BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Nogen mennesker er mere følsomme over for krudt, og når testosteron-niveauet i kroppen stiger så stiger niveauet af østrogen også. Dette kan så forårsage at brystkirtlerne hæver, og man får de frygtede tævepatter eller gyno om du vil...

Med de billeder jeg linker til, prøver jeg at vise at Cutler ikke har gyno...

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

devito<< Med den rigtige genetik er det altså ikke umuligt, at tage 37 kg på på 4 år. 5kg er nok fedt, og måske er han også vokset et par cm. Jeg har taget 20kg på på 16 måneder. Tror du jeg er på krudt?

Man bliver da nødt til at tro på, at man kan opnå gode resultater, uden brugen af krudt, right? Jeg gør i hvert fald selv! -Men måske jeg bare er naiv?

Ja de kloge folk siger jo det har noget med genetikken eller kropstype at gøre :jehon: , men store muskler er jo IKKE det samme som stor styrke, er jo mange måder at være stærkt på ;) ...

Man kan jo også tage mange kilo på uden at en muskelmasse stiger, det der for mig for det til at virke urealistisk er hvor meget de vokser i cm! fx armene...

Jeg er og bliver mistænksom overfer dem der ser større ud, fra den ene dag til den anden. :pullup:

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Man kan jo også tage mange kilo på uden at en muskelmasse stiger, det der for mig for det til at virke urealistisk er hvor meget de vokser i cm! fx armene...

Jeg er og bliver mistænksom overfer dem der ser større ud, fra den ene dag til den anden.

Der er uden tvivl mange, der vælger genvejen, men det er stadig muligt for nogle få at opnå super gode resultater uden "hjælp".

Man kan ikke være sikker på, om en person er krudtet, og da vi lever i et retssamfund, plejer man at lade tvivlen komme folk til gode.

Okay, der er selvfølgelig tilfælde, hvor man ikke er i tvivl!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Bizart små lægge/underben i forhold til de der monster lår. Mon han bare tilnærmelsesvis kan samle benene når han står op :unsure:

squat.jpeg

You must be kidding me!

Fortæl lige at det er et trick billede - det er sgu da snart værre end den der squat gone wrong ting.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share