Hvor mange gange tager du et protein scoop om dagen?


therealdreamer81
 Share

Recommended Posts

Det kommer helt an på om du vil tage på, holde din aktuelle vægt og hvor meget du evt. vil tage på.

Selv prøver jeg for tiden at tage rigtig mange kilo på, så jeg konsumerer 450 gram weightgainer dagligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det kommer helt an på om du vil tage på, holde din aktuelle vægt og hvor meget du evt. vil tage på.

Selv prøver jeg for tiden at tage rigtig mange kilo på, så jeg konsumerer 450 gram weightgainer dagligt. :smile:

:blink::blink:

Det lyder sgu da vildt - og dyrt

Jeg tager en scoop efter styrketræning som er 3 gange om ugen. That's it!

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink:

Det lyder sgu da vildt - og dyrt

Ja, det koster mig omtrent 500 kroner om måneden. Men så bruger jeg det også kun i perioder :smile:

Jeg tager en scoop efter styrketræning som er 3 gange om ugen. That's it!

-Camilla

Du er jo også en dame, så kunne forestille mig at du heller ikke er interesseret i at blive stor, grum og løfte røv tunge vægte :wink:

EDIT: Men igen, det kommer jo helt an på hvad ens formmål er med træningen. Prøv at komme med noget mere specifikt, og jeg kan give dig et svar.

Edited by anonymiseret-bruger
Link to comment
Share on other sites

Jeg tager faktisk mere proteinpulver på diet end når jeg bulker.. Nu, hvor jeg cutter, tager jeg min.. 2 om dagen.. en om morgenen og en inden sovetid.. på træningsdage smider jeg så en ekstra ned efter træning selvfølgelig..

60g på træningsfri dage..

110g på trænings dage..

Link to comment
Share on other sites

Du er jo også en dame, så kunne forestille mig at du heller ikke er interesseret i at blive stor, grum og løfte røv tunge vægte :wink:

Nu synes jeg faktisk du bliver lige lovlig generaliserende... Tsk tsk :nonono::nonono:

Jeg vil sgu gerne være stærkere og ikke mindst have mere muskelmasse. At jeg så løber så meget i øjeblikket at der ikke sker noget er selvfølgelig en streg i regningen. Men efter Berlin, så... :devil:

Synes faktisk også jeg træner efter de mål, Bill Starr har da aldrig dikteret inderlårsmaskine så vidt jeg ved :unsure: Hans program er der da mange før mig der er blevet store og stærke på

Og så foretrækker jeg bare rigtig mad frem for ækelt prot-pulver :laugh:

Sorry for spam eller trådkapring eller hvad det nu er...

Link to comment
Share on other sites

Nu synes jeg faktisk du bliver lige lovlig generaliserende... Tsk tsk :nonono::nonono:

Jeg vil sgu gerne være stærkere og ikke mindst have mere muskelmasse. At jeg så løber så meget i øjeblikket at der ikke sker noget er selvfølgelig en streg i regningen. Men efter Berlin, så... :devil:

Synes faktisk også jeg træner efter de mål, Bill Starr har da aldrig dikteret inderlårsmaskine så vidt jeg ved :unsure: Hans program er der da mange før mig der er blevet store og stærke på

Og så foretrækker jeg bare rigtig mad frem for ækelt prot-pulver :laugh:

Sorry for spam eller trådkapring eller hvad det nu er...

Jeg syntes nu også David bliver lovligt hurtigt generaliserende.

Men det er weightgainer, dvs. i løbet af en dag får han ca. 144 g protein, 10-11 g fedt og 270 g. kulhydrater i form af drikken. Desuden svarer det vel ca. til en 1800 kalorier, hvilket ikke er så vildt endda.

Link to comment
Share on other sites

Nu skrev jeg at jeg kunne forestille mig, ikke at det ER sådan. Indlægget var da mere et udtryk for lidt spas og løjer. Men er da ked af hvis jeg har givet udtryk for noget andet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser kun protein pulver efter træning. :laugh: Og det smager afskyeligt. :devil:

Men hvorfor spiser jeg kun protein pulver efter træning? Det er sku fordi jeg er fra en fisker familie, så jeg får al den fisk jeg har lyst til :) Og det er gratis :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Indtager ikke protein pr pulverform, mit behov på ca. 100gram pr dag, kan SAGTENS dækkes gennem min kost.

