Vis os dine kosttilskud


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Kan desværre ikke skrive noget da det ville det samme som at lave reklame for mine sponsor...

Du kan vel sende en PM eller mail til mig :smile:? Jeg er selv begyndt operation fedt-tab, og det er ikke specielt nemt, når man samtidigt er stoppet med at ryge :crazy:. Så, alle tips ville være gavnlige.

K

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du kan vel sende en PM eller mail til mig :smile:? Jeg er selv begyndt operation fedt-tab, og det er ikke specielt nemt, når man samtidigt er stoppet med at ryge :crazy:. Så, alle tips ville være gavnlige.

K

Hvad er der blevet af din karaktersvaghed? :w00t::tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Kan desværre ikke skrive noget da det ville det samme som at lave reklame for mine sponsor...

Det er vel ikke ulovligt at skrive hvilke ingredienser du mener har en fedtforbrændende effekt (kunne være meget sjovt). Du behøver jo ikke ligefrem nævne om det hedder "SuPer Cut2Tha Mazz2 eller "Burn dat FaTTy"!!

Link to comment
Share on other sites

Skal du så ikke opdatere kosttilskud's delen på din side? Den ser lidt tom ud nu! :innocent:

Hvis du var så kvik som du giver udtryk for :tongue: så kunne du jo tjekke min egen sektion med info om hvad jeg spiser af kosttilskud pt :wink:

Den anden sektion er møntet på artikler der kommer sommeren over og fortsat frem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er effekten af Dymatize Xpand.. pengene værd?

Jeg har ikke kørt det så længe, så det er svært for mig at være HELT objektiv, da noget kan være placebo eller noget...

Jeg har kun hørt positivt om det hvad angår følelsen af pump i kroppen, og også godt til boost af styrken. Jeg synes dog godt selv jeg har kunne fornemme det ekstra pump det giver... Og jeg taler naturligvis ikke kun om følelsen af et pump, men også fylden af musklerne.

På den anden side har GoingBIG snart kørt med det i 3 uger uden at han synes at kunne mærke nogen forskel what so ever....

MASS taler vist varmt for det, så vidt jeg husker.

Link to comment
Share on other sites

Så får han jo alligevel ikke råd til prot. mere, og så er drengen jo lige vidt :tongue:

nogen der har hørt om det difuse begreb "arbejdsmarkedet"? :devil:

penge er en prioteringssag og jeg har da råd til god mad og protuplver(jeg bor ikke i nærheden af min forældres kødgryder)

Link to comment
Share on other sites

nogen der har hørt om det difuse begreb "arbejdsmarkedet"? :devil:

Ja, men derfor kan man jo godt prøve at undgå det. :tongue:

penge er en prioteringssag og jeg har da råd til god mad og protuplver(jeg bor ikke i nærheden af min forældres kødgryder)

Tillykke med det. Du er så 22 år (ifølge din profil), mens BBRulez er 14 år. De fleste er forhåbentlig flyttet hjemmefra i din alder, mens de færreste bør være det som 14-årige. :wink:

I øvrigt koster det jo næsten ikke noget at bo i Slagelse :tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Så flyt hjemmefra :smile:

Jeg er 14..

Så får han jo alligevel ikke råd til prot. mere, og så er drengen jo lige vidt :tongue:

Får ca. 200-250 i timen og arbejder 3 gange om ugen

nogen der har hørt om det difuse begreb "arbejdsmarkedet"? :devil:

penge er en prioteringssag og jeg har da råd til god mad og protuplver(jeg bor ikke i nærheden af min forældres kødgryder)

Læs ovenstående :D

Problemet er jo bare at jeg ikke må bruge det for min mor men har fixet en lille aftale med en af mine venner så han medbringer proteinshakes til træning :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share