Afføring


Guest Sportygirl
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Er der nogle der virkelig bruger afføringsmidler for at tabe sig?og hjælper det??

Ikke fordi jeg vil men synes det lyder vildt?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jamen fatter bare ik hvordan man kan tabe sig af det?fordi det ryger lige ud???

Og holder de så vægttabet?

Hvorfor gør andre det ike så i stedet for at sætte deres liv i fare på piller?

Link to comment
Share on other sites

Afføringspiller er som at .... nå ja... skide i bukserne for at holde varmen. Det er naturligvis ikke et varigt vægttab man får ud af midlertidigt at tømme tarmene.

Jeg kunne iøvirigt ikke lade være med at undre mig lidt da jeg læste overskriften: "Afføring - nogen der bruger det?".... Joooooooh deeet.... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ja... jeg bruger affføring :laugh::tongue:

Den eneste fornuftige måde at tabe sig på er at ændre livsstil. Dyrk noget motion og spis flere grøntsager. Så kommer vægttabet helt af sig selv. Disciplin og tålmodighed er nøgleordene. Og held og lykke med det :D

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Min svigerinde lider desværre af en spiseforstyrrelse, og bruger afføringspiller, faktisk er hun psykisk afhængig af dem, og jo mere ustabil hun er, jo flere spiser hun,

Selv om hun har en pæn, slank figur, tror hun ikke selv på at hun ser godt nok ud, og at man ikke taber sig af at spise afføringspiller!

Pillerne er dem man kan købe i håndkøb, og hvis de indtages i store mængder, og i tilpas lang tid, har de den bivirkning at tarmene til sidst ikke kan fungere uden dem, og dermed opstår ikke bare psykisk afhængighed, men også fysisk afhængighed.

Hun har også haft dirre dagligt i de mange år hun har været på pillerne.

Så jeg vil på det kraftigste fraråde at bare så meget som prøve det, og har svært ved af forstå hvordan man kan få tanken, at bruge sådanne midler!!!

Venligst

Per

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

hej Per

tusind tak for et kanon godt indlæg..

Det var mere fordi min mave efter grøntsager føles MEGET stor og opustelig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share