Off-topic:

Camilla, jeg vil råde dig til stadig at holde et fornuftigt proteinindtag på trods af du primært træner aerob træning, men det ved du vel godt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Camilla, jeg vil råde dig til stadig at holde et fornuftigt proteinindtag på trods af du primært træner aerob træning, men det ved du vel godt :wink:

Tak - og jo, det ved jeg godt. Og jeg løfter da stadig jern 3 gange om ugen selvom jeg løber så meget, jeg må jo holde på de muskel-masse jeg har hvis det er muligt.

Jeg tæller ikke gram protein i øjeblikket, men sørger for at få protein til alle måltider og jeg spiser ret meget ylette /A-38 så jeg tror jeg ligger omkring 1,5g pr kg kropsvægt. Og så spiser jeg bare generelt i rå mængder i øjeblikket - cardio i store mængder er jo guld være når man godt kan lide mad :laugh:

David O -> No offence taken

Men hvis du tror alle piger er muskelforskrækkede, så prøv lige ta' tage et kig i Angels, Miss's eller Hoosiers log. Der er faktisk ret mange piger her på MOL der er rigtig stærke og muskuløse

Og undskyld hvis det var off topic ... igen (Camilla, hvor er dine manerer? ) :innocent:

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Ok, kan se nogen tager kun efter træning.....

og nogen tager det nærmest som mad!!!

Hvis jeg vil til at tage det til morgenmad og aftensmad og så efter træning.... bliver jeg så ikke direkte FED! De dage hvor jeg ikke træner, men tager protein pulveret til morgen og aften, hvad sker der der???? Bliver det til muskler? det har jeg sgu lidt svært ved at forestille mig.

Link to comment
Share on other sites

Ok, kan se nogen tager kun efter træning.....

og nogen tager det nærmest som mad!!!

Hvis jeg vil til at tage det til morgenmad og aftensmad og så efter træning.... bliver jeg så ikke direkte FED! De dage hvor jeg ikke træner, men tager protein pulveret til morgen og aften, hvad sker der der???? Bliver det til muskler? det har jeg sgu lidt svært ved at forestille mig.

Så længe du er i kal underskud blir du ikke fed (diæt). Hvis du vil vokse (Muskler) er du i kal overskud (+500/1000).

Link to comment
Share on other sites

Så længe du er i kal underskud blir du ikke fed (diæt). Hvis du vil vokse (Muskler) er du i kal overskud (+500/1000).

det forstår jeg ikke...

Hvad er fordelen ved at tage protein shakes til morgen og aftensmad??? Hvis man vil tabe sig, så findes der da sikkert billigere måder end at æde proteiner.

Så det må være i forbindelse med at man vil vokse mon ikke??

Link to comment
Share on other sites

det forstår jeg ikke...

Hvad er fordelen ved at tage protein shakes til morgen og aftensmad??? Hvis man vil tabe sig, så findes der da sikkert billigere måder end at æde proteiner.

Så det må være i forbindelse med at man vil vokse mon ikke??

Det kommer an på mange ting. Du kan spise big mac hvis du vil tabe dig, bare du er i kal. underskud. Ikke at det er smart og sundt at gøre. Vil stadig mene det er klog at fylde kroppen med proteiner om morgenen, da den er tømt og skal til at udfører et stykke arbejde. Om natten inden du går i seng, har kroppen os brug for proteiner (langsomme). Da du sover i 8 timer og dermed ikke får tilført noget. Og selvfølgelig efter træning...

Link to comment
Share on other sites

Typisk 1 shake til morgenmaden (blended sammen med mine havregryn, sunde olier og en banan), og 1 postworkoutshake de dage der er styrketræning på programmet.

Hvis mit proteinregnskab for dagen ser tyndt ud kan jeg finde på at snuppe en bette en om aftenen, eller en dåse tun /et stykke kylling/noget hytteost eller noget andet i den dur.

Jeg skyder efter ca 200 g om dagen, en nu er jeg også +100 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share