Hvad æder I som pre WO meal?


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Mit problem ligger lidt i at jeg skal æde mit pre WO meal kl 16, men samtidig skal det også bevirke som et af de alm. måltider og derfor ska der smækkes omkring 5-600 kcal ned.. Så der ska både være kulh. og prots.. Hva kan jeg lige æde som ikk ligger alt for tungt? Jeg træner kl 17 ca og cykler til træning, hvor der er ca 6-7 km...

Pt. æder jeg en skål havregryn hvilket jeg sys har fungeret okay, men efterhånden synes jeg det ligger for tungt i mavsen og jeg føler mig oppustet..

Hva gør I?

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Et stort Big Tasty meal, en McChicken og 9 Chicken McNuggets på bænkpresdagene. På squat/dødløftdagene står den på et double whopper cheese meal og 2 spicy chicken sandwiches.

Hvorfor vidste jeg bare det var en gang lort der kom.. haha... du er så kløvet af mand! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

En gang lort? Sådan ser kosten da ofte ud for mit vedkommende. Men det sker da at den står på pizza eller english breakfast istedet. :4thumbup:

Ja okay.. men du kender mig.. det lort propper jeg ikk i sprækken! -og heller ikk i kæften!

Link to comment
Share on other sites

En god tyk og stor rugbrød med hytteost, en banan og 20 gram proteinpulver til en pre WO shake :4mewantfood: Sådan så det ud den gang jeg bulkede :4mewantfood: :4thumbup:

Men du ska sku ikk ta fejl af ham squatfaders mcd meals inden træning - men personligt vel jeg nu fortrække en sharwarma eller en falaffel :w00t::tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

En god omgang rugbrød - med et godt tun/grøntsags/some kinda dressing mix (dressingen kan evt. være hjemmelavet af kvark - masser af prots - og krydderier) gør det ofte for mig, men ellers er jeg på havregryn med mælk og protpulver tricket :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Træner godt på en gang havregryn en times tid inden træning, og så eller et par kopper kaffe inden træning og en halv liter faxe kondi under træningen. :smile:

Men ofte så er det langt fra så optimalt, men når det skal være seriøst så gør jeg overstående :smile:

Talløse gange er Troels kommet til træning med mindre i sækken: 1 L mælk og fire gulerødder (klokken 16 på tung DL-dag)/4 hot-dogs/ et par yankeebarer etc. Og dette er som oftest det eneste han har fået i løbet af HELE dagen.

Så Onklen er nok ikke det bedste eksempel :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Talløse gange er Troels kommet til træning med mindre i sækken: 1 L mælk og fire gulerødder (klokken 16 på tung DL-dag)/4 hot-dogs/ et par yankeebarer etc. Og dette er som oftest det eneste han har fået i løbet af HELE dagen.

Så Onklen er nok ikke det bedste eksempel :laugh:

Enig... eller når onklen kommer vaklende til lørdagstræning kl 13, lugter af kogesprit samtidig med han fremstammer et eller andet på inuit-sprog, for derefter at nedsvælge de 2 spandauere og den halve L Cocio han overraskende nok har været i stand til at kunne betale, på mindre end 30 sek, hvorefter han til sidst vælter ned over det nærmeste bænkpres stativ, der bliver brugt til at sove rusen ud de næste 3 timer inden vi andre følger ham hjem... jojo Trolle ha' lee'

Link to comment
Share on other sites

Enig... eller når onklen kommer vaklende til lørdagstræning kl 13, lugter af kogesprit samtidig med han fremstammer et eller andet på inuit-sprog, for derefter at nedsvælge de 2 spandauere og den halve L Cocio han overraskende nok har været i stand til at kunne betale, på mindre end 30 sek, hvorefter han til sidst vælter ned over det nærmeste bænkpres stativ, der bliver brugt til at sove rusen ud de næste 3 timer inden vi andre følger ham hjem... jojo Trolle ha' lee'

organiseret mobning er ikke venligt selvom det muligvis er retfærdigt :laugh:

min pre workout kan være alt fra rugbrød med brie til en en halv plade chokolade. den bedste træning får jeg dog med protpulver og rosiner.

men man skal ikke undervurdere chokoladens (hvis det er mørk) påvirkning,hvertfald på mig. - drik et glas rødvin til og jeg er halvliderlig hvilket kan gøre jeg presser mig lidt ekstra :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Talløse gange er Troels kommet til træning med mindre i sækken: 1 L mælk og fire gulerødder (klokken 16 på tung DL-dag)/4 hot-dogs/ et par yankeebarer etc. Og dette er som oftest det eneste han har fået i løbet af HELE dagen.

Så Onklen er nok ikke det bedste eksempel :laugh:

Jojo, det sker jo engang imellem :laugh:

Enig... eller når onklen kommer vaklende til lørdagstræning kl 13, lugter af kogesprit samtidig med han fremstammer et eller andet på inuit-sprog, for derefter at nedsvælge de 2 spandauere og den halve L Cocio han overraskende nok har været i stand til at kunne betale, på mindre end 30 sek, hvorefter han til sidst vælter ned over det nærmeste bænkpres stativ, der bliver brugt til at sove rusen ud de næste 3 timer inden vi andre følger ham hjem... jojo Trolle ha' lee'

Synes jeg fornemmer en smule overdrivelse i dette, Thomas :mad: Jeg betaler da altid for mine bagerindkøb, og kunne da ikke finde på at bruge bænken til at sove på, selvom det måske godt kan ligne at jeg er faldet i søvn når jeg ligger og reppe med dit max. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hmm, en halv time før så er du ikke helt galt på den... :smile:

Synes en ½ time er for tæt på. - så er det netop man føler sig oppustet efter en 5-600 kcals.

Vil sige 1-½1 time før træningsstart, alt afhængig af hvilke type kulhydrater du smider indenbors

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share