BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Det var ret tiltrængt med en pæn krop (Zane) i denne tråd med overdrevne steroidvrag.

*hosthost* Zane blev kaldt "The Chemist" såvidt jeg husker. ;)

Han er ligeså meget "steroidvrag" som de andre, han er bare et LILLE steroide vrag! :tongue:

…Det skal dog indrømmes at det FØRSTE BB billede jeg nogensinde hængte op på mit værelse, var et billede af Frank Zane, nemlig det her:

fz015.jpg

Link to comment
Share on other sites

…Det skal dog indrømmes at det FØRSTE BB billede jeg nogensinde hængte op på mit værelse, var et billede af Frank Zane, nemlig det her:

:lol: sorry.. men det har du bare ikke gjort.. LOL

hvis man ikke skal "falde i søvn " til frank zane elelr en anden tilfældig BB'er hver aften, så ved jeg da ikke..

personligt foretrækker jeg jennifer lopez eller lign.

Link to comment
Share on other sites

anyone> hvis valget står mellem den store fede hest til jay cutler og så zane...."Chemist" eller ej,

så tror jeg bare jeg holder mig til Zane... ;)

synes i øvrigt det er skuffende hvis det ikke er muligt at opbygge en fysik som den Zane har på det første billede jeg postede

uden at skulle have fingrerne ned i dåsen med de sjove varer....det er lidt trist.... <_<

Link to comment
Share on other sites

:lol: sorry.. men det har du bare ikke gjort.. LOL

hvis man ikke skal "falde i søvn " til frank zane elelr en anden tilfældig BB'er hver aften, så ved jeg da ikke..

Det var ikke fordi det var en kæmpe gulv-til-loft poster! Det var et billede jeg klippede ud fra M&F og satte på mit spejl! :4george:

Sidenhen blev han udskiftet af andre med mands-størrelse! :tongue:

hvis valget står mellem den store fede hest til jay cutler og så zane...."Chemist" eller ej,

så tror jeg bare jeg holder mig til Zane...

synes i øvrigt det er skuffende hvis det ikke er muligt at opbygge en fysik som den Zane har på det første billede jeg postede

uden at skulle have fingrerne ned i dåsen med de sjove varer....det er lidt trist....

Der er mange BBers fysik jeg ville vælge over Frank Zanes, ihvertfald nu! Jeg er ikke så meget for den nærmest sygeligt udsultede fysik han stilelde op med.

Derudover glemmer mange at AS IKKE var ulovligt dengang!!! Det var så naturligt som at tage kreatin idag…

Link to comment
Share on other sites

Serge Nubret var efter min mening én af de allerbedste BB nogensinde!!!

Seb M??? Hvad er det for en skidtsmart kommentar? Er det ikke lidt som at se på en marathon løber og sige "Gad vide om han kan bænke en hund?".

Link to comment
Share on other sites

Seb M??? Hvad er det for en skidtsmart kommentar? Er det ikke lidt som at se på en marathon løber og sige "Gad vide om han kan bænke en hund?".

Mange løbere har også en stærk overkrop. Wilson Kipketer kan f.eks. tage en hel del i bænkpres! ;)

Link to comment
Share on other sites

jsc> ja, det er den der typiske lamme kommentar mange kommer med. Lidt i stil med dem som synes styrkeløftere er grimme og fede. Ja, OG ?? De træner ligesom ikke for at blive modeller jo. Og bodybuildere træner ikke for at kunne løbe. Men det skal dog lige siges at Kevin Levrone (prof bodybuilder) løb om kap med Dwayne Chambers (en af de bedste sprintere i verden), og klarede sig temmeligt godt, når man tager højde for vægt forskellen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Seb M??? Hvad er det for en skidtsmart kommentar? Er det ikke lidt som at se på en marathon løber og sige "Gad vide om han kan bænke en hund?".

Mange løbere har også en stærk overkrop. Wilson Kipketer kan f.eks. tage en hel del i bænkpres! ;)

Hvae Hessel, er du ikke en lille smule farvet i den diskussion, cardioboy :tongue: ?

Ét blik på Wilson siger mig, at det ikke er som bænkpresser han skal tjene sine penge. Når det så er sagt er han jo også 800m løber med en forventelig mix af hurtige og langsomme fibre. Kommentaren faldt jo om diverse BB, der forventeligt er sammensat af en meget høj %del hurtige fibre, kan løbe, så hvis man skal vende den om, synes jeg det er rimeligt, at hive en marathonløber frem.

Som Thomas også fremhæver, hvad menes der så med at løbe? Jeg tror ikke der er mange, der kan løbe fra vægtløftere (især), SL og BB på 40-100meter (hvis de to individder har samme teknik mhp sprintstart etc).

En anden snak er så, om man bliver mere atletisk af at styrketræne? Det tror jeg lige jeg starter en tråd med på maks styrke.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Jeg mener stadig væk ikke at den arketypiske SL, som fx de dødløftere XAX har forurenet denne tråd med, er nogen æstetisk fornøjelse, men derfor kan de jo godt være hurtige.

... og gode ved dyr :lol: Der er snarere noget ærefrygtindgydende ved en kæmpe styrkeløfter.. Men smukt er det sgutte.. Jeg skriver lige lidt til den nystartede tråd.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener stadig væk ikke at den arketypiske SL, som fx de dødløftere XAX har forurenet denne tråd med, er nogen æstetisk fornøjelse, men derfor kan de jo godt være hurtige.

... og gode ved dyr :lol: Der er snarere noget ærefrygtindgydende ved en kæmpe styrkeløfter.. Men smukt er det sgutte.. Jeg skriver lige lidt til den nystartede tråd.. :)

Gode ved dyr??? Jeg har lidt på fornemmelsen, at de spiser alt hvad der bevæger sig, og vejer mindre end 20 kilo, så hold små børn og mindre dyr væk fra sådanne karle... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg så uploade nogen billeder jeg har, når alle nu bidrager så flot. Jeg har dem kun fordi de er for syge......det fascinerer mig, at de har opnået så stor muskel masse.....om det er pænt vil jeg ikke bedømme.

Her er først J.D Dawodu

post-14-1054733603.jpg

Link to comment
Share on other sites

en rigtig rigtig flot mand!!!

larry17.jpg

Nogen af de flotteste arme...ever!!!

That said, så er Kevin Levrone den bedste atlet der aldrig har vundet mr O. !! Kevin er typen der kunne have været en god sprinter, eller en god kaster..eller en god Football spiller, eller...eller...eller...

MG-KevinLevrone7.JPG

Link to comment
Share on other sites

Seb M??? Hvad er det for en skidtsmart kommentar? Er det ikke lidt som at se på en marathon løber og sige "Gad vide om han kan bænke en hund?".

Hovski-snovski!

Den atletiske krop opfattes med rette som den æstetisk smukkeste af flest. Desuden kunne det godt være et æstetisk kriterie, at den smukke krop kan bruges til noget æstetisk - fx. atletik. En BB krop duer til lige præcis ikke en skid ud over at være stor. :) :devil:

PS: Jeg håber ikke, nogen skribenter her kortslutter deres tastatur ved alt det sjavleri over stort set nøgne mænd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share