BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Er det ikke lidt latterligt, at brokke sig over folk tager hormoner, i en tråd med billeder af personer der næsten alle sammen har taget uanede mængder af krudt? Det er som om, pro bb'ere er hellige, og ingen må kommenterer deres misbrug. Men når der kommer billeder af en dansker, som har generne og disciplinen til selv at blive pro en dag, så skal alle hakke på ham, fordi han bare er en taber med kæmpe selvværdsproblemer.

Ja han har valgt at smadre sig selv med krudt, men det er desværre det, der skal til for at blive pro. Selvfølgelig skal man ikke hylde hans misbrug, men det er hans (dårlige) valg. Man burde bare lade vær at kommentere det, ligesom vi heller ikke gør med alle de andre.

Det er i bedste fald inkonsistens, i værste fald hykleri. Uanset hvad, så har du i hvert fald ret i, at diskussionen er en anelse malplaceret lige præcis i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Victor (07' Mr. Olympia) vs. Phil (08' Ironman)

De har jo fremragende fysikker begge to. Heath dominerer på armene og ser også ud til at have lidt mere dybde i ryggen, men det kan vær svært at bedømme massen da Heath ser noget mere tør ud, hvilket bl.a. kan skyldes at han står i bedre lys. Vi så lidt det samme op til NOC (eller var det AC), hvor Heath så ud til at dominere Dexter på billederne inden konkurrencen, men da de kom på scenen og stod i samme lys, var forskelle ikke så markant.

Men det bliver da spændende til Mr. O, hvis måde Vic, Heath, Dexter er i form (og Wolf :4flex:).

(Cutler får en pec tear inden Mr. O og slår sig ned som pølsemand i Montana)

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

De har jo fremragende fysikker begge to. Heath dominerer på armene og ser også ud til at have lidt mere dybde i ryggen, men det kan vær svært at bedømme massen da Heath ser noget mere tør ud, hvilket bl.a. kan skyldes at han står i bedre lys. Vi så lidt det samme op til NOC (eller var det AC), hvor Heath så ud til at dominere Dexter på billederne inden konkurrencen, men da de kom på scenen og stod i samme lys, var forskelle ikke så markant.

Men det bliver da spændende til Mr. O, hvis måde Vic, Heath, Dexter er i form (og Wolf :4flex:).

(Cutler får en pec tear inden Mr. O og slår sig ned som pølsemand i Montana)

Jeg synes Heath står som vinder af de to. Han er i bedre form, bedre ben, bedre arme og generelt bare mere muskuløs. Vic er dog stadig bredere end Heath. Det hjælper ham også at lyset til Ironman har det bedste lys af nogen af de store konkurrencer.- han var i øvrigt ikke helt så skarp til AC 14 dage senere (NOC eksisterer kun i PDI).

Vic når desværre ikke at blive klar til Olympia, men det bliver stadig fedt at se Cutler mod Heath, Wolf og Dex.

Link to comment
Share on other sites

Så hvis Cutler kommer ind i super form, så fortjener han ikke at forblive Mr. O?

Jo hvis den super form betyder han er bedre end de andre, hvilket han IMHO ikke var sidste år.

Jeg håber på Heath og Wolf (Dexter er jo desværre for lille i dommernes øjne)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Heath står som vinder af de to. Han er i bedre form, bedre ben, bedre arme og generelt bare mere muskuløs. Vic er dog stadig bredere end Heath. Det hjælper ham også at lyset til Ironman har det bedste lys af nogen af de store konkurrencer.- han var i øvrigt ikke helt så skarp til AC 14 dage senere (NOC eksisterer kun i PDI).

Ironman selvfølgelig ja. Og nogenlunde enig, Synes dog at de er meget lige på benene. Heaths ser væsentlig mere cut ud, men igen kan lyset snyde.

Vic når desværre ikke at blive klar til Olympia, men det bliver stadig fedt at se Cutler mod Heath, Wolf og Dex.

Havde glemt at Vic var skadet. Spørgsmålet er om han overhovedet kommer tilbage på toppen. Var det knæet eller quaden den var gal med?

Link to comment
Share on other sites

Ironman selvfølgelig ja. Og nogenlunde enig, Synes dog at de er meget lige på benene. Heaths ser væsentlig mere cut ud, men igen kan lyset snyde.

Havde glemt at Vic var skadet. Spørgsmålet er om han overhovedet kommer tilbage på toppen. Var det knæet eller quaden den var gal med?

Jeg synes Heath's quads og lægge er væsentlig bedre end Vics. De har dog begge nogle lede haser.

Vic er stort set ved at være færdig med genoptræningen (ser om jeg kan finde klippet), men han sagde at det nok først bliver ASC 2009 næste gang han står på scenen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Heath's quads og lægge er væsentlig bedre end Vics. De har dog begge nogle lede haser.

Vic er stort set ved at være færdig med genoptræningen (ser om jeg kan finde klippet), men han sagde at det nok først bliver ASC 2009 næste gang han står på scenen.

Det ville være spændende at se! Men det er da gået helt vildt hurtigt hvis han allerede er ved at være klar til at træne igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share