Spinningsko og klamper?


josephine84
 Share

Recommended Posts

Frisk og frejdig var jeg nede hos den lokale cykelhandler, for at investere i et par spinningsko i dag. Fik også et par fine sko, men i mangel på viden omkring den slags fik jeg jo ikke klamper med.. Gik jo ud fra at man fik den slags med, når man bad om et par spinningsko.. Men nej, så jeg susede derned igen for at hente sådan et par, men det var ikke meget bedre, for da jeg ikke vidste hvilken slags klamper man bruger hos fitness.dk ville han ikke hjælpe mig..

Så - er der nogle der ved hvilke slags klamper, man bruger??

Link to comment
Share on other sites

Ærgelig forhandler. Handl ikke der igen.

En seriøs forhandler ved naturligvis der ikke er klamper med til skoene, og spørger dig om du har behov for dem. Og ved naturligvis at LANGT de fleste spinnere bruger LOOK system (fordi de er de bedste).

Ak ja, dengang JEG var cykelhandler, der var var der cykelhandlere til... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ærgelig forhandler. Handl ikke der igen.

En seriøs forhandler ved naturligvis der ikke er klamper med til skoene, og spørger dig om du har behov for dem. Og ved naturligvis at LANGT de fleste spinnere bruger LOOK system (fordi de er de bedste).

Ak ja, dengang JEG var cykelhandler, der var var der cykelhandlere til... :laugh:

Ja, der skal jeg bestemt ikke ned igen.. Han var en rigtig idiot. Snakkede til mig som om jeg var 8 år. Da jeg så helt skuffet og mut ud over at jeg ikke kunne komme til at bruge mine sko i dag alligevel, sagde han: "Ja, nu er det jo ikke min skyld at du ikke ved nok om det.. Du kunne jo bare have fundet ud af det inden du købte.. En cykelslange er jo heller ikke bare en cykelslange"

Idiot :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Prøve Road Bike shop i Vanløse. Her er vejledningen god (man ikke skal falde på halen over at der også er hard core cykelryttere før i køen, der har stor viden om udstyr). Der tages god tid til vejledning af kunderne, så det er bare om at spørge løs. Ulempen kan være, at køen er lang sent om eftermiddagen.

Link to comment
Share on other sites

aldrig har jeg da hørt noget ligende... sælger han også cykler uden kæde og siger så at det da ikke er hans problem du ikke vidste der ikke var kæde på!!! ok long shot men det pisser mig da af man kan opføre sig sådan i en butik :devil:

man kan diskutere om han skal vide hvilken klampe dit center bruger... men er det lokalt mener jeg han burde. men han skal i det mindste gøre opmærksom på at der skal nogle klamper til

ved vores lille lokale bikepusher får man sku klamperne med i prisen og de sætter dem endda på, ok de skal selvfølgelig efterjusteres :smile: men det er da sådan det skal være...

boykot den forhandler :4signme:

jørgensen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share