Endnu en Sørens log :D


FaLLenQ
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

DL:

1x5@117,5, 1x5@112,5 (tangering af max 5RM - egentligt med okay overskud, selvom jeg tror at straps er nødvendig for en ny PR som er mere end 5 kg over den gamle)

bænk: ustruktureret lal, fordi brystet er lidt ristet.

triceps pushdown 1x8@30, 1x10@25, 2x12@20

15 min på cyklen, med fuld knald på i intervaller.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

DL:

1x5@120 NY PR, 1x5@115 (måtte bruge straps til de 115, da en af mine fingre kom i klemme igår :blush: pinlig episode med en DUM spinning cykel, aaargh) - er helt sikker på, at jeg skal til at DL'e med bælte fra imorgen, for en sikkerheds skyld. imorgen bliver 1x5@125 og 1x5@122,5, da jeg ikke har mulighed for at træne mandag, hvilket så medføre en ekstra hviledag.

CG bænk: 1x8@40, 1x5@50

skulderpress: 3x8@??

triceps pushdown: 1x8@30, 2x10@20

rotatorcuffs. 4x12

no cardio - har slet ikke tid til alt det jeg vil pga eksamenslæsning.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

eftersom at den står på en del eksamener har jeg ikke tid/overskud til at træne ret meget, gider ikke slæbe mit tøj med, de dage, hvor jeg har læst til eksamen fra jeg møder i aalborg til jeg tager hjem, så besluttede at DL'e det jeg skulle fredag og så droppe træningen fra idag og indtil mandag, så får CNS også masser af hvile ovenpå den hårde cyklus :)

DL:

1x2@100, 1x5@135 NY PR

lidt blandet til triceps bl.a pushdowns og dips.

konklusion på denne cyklus, er kommet igang med at DL'e med bælte og denne cyklus gav også 17,5 kg oveni min 5RM i DL, så målet om at kunne løfte 170-180 efter endt 3. cyklus er nok ikke helt umuligt :) bænken står ret stille, men alligevel lykkedes det at bænke de 70, så noget er der da sket, ca. 5 kg i 1RM, så det er godt nok for mig, især da jeg cutter (men dog er på kreatin)

Link to comment
Share on other sites

tillykke med din dødløft, der er jo kanon fremgang :devil:

hvordan er det gået med dine eksamener? hvor går du henne?

ja, for satan, jeg er helt pjattet med pavels program, det virker helt udover forventning :)

det er faktisk gået ret skidt, dumpet 2 ud af 2, flot statistik, meen at skulle vide noget, som ikke står i ens bog og så dumpe på det, kan jeg ikke se, hvordan man skal væbne sig imod, og at gå helt kold til matematik og en eksaminator, hvor ikke vil hjælpe én igang :/ meen wtf heldigvis eksistere reeksamen. så mon ikke jeg består til august :D

jeg er igang med at læse til civilingeniør indenfor nanoteknologi :) og det er ved Aalborg Universitet jeg læser.

Edited by FaLLenQ
Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

går lidt ringe med at komme til træning, så valgt at prøve at maxe idag i dødløft

5x70 - let

1x110 - ok

1x140 - tungt

1x160 - NY PR

1x170 mis

1x170 mis

1x165 mis - var åbenbart helt ristet nu her, efter de forgående mis, men hvad fanden mit mål med de 170 er først om en måned og nu har kroppen også prøvet nogle tunge singles, sååeh er tilfreds med den nye PR.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

dl:

1x5@120 1x2@115 (kan mærke at ryggen er helt færdig - så den får 1 uges træningsfri, hvilket passer fint med at jeg skal flytte i lejlighed, men er dog ked af at ryggen virkelig er gået tilbage pga eksamens stress og ringe føde som følge af dette)

blandet lal i bænken, samt lidt af hvert til biceps og triceps, bl.a. pushdowns og peacher curl, samt meget tunge pulldowns

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Så er det vist ved at være tid til en lille update.

Da jeg har været dybe begravet i arbejde og studiet de forgangne 2 år snart, har der stort set ikke været tid til andet end lidt armstrækkere og lallen med mit AB Wheel (vil blive refereret til som Abehjulet) er jeg endeligt kommet igang med at træne igen og har lagt deltidsstudiet på hylden, så jeg kan have tid til at træne og genoptræne min muskelsvindsramte højre underarm. Jeg har været igang i 2 mdr og kan se, ud fra loggen her på sitet at jeg på de 2 mdr har genvundet min styrke, der ligger ca. 3 år tilbage, så det er super fedt.

Pt. forsøger jeg at slæbe mig ned og træne mandag, onsdag og fredag. Hvor jeg kører noget i retningen af et ustruktureret fullbody, hvor vægten er mere bestemt af dagsformen end den er med progression, dog forsøger jeg at veksle mellem tunge sæt og lette sets, så der både er fokus på perfekt udførsel og belastning af CNS. Da styrke er mit primære mål og masse er sekundært. Jeg squatter ikke længere, da jeg bliver alt for deform så (i form af et kæmpe understel og gigantic aaaarse).

Lidt stats:

Højde: 173 stadig en pygmæ ;D

Vægt: ca. 79 kg

Bænk: 70 kg (4RM - PR sat igår til træning)

Squat: 120 kg (med bælte)

Dødløft: 160 kg (med hooks og bælte)

Tirsdagens træning

Bænk: 5x4@60,70,70,65,60, dertil 10+ reps uden vægt som opvarmning

5x10@50,50,50,40,40 - fokus på udførsel, og langt pause på brystet

Yates Barbell Rows: 3x12@50 kg (med bælte)

CG Bænk: 3x12@50 kg med pause på brystet

Lateral Raise: 3x12@8 kg, supersettet med Skulder pres 3x12@8 kg, efterfølge kontinueret med Dumbell Curl 3x12@8 kg.

Planen for torsdagens træning er stort set det samme, men row erstattes af dødløft og CG bænk erstattes formodentligt af Military Pres eller push pres.

Edited by FaLLenQ
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 5/6

Aldrig i mit liv har jeg haft så ømme patter, så jeg kunne slet ikke gøre bænk overhoved, så det var lidt skuffende :S

Men overordnet set en fin træning med 2 PR i dødløften.

Military pres: 2x10@30 kg, 1x8@40 kg

Dødløft: 1x5@60, 1x8@120 (PR), 1x5@130 (PR)

Yates Row: 3x8-10@60 kg

Barbell curl: 3x12@30 kg

Lateral raise: 3x12-15@6 kg efterfulgte af biceps curl 3x12@6 kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share