BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Der er nok en særlig grund til, at der står triceps på det billede. Hvilket også er grunden til, at Bravo har postet billedet. Noob. :tongue:

Mr. complain :devil::tongue:

Fede billeder med Yates. Han har altid været en af mine favoritter. Ved ikke om han var den absolut stærkeste på nogen punkter overhovedet, men sammenlagt er han altså bare for syg at se på :cool::cool::cool:

Link to comment
Share on other sites

Mr. complain :devil::tongue:

Fede billeder med Yates. Han har altid været en af mine favoritter. Ved ikke om han var den absolut stærkeste på nogen punkter overhovedet, men sammenlagt er han altså bare for syg at se på :cool::cool::cool:

Lægge? Ryg? 'Chest thickness'? General lee'hed?!? :superman::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er det tid til en eksklusiv update!

Jeg har før postet billeder af den danske bodybuilder Viggo Snoghøj, som jeg er i 'familie' med (hans far er ikke min biologiske morfar, men min biologiske morfar døde før jeg var født). Billederne er fra 1994 hvor han vejede 123kg i konkurrenceform;

viggo snoghøj

viggo snoghøj 2

Viggo Snoghøj 3

Jeg har for nylig besøgt min mormor og snakken faldt på Viggo, og i den forbindelse fandt hun nogle gamle familie-albums frem, som jeg fik med hjem!! I albummet er balndt andet nogle billeder af en meget ung Viggo Snoghøj, - jeg har scannet nogle af dem ind og vil dele dem med jer her, - da jeg synes det er sjovt at se ham fra helt unge dage - og lidt specielt er det jo også at det er billeder ingen andre har set før :smile: Min mormor var også kort efter i telefonisk kontakt med Viggo, og fortalte om mig og mine bb-interesser, og han kunne skam stadig godt huske mig fra da jeg bare var en lille kneijt :wink: Han har så sendt nogle billeder til mig, af hans nuværende form - 45år gammel! Jeg poster det hele her - og starter ud med de billeder fra hans unge dage;

post-3217-1167779455_thumb.jpg

post-3217-1167779476_thumb.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

>essensen

Tak for updaten omkring Viggo, samt de fede pics. Og rart at se, at han tilsydenladende er ovenpå igen efter nogle svære år. Viggo er klart toppen af dansk bodybuilding igennem tiderne. De eneste der kommer i nærheden er juniorverdensmesteren fra 91 Michael Poulsen, samt dansk-amerikaneren Darion Holiwell der konkurrerede som IFBB-pro i starten af 90erne. :smile:

Billederne fra 94 er jo helt fantastiske. Jeg havde selv fornøjelsen af, at møde Viggo dengang. Han var hjemme i et par uger lige efter Night og the Champions det år for at gæsteposerer til NM. Jeg trænede dengang i Viggo´s gamle center i Viborg og fik da en sludder med ham under træningen. Viggo var stadig i samme fantastiske form som på billederne, idet han ville vise sig fra sin bedste side foran det danske publikum.

Viggo blev iøvrigt nummer 15 det år til NOC ud af 31 atleter. Jeg husker tydeligt billeder af ham i Flex og Musclemag fra konkurrencen. Når han stod imellem Mike Francois og Nasser El Sonbaty var det absolut ikke størrelse han manglede. :smile:

1994 Night of Champions - resultat

Viggo´s største resultater:

1985

World Games - IFBB, HeavyWeight, 5th (Yates bliver nr. 7)

1991

World Championships - NABBA, Professional, 8th

1993

Grand Prix Finland - IFBB, 5th

Grand Prix France (2) - IFBB, 7th

Niagara Falls Pro Invitational - IFBB, 11th

Pittsburgh Pro Invitational - IFBB, 12th

1994

Night of Champions - IFBB, 15th

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share