BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg er rimelig sikker på at Cutler's læg er reel nok... Shawn Ray blandt andre misunder jo hans lægge... Ikke at det er ensbetydende med de ikke er pumpet på olie, men hvis han ligefrem er kendt for gode lægge...

Bottomline:

Jay Cutler styrer verden, og med flere af hans slags ville være verden være et større sted... Eller sådan noget...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bevidne, at dementias læg er noget af det mest overdrevne sindsyge! Sidst vi trænede sammen var hans læg større end mine lår! :blink:

Han kørte desuden med lige så mange kilo som Ronnie Coleman! :o

Der var ikke plads til så mange kg i læg maskinen, som han kunne tage, og da han gik af maskinen væltede den med kæmpe brag, da overvægten var for stor! B) B) B)

dementia<< Når din læg er blevet rippet, så skal vi vist lige ha´ lagt et billede ud med den?

Link to comment
Share on other sites

>Crawdaddy

Nej jeg er faktisk ikke fan af Cutler... Det er omvendt psykologi... Jeg prøver at fremhæve Cutler så meget, at man bliver vildere med Coleman... Baaaah!!! :D Cutler hele vejen!!!

Levrone er flot, men jeg synes altså ikke han er god nok... Hans ben er faldet lidt af på den, og jeg synes ikke der sker synderligt store forandringer år for år...

>Maxpower

Ja farven ser underlig ud... Cutler's mave er mørkere end Coleman?! "Ok, lårene er måske lidt større" - Lidt? Ha, Cutler owner Coleman og hans lille sølle krop... :lol:

post-14-1047938930.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kevin Levrone er den, jeg synes bedst om af nutidens BB'ere. Han er ikke over over-dimensioneret. Hvis der ikke eksisterede krudt, så tror jeg han ville være nr.1

devito<< Med den rigtige genetik er det altså ikke umuligt, at tage 37 kg på på 4 år. 5kg er nok fedt, og måske er han også vokset et par cm. Jeg har taget 20kg på på 16 måneder. Tror du jeg er på krudt?

Man bliver da nødt til at tro på, at man kan opnå gode resultater, uden brugen af krudt, right? Jeg gør i hvert fald selv! -Men måske jeg bare er naiv?

jeg hører du slår mig i bænk, det kan vi virkelig ikke have, jeg må hellere gå lidt mere amok

Jep. :) 2x5x100 og stadigt stigende. Så du må hellere gå max-amok! ;) Vi har jo ligget og skiftes til at være stærkest, så du overhaler mig nok igen.

Link to comment
Share on other sites

BAAAAAAH! Det billede med Coleman og Cutler kan bruges til NADA! Cutler er spændt helt op og Coleman slapper af.

Cutler har derudover i 2003 sæsonen præsteret at møde op med en gyno der gør selv Francisco Bautista til skamme! :teachingfinger:

Kevin Levrone er den, jeg synes bedst om af nutidens BB'ere. Han er ikke over over-dimensioneret. Hvis der ikke eksisterede krudt, så tror jeg han ville være nr.1

Kevin Levrone er (var??!) helt sikkert en af de pænneste BB'ere, men bare det fact at manden vejer i omegnen af 95kg uden for sæsonen og konkurre omkring 115kg viser lidt om at AS ikke er en fjern bekendt. ;)

?!?!?!?! Uden krudt var Skip bare en lille mand!

Trist, trist holdning at ha'… Manden konkurrere som drug-free og er aldrig blevet testet positiv! Så stor er han heller ikke, konkurrere omkring 90-95kg, dygtig posering kan gøre meget for fremtoningen! Hvis man end ikke tror på at man kan blive så stor som Skip LaCour uden stoffer, ja så er der ikke rigtig nogen grundt til at træne efter masse!

Bob Cicherillo! Syndt han aldrig fik chancen med alle de andre!

Hvad mener du? Han har da været meget aktiv her på det sidste. Stiller såvidt jeg ved også op til NOC.

Mr Cell-Tech:) Tom Prince!

Hehe… Tom Prince har aldrig reklameret for Cell-Tech… ;) Manden der var kendet som "Mr. Cell-Tech" er Greg Kovacs.

Link to comment
Share on other sites

Oversættelse af:

Cutler har derudover i 2003 sæsonen præsteret at møde op med en gyno der gør selv Francisco Bautista til skamme!

Til:

Cutler har derudover i 2003 sæsonen præsteret at møde op med en gang krudtinducerede tævepatter der gør selv Francisco Bautista (Manden med de ledeste krudtjader) til skamme!

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share