeg det var på tiden jeg gjort noget ved det - jeg kan ikke leve i skyggen alt for lang tid, vel :slut:

Nej, skämt åsido, så må jeg virkelig sige jeg var heldig... Når jeg såg hvor langt fra mig cyklen låg, forstod jeg at jeg flyget et godt stykke. Håber bare knegten kommer sig helt også.

Link to comment
Share on other sites

Træning 8/7

Cardio: 54 min på kondi cykel

Styrketræning i SATS

Benkpress

3x5 37,5 kg

2x5 35 kg (det gik vist nedad i den her uge... illa, illa.... :nonono: )

Siddende cable rows

5x5 45 kg

ingen problemer, vil prøve øge næste gang

Stående bicep curl

5x5 25 kg

kan godt prøve mer næste gang

Romænsk dødløf

1x9 60 kg

1x8 62,5 kg

1x7 65 kg

1x6 67,5 kg

1x5 70 kg

står stil i dødløft nu, tror jeg, så den Bill Starr model jeg kørt efter er historie for mig for et stykke fremad nu.

Dip machine

5x5 67,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Igår blev der 55 min spinning puls og 55 min pump.

Idag, styrketræning i SATS:

Benkpress

5x5 37,5 kg

Dead rows

5x5 55 kg

Military press

5x5 21,5 kg

Smalt greb latstræk

5x5 52,5 kg

Hamstring curl

1x5 30 kg

3x4 27,5 kg

Næste uge vil jeg starte et nyt program, så dertil træner jeg bare lidt uplanlagt, hvad jeg har lyst til den dag... Hence, den måske lidt mærkelige kombination af øvelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter et par dage slaphed har weekenden været en cardio-weekend med minimum 70 km cykel igår og lidt over 30 km cykel idag...

Imorgen er planen at komme igang med plyometrisk træning, hvilket jeg aldrig rigtigt trænet før. Synes nogle af øvelserna man skal udføre lyder avanceret, så det bliver spændende at se hvor godt det går. Måske vil jeg for første gang i mit liv opleve "bounce" i mit løbetrin. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i SATS

Opvarmning med 30 min PW + 10 squats med 20 kg på ryggen.

Squats

3x3 45 kg

Det føltes rimeligt nemt det der, så jeg tror ikke at modellen her på MOL for at regne sine forskellige RM´s ud passede helt her...

Good mornings

1x8 40 kg

1x8 42,5 kg

1x8 45 kg

De sidste 8 var rigtigt ustabile i kvalitet, så tror ikke jeg er vand nok til øvelsen endnu for at kunne ta mer vægt end 42,5 :blush:

Bent over BB rows

4x8 50 kg

Bænkpress

4x8 32,5 kg

Øget fra 3x8 @ 25 kg i februar til det der siden jeg kørt 5x5 fra påske!!! :4jumpy: Så stod jeg tydligtvis ik så stille som jeg trodt...

Indianhopp upp på pall

1x3 20 kg på ryggen - alt, alt for meget....

9x3 11,5 kg på ryggen - så gik det bedre, men hvis jeg vil have fokus på explosivitet, skal jeg nok droppe vægten helt næste gang...

57 min på kondicykel

Resten af programmet laver jeg imorgen, da min gamle træningsmakker gerne ville træne sammen imorgen og hvis jeg skal have noget at lave, så får jeg lov at rykke lidt den her gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bentræning idag i SATS

Benpress

3x3 100 kg

Rumænsk dødlyft

3x8 65 kg

1x8 62,5 kg

Hamstring curl

4x6 25 kg

Latstræk

4x8 30 kg

Jeg var FORFÆRDERLIGT øm i glut med idag og i baglår efter gårdagens træning... og nu er jeg endnu mer øm i min baglår og i min ryg. Dagens træning var bare lagt ind for at træne sammen med min træningsmakker, inget jeg kommer oprepe... De der tre dage om ugen er helt klart fint nok, så sku det være med letvægt næste gang.

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio: 5+2+2+5 km promenad og 55 min spinning

Styrketræning i SATS

Preacher curls

1x8 20 kg

3x8 22,5 kg

French press

4x8 20 kg

Military press

3x8 19 kg

Sit ups på swiss ball

2x25

Bænkpress

3x8 35 kg

God træning idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share