Vægt tab på lår?


jule_bie
 Share

Recommended Posts

Jeg har en anelse besvær med at tabe mig på lårene. Egentlig er min krop fin 50kg og 167 cm, men problemet er at jeg ikke har "hul" mellem lårene. Jeg løber træner og cykler til alt. - Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få nogle ideer til at komme af med det overskyddende fedt der kun sidder på inderlårene - ellers er jeg egentlig tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

Kroppen styrer desværre selv i hvilken rækkefølge fedtet skal tages fra kroppen i forbindelse med vægttab, og det modsatte gælder naturligvis også ved vægtøgning.

Mig bekendt er der endnu ingen, der har fundet den hellige gral mht punktforbrænding - det kan bare ikke lade sig gøre. :wink:

Derfor hvis du vil af med fedtet et bestemt sted på kroppen, så må du tabe dig generelt og have tålmodighed til at kroppen også tager fra det område du ønsker.

Link to comment
Share on other sites

vil det sige at den eneste løsning er fedtsugning? :(

Jeg er 178 høj, vejer 68 kilo og er en fyr på 23. Jeg er slank, men jeg var overvægtig da jeg var lille, og min røv er temlig større end resten af kroppen. Jeg kan ikke blive meget tyndere, da så ville jeg næsten blive undervægtig... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen. tak for svarene. Jeg forstår godt at jeg bare skal træne mere og mere, problemet er bare at jeg løbetræner 3 gange om ugen, spiser MEGET sundt og aver pilates og andre øvelser hver anden aften. Jeg ved simpelthen ikke hvad der skal til for at få dette "mellemrum"... Nogle der har øvelsesideer? Skal simpelthen bare bruge alt! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen. tak for svarene. Jeg forstår godt at jeg bare skal træne mere og mere, problemet er bare at jeg løbetræner 3 gange om ugen, spiser MEGET sundt og aver pilates og andre øvelser hver anden aften. Jeg ved simpelthen ikke hvad der skal til for at få dette "mellemrum"... Nogle der har øvelsesideer? Skal simpelthen bare bruge alt! :crazy:

Der er ingen øvelser der kan hjælpe dig!

Hvis det er fedt du har på inderlårene må du simpelhen tabe dig. Er det muskelmasse der fylder må du finde ud af, hvad du laver til hverdag der bruger netop de muskler og så holde op med det så musklen atroferer (bliver mindre)

Men helt ærligt har du i forvejen et meget lavt BMI. Og selvom man kun kan bruge BMI til vejledning, så må du IMO være meget tynd, grænsende til det underernærede som du er nu. Så jeg kan sagtens forstå hvis din krop ikke vil lade dig tabe mere fedt. Det ville nok heller ikke være sundt for dig.

Altså er fedtsugning den eneste udvej, hvis du virkelig ikke kan leve uden mellemrum mellem lårene og ikke kan/vil tabe dig

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej

Altså jeg vil vove at påstå at øvelser på gulvet med fx. elastik,

godt kan hjælpe.

Personligt har jeg bemærket at hvis jeg spiser mindre stivelse

(især brød) taber jeg mig lige præcis på inderlårene (hvor der engang

var hul !)

Så selvom det med punktslankning sikkert er rigtigt nok, synes jeg

min krop reagerer efter bestemte ting, omformer sig når jeg ta'r

noget ud eller sætter ind kostmæssigt.

:smile:

/Helia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share