Vis os dine kosttilskud


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Xpand rykker dælme fint... et at de bedste kreatin transport produkter på markedet.... eller er Cell Tech'en jo genial hvis man bare skal ha' sluset carbs ud i systemet efter træning... :w00t: stack det med en 50g protein, så vil det frem i bussen :superman:

Glæder mig super meget til at teste Labrada SuperCharge, fik lige en sample.. og det var sq godt.. :4thumbup: så gi'r lige en feedback når det er i skuffen... :4mewantfood:

kunne godt poste et billede af mine kosttilskud, men så blir folk sq nok kede over deres samling :laugh: og det ville nok kræve vidvinkel linse for at få plads på billedet...

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bare nedern at jeg ikke må bruge det selv om jeg ik har hørt om nogen sideeffekter eller dårlige ting (udover smagen på noget af det) :cooldance:

Du skal lige hjælpe migh med at forstå noget ... du må godt spise protein-barer for din mor, men ikke protein-pulver ?? Hvor har ræsonnementet bag det, lige gemt sig hen ?

Link to comment
Share on other sites

Du skal lige hjælpe migh med at forstå noget ... du må godt spise protein-barer for din mor, men ikke protein-pulver ?? Hvor har ræsonnementet bag det, lige gemt sig hen ?

Et skud i tågen kunne være at barer minder mere om normal mad end pulver gør, og derfor vil nogen måske mene at der ikke er så meget doping og skråplan over det.

Men ja, du er da ikke den eneste der undrer dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Et skud i tågen kunne være at barer minder mere om normal mad end pulver gør, og derfor vil nogen måske mene at der ikke er så meget doping og skråplan over det.

Men ja, du er da ikke den eneste der undrer dig :laugh:

Præcist

Link to comment
Share on other sites

Jesus - skræmmende at se hvordan kosttilskudsindustrien har fået grebet omkring fitness udøvere, det er jo helt sindsygt.

Normalt betragter jeg motion-online som en side hvor brugerne er EKSTREMT kritiske og i den sammenhæng ofte prøver at stræbe mod en videnskabelig tilgang i diskussionene. MEN når det kommer til folks personlige forbrug af tilskud, indtræder der åbenbart en hjerneblødning, og risikoen for at gå glip af det sidste nye flashende pulver produkt med "dobbel pump effekt", og "super fat burning after power, synes at være for stor. TÆNK nu hvis det virker...... Alt fornuft over bord, og frem med pengepungen. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jesus - skræmmende at se hvordan kosttilskudsindustrien har fået grebet omkring fitness udøvere, det er jo helt sindsygt.

Normalt betragter jeg motion-online som en side hvor brugerne er EKSTREMT kritiske og i den sammenhæng ofte prøver at stræbe mod en videnskabelig tilgang i diskussionene. MEN når det kommer til folks personlige forbrug af tilskud, indtræder der åbenbart en hjerneblødning, og risikoen for at gå glip af det sidste nye flashende pulver produkt med "dobbel pump effekt", og "super fat burning after power, synes at være for stor. TÆNK nu hvis det virker...... Alt fornuft over bord, og frem med pengepungen. :crazy:

Og det udleder du af hvad? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Blandt andet denne tråd (og MANGE andre), hvor folk fremviser hvad de indtager. Sammenlignet med anden fritidsidræt er det jo HELT sindsygt - bare det jeg kom til at tænke på. Synes det er en underlig mentalitet!

Det er vel ikke anderledes end fodboldspillere der køber nye, seje Nike eller Adidas støvler forud for hver sæson og flasher dem. Det er udstyr der KAN høre til sportsgrenen... no biggie...

Virker det - så er det jo fint. Tror man ikke på det, så fred være også med det. Og om kosttilskudet rent faktisk har en effekt, eller det er placebo - who gives a flying f*ck - bare man gainer i bænken! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Blandt andet denne tråd (og MANGE andre), hvor folk fremviser hvad de indtager. Sammenlignet med anden fritidsidræt er det jo HELT sindsygt - bare det jeg kom til at tænke på. Synes det er en underlig mentalitet!

Der er jo en del der tager det meget seriøst her på MOL, så vi kommer ud over "fritidsidræt".

Hvad mener du med underlig mentalitet? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kent, synes udstyrssammenligningen er dårlig.

Man kan vel også købe nyt "smart" fitness tøj/sko, hvis det er det man er til.

I andre SERIØSE sportsgrene leger man også med ergogene hjælpemidler, men kun i det omfang det virker (oftest). I fitness/BB derimod, er det nærmest en selvfølge at man skal indtage pulver, så snart man melder sig ind i et center. Den mentalitet finder jeg underlig (svar til "T").

Det svarer til at sige, at indtag af whatever pulver gør at du scorer flere mål i fodbold...

Link to comment
Share on other sites

Hvad nu hvis at det tilfædligvis skulle gå hen og forholde sig sådan at folk mærkede en effekt af det? :wink:

Næh nej det forstår du nok ikke. hold du dig til brændenælde suppe og lange løbeture i skoven

Link to comment
Share on other sites

Hvad nu hvis at det tilfædligvis skulle gå hen og forholde sig sådan at folk mærkede en effekt af det? :wink:

Næh nej det forstår du nok ikke. hold du dig til brændenælde suppe og lange løbeture i skoven

Ovenstående er et perfekt eksempel og illustrerer meget fint den holdning jeg taler om. Hvordan mærker man en effekt ? Og hvorfor er den effekt forbeholdt "vores sportsgren" ?

