BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jamen sådan rent teknisk set squatter jeg da ret meget...400 reps i går giver da en røvfuld af en workload, selv med BW. Hvis man regner med at man løfter 75% af kroppen ved et squat, har jeg løftet 0.75x116kgx400=32.4 tons

Jeg ved dog godt at det er spildte Guds ord på Ballelars. (Gad vide om det oprindelige Ballelars var styrkesvin? Det ville forklare det aparte øgenavn.)

Link to comment
Share on other sites

Det undrede også mig lidt, men mon SL kan læse?

Desuden 460 pund???!!!! Det er næsten 210kg! Det er i hvert fald én MOFO, der træner for styrke snarere end for et godt helbred. Han har nok taget Simmons`kostråd lidt for bogstaveligt. Gad vide om han bliver 40?

Link to comment
Share on other sites

Man behøver ikke være neger for at være her, men det hjælper tilsyneladende!

(Dette er ikke på nogen måde racistisk ment, men et udtryk for at mange af de "store drenge" på billederne tilsyneladnende er af afroafrikansk opstammelse. Hermed fralægger jeg mig ethvert ansvar for hvad jeg har skrevet og kan dermed ikke sagsøges)!

Link to comment
Share on other sites

Lucas> jamen så får du da lige et billede af Garry Frank, som har den største total nogensinde. Og han er ikke neger.

Deadlift.jpg

Jeg tror iøvrigt at der er langt flere hvide løftere, på topplan, hvis det skal være helt korrekt. Det må være et tilfælde at alle dem her i tråden er negere.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share