Rå kylling gjorde mig til Jusup Wilkosz-klon!


nicbro
 Share

Recommended Posts

Tjek lige halv-svenskeren Paul Lundkvist ud, han spiser råt kød, planter træer og har en krop som de fleste nok vil misunde. Det ser sgu ok ud...fuldskæg holder max!

http://www.paullundkvist.com/4436.html

Hvad mener I om kun at spise rå føde for optimalt helbred samt betingelser for muskelvækst?

Synes selv det lyder både risikabelt og ulækkert. Der må da være godt med bakterier i sådan en gang råt kød, med mindre man selv lige har dræbt dyret, så kødet er 100% frisk.

Link to comment
Share on other sites

han er da for sej!! Det kunne være at man selv skulle begynde på en kostplan med råt kød!?!? Det kræver vel ikke andet end lidt tilvænning, og en god spand vitaminpiller for at holde sygdom væk i starten!?

Jeesus... :4slap:

Link to comment
Share on other sites

han er da for sej!! Det kunne være at man selv skulle begynde på en kostplan med råt kød!?!? Det kræver vel ikke andet end lidt tilvænning, og en god spand vitaminpiller for at holde sygdom væk i starten!?

Ja prøv da endelig det. Det vil speede den naturlige selektion op..

Link to comment
Share on other sites

kunne ikke lige spotte det i dit indlæg, må jeg indrømme.. :smile:

Det er så iorden.. Det var nok heller ikke helt tydeligt.. Indlægget skulle nok ha inkluderet sådan en her: :wink:

Tja, læs mit indlæg én gang til.. :wink:

Tager det i mig igen.. Havde samme problem som Francis!!

No hard feelings!?!?

Edited by schnipper
Link to comment
Share on other sites

Hvad med at tage en medium-raw steak istedet :smile:

en fransk stegt steak :4thumbup: (hvilket vil sige at den har fået ca 2min på hver side på fuldt varme, gerne flamberet) - hvis blodet ikke flyder når du skærer har den fåret for meget...

angående hans hudpigment tror jeg han importerer "whitening" produkter fra thialand. ligesom man kan købe "solbruner"(hvad hedder det? - fake tan i solcreme), kan man i asien også købe solcremer med whitening effekt da det er eftertragtet at se ud som en vesterlænding...

Link to comment
Share on other sites

angående hans hudpigment tror jeg han importerer "whitening" produkter fra thialand. ligesom man kan købe "solbruner"(hvad hedder det? - fake tan i solcreme), kan man i asien også købe solcremer med whitening effekt da det er eftertragtet at se ud som en vesterlænding...

You have GOT to be kidding me... Arhahahahah

:w00t::lolabove::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

angående hans hudpigment tror jeg han importerer "whitening" produkter fra thialand. ligesom man kan købe "solbruner"(hvad hedder det? - fake tan i solcreme), kan man i asien også købe solcremer med whitening effekt da det er eftertragtet at se ud som en vesterlænding...

:laugh: den grinte jeg godt nok også over. Idet hele taget virker det lidt tosset det han har gang i.

Helt OT, skal det så siges at det er en mulig forklaring på hvorfor man bruger whitening creme, men der er også en anden baseret på antropologisk feltarbejde i Japan, hvor "whitenening cosmetics" bliver brugt blandt kvinder som et symbolsk fysisk karakteristik til at skabe en "japaneseness". (M. Ashikari, 2005, Cultivating Japanese whiteness. The ‘Whitening’ Cosmetics Boom and the Japanese Identity. I Journal of Material Culture 10,(1)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share