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Hvis du igennem lang tid har haft en vis fremgang i f.eks styrke og du så lige fra den ene dag til den anden, bliver markant skærkere i forhold til hvordan stigningen hidtil har forløbet, uden at du har ændret noget, udover at tilføre et kosttilskud. På samme måde når du i gennem lang tid har været på diæt adskellige gange så ved du hvordan kroppen reagere og kan danne dig et overblik over hvordan du vil stå efter diæt hvis det f.eks er letter at komme ned i vægt uden at miste masse må effekten jo tilskrives kosttilskuedet

Link to comment
Share on other sites

Hvis du igennem lang tid har haft en vis fremgang i f.eks styrke og du så lige fra den ene dag til den anden, bliver markant skærkere i forhold til hvordan stigningen hidtil har forløbet, uden at du har ændret noget, udover at tilføre et kosttilskud. På samme måde når du i gennem lang tid har været på diæt adskellige gange så ved du hvordan kroppen reagere og kan danne dig et overblik over hvordan du vil stå efter diæt hvis det f.eks er letter at komme ned i vægt uden at miste masse må effekten jo tilskrives kosttilskuedet

en erfaring, der videnskabeligt set, ikke gives en hat for!

Link to comment
Share on other sites

en erfaring, der videnskabeligt set, ikke gives en hat for!

Det er rigtig nok, men ikke desto mindre kunne jeg forestille mig at det forholdt sig sådan rundt omkring hos brugerne af div kosttilskud.

Selvom effekten udelukkende skyldes placebo, så er det jo immervæk stadig en effekt

Link to comment
Share on other sites

Anyway så viser det ret tydeligt hvor åbne folk er overfor at hælde hvad som helst indenbords i HÅB om at det giver et eller andet.. Undrer mig stadig over hvorfor det netop forbeholder sig sådan i fitness/BB verdenen.

I må da indrømme det er en underlig tilgang at have til tingene. Lad mig indtage A+B+C+D i håb om at en af dem, eller at de i kombination, giver mig ET eller andet jeg kan bruge. Om det skyldes jeg tror på indtag at A+B+C+D virker, eller om de vitterligt virker, er mig ligegyldigt.

Jeg undrer mig bare, fordømmer ikke (lidt måske :wink: )

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Xpand rykker dælme fint... et at de bedste kreatin transport produkter på markedet.... eller er Cell Tech'en jo genial hvis man bare skal ha' sluset carbs ud i systemet efter træning... :w00t: stack det med en 50g protein, så vil det frem i bussen :superman:

Glæder mig super meget til at teste Labrada SuperCharge, fik lige en sample.. og det var sq godt.. :4thumbup: så gi'r lige en feedback når det er i skuffen... :4mewantfood:

Sådan MASS'monster :superman:

Og husk endelig at komme tilbage med lidt kritik på Lee Labradas stuff....

kunne godt poste et billede af mine kosttilskud, men så blir folk sq nok kede over deres samling :laugh: og det ville nok kræve vidvinkel linse for at få plads på billedet...

Blærerøv! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville da ikke mene at der er en underlig holdning at folk gerne vil have det bedste ud af ders træning og hvis kosttilskud X i kombination med kosttilskud Y gver en person den lille edge som er nødvendig for at vinde, så er det da kun godt. At være ambitiøs er da en sund holdning at have

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var så kvik som du giver udtryk for :tongue: så kunne du jo tjekke min egen sektion med info om hvad jeg spiser af kosttilskud pt :wink:

Den anden sektion er møntet på artikler der kommer sommeren over og fortsat frem :smile:

Ja ja whatever, talk to the hand!

(ok jeg tror jeg skal have briller, overså totalt den sektion heh)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er folk så kritiske over for kosttilskud?

Der er sku mange produkter hvor du mærker effekt meget hurtigt..

Jeg har f.eks. selv prøvet med gakic da jeg gik fast i bryst træningen.. Jeg brugte det hver dag jeg trænede bryst og hver gang steg jeg enten i reps eller i kilo.. Men nåeh jo.. Det var jo nok bare placebo effekten der drev værket og gjorde man ikke var nær så øm dagen efter, iforhold til da jeg ikke brugte det.. Kan jo ikke bevise via studier osv. at det lige præcis virkede på mig.. men sjovt nok havde min makker akkurat samme effekt af det!

Link to comment
Share on other sites

Xpand rykker dælme fint... et at de bedste kreatin transport produkter på markedet.... eller er Cell Tech'en jo genial hvis man bare skal ha' sluset carbs ud i systemet efter træning... stack det med en 50g protein, så vil det frem i bussen

Glæder mig super meget til at teste Labrada SuperCharge, fik lige en sample.. og det var sq godt.. så gi'r lige en feedback når det er i skuffen...

kunne godt poste et billede af mine kosttilskud, men så blir folk sq nok kede over deres samling og det ville nok kræve vidvinkel linse for at få plads på billedet...

Mener du/I at Cell tech er bedre end normalt kreatin, som jo koster langt mindre? Hvordan tager man cell tech, skal det stadig blandes med juice eller er det ligemeget - kan det f.eks. blandes direkte i ens proteindrik?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share