Fysioterapeut


Edu
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kan anbefale mig en dygtig fysioterapeut i nordjylland?

Jeg skal have kigget på min knæmuskulatur og have nogen genoptræningsøvelser.

Men det er mildest talt lidt af en vildmark at finde rundt i, så hjælp modtages meget gerne, da jeg ikke har lyst til at tage til en der ikke har forstand på knæ.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mere præcist bor du, og hvad har du lavet med dit knæ?

Det er mildest talt svært at komme med anbefalinger, når du er så upræcis :tongue:

Hallo! Det er ligesom knæet ik? Prøv lige at lev op til professionen mester.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Nåh ja - lav nogle knæ øvelser!

Sådan!

Jeg bakker fuldstændig op omkring det yderst relevante øvelsesvalg og høje faglige niveau, min kollega udviser i ovenstående artikel!

Godt gået Jørgen, jeg kan ikke tilføje mere! .. Jo, måske lav lidt ankeløvelser og lidt for hoften, men det er næsten at stramme skruen for meget!

There you goes, that's it, there is no more.. Now go home people, there is nothing more to see here.. please.. please, stay calm and let me out.. no... no don't take my clothes of me, miss.. miss... ahh.. what the heck...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Joeh - måske ikke helt præcist nok :laugh:

Jeg bor i støvring i nordjyllland og har haft et ledskred af knæskallen, en spontan patellaluksation tror jeg nok lægen kaldte det. Og så skal jeg så have nogle øvelser for især vastus medialis, og andre knæstabiliserende muskler, samt forklaring på udførsel, progression og den slagsg :smile:

Hjalp det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

>Draagekrik

Hvis du vil have tilskud fra sygesikringen skal du have en henvisning fra din egen læge og må måske vente lidt på at komme til. Hvis du hellere vil have kortere ventetid og til gengæld betale mere, så kan du gå til en af de klinikker som arbejder uden tilskud.... your choise :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share