Vis os dine kosttilskud


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Hold da kæft mand :w00t: - den (unødvendige) forbrugermentalitet bliver da for alvor manifesteret i denne tråd :tongue:. Producenterne må slikke sig om munden.

K

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke særligt store mængder de har der?? :blink:

Kommer der fra pigen med 3 skabe fyldt med kosttilskud :innocent:

Det her er dog noget af det bedste tilskud.... is med smeltet toblerone med guf som tilbehør :4mewantfood:

(Og JA - jeg er på diæt igen :blush: )

post-363-1147281571_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har da prøvet det dersens protein, og synes da også de gav noget. Men er ofte for doven til at blande shaken så nu bliver det oftere Faxekondi og Kebab :4thumbup:

...Naa, seriøst så spiser jeg da nogle gange både vitaminpiller og har også prøvet kreatin så helt kosttilskudsfri er jeg dog ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke særligt store mængder de har der?? :blink:

Jeg synes ellers også det er nogenlunde beskedent i fohold til hvad mange andre har stående..

Det her er dog noget af det bedste tilskud.... is med smeltet toblerone med guf som tilbehør :4mewantfood:

Er begge portioner til dig?? :w00t:

Gi noget.....

Link to comment
Share on other sites

Giver alt det forskellige kosttilskud virkelig alt sammen den tiltænkte virkning: Selv bruger jeg med succes proteinpulver, vitaminpiller og kreatin i perioder, men er da lidt spændt på om man seriøst kan få meget mere ud af sin træning og kost med de rette tilskud....

Det er da trods alt seriøse folk som Angel og MASS og andre, som bruger mange og meget forskelligt kosttilskud.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Giver alt det forskellige kosttilskud virkelig alt sammen den tiltænkte virkning:

Mange kosttilskud er noget crap men der er også mange, og endda RIGTIGT mange gode kosttilskud i dag ... synes specielt her det sidste år til to der er sket ting og sager :w00t:

Selv bruger jeg med succes proteinpulver, vitaminpiller og kreatin i perioder, men er da lidt spændt på om man seriøst kan få meget mere ud af sin træning og kost med de rette tilskud....

JO... det kan man!

Uden tvivl findes der tilskud i dag som både pumper dig op, øger dit fokus, skaber bedre restitution, giver bedre gains, hjælper med fedtforbrænding ect.

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina;-)

Jeg hverken cutter eller bulker...men forsøger at holde en sund livsførelse....Håber jeg høster i den anden ende....

Jeg har blot for vane at spise 2 stk. Omnimin og hælde Udo's på mine rugbrødsmadder ....(spiser det vist ret hurtigt...).....og derudover spiser jeg sådan nogenlunde normalt sundt (=skummemælk, rugbrød, havregryn, grønt/frugt og fuldkornspasta hver dag).......DOG med hang til søde sager...især is....(Hader og elsker solskinsvejr = is-vejr).... :bigsmile::blush:

Fra da jeg var på smertestillende midler, grundet en diskusprolaps i lænd, har jeg alt for mange saroten-piller, dolol'er, panodiler, ibuprofener liggende.........Dengang følte jeg mig sgu ik spor sund/energisk....en sørgelig tid...Men nu er jeg FRISK IGEN :bigsmile:

Edited by Femina;-)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share