BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Vil der ikke også være en risiko for at man bliver "hævet/væsket" bagefter?

jo, det tror jeg du har ret i.

Ok thanks :smile: Jeg ved godt at et sådant produkt ikke forbrænder noget fedt, det var bare fordi Quantanamo mente at det virkede lokalt at jeg tænkte om man kunne svede lokale væskeophobninger ud. At en mand som Rockel har bløde glutes har vel udelukkende noget med væske at gøre og ikke fedt?

Det kan vel i princippet være begge dele... Det er ret almindeligt at fedtet på røven og baglårene slipper som det sidste.

Link to comment
Share on other sites

Ok, har aldrig set det i Kbh! Har aldrig læst det, men har indtryk af at det er noget bedre end Flex?

Det er meget bedre end Flex. Der er en masse forskellige artikler om træning, kost, ting der oppe i medierne, AAS og til sidst i de fleste af artiklerne er der henvisninger til forskellige forsøg og studier. Der ud over så har de også en masse fede billeder. Bladet er vist oppe på 500 sider nu (reklamerne tæller ikke med).

Link to comment
Share on other sites

Det er meget bedre end Flex. Der er en masse forskellige artikler om træning, kost, ting der oppe i medierne, AAS og til sidst i de fleste af artiklerne er der henvisninger til forskellige forsøg og studier. Der ud over så har de også en masse fede billeder. Bladet er vist oppe på 500 sider nu (reklamerne tæller ikke med).

Sweet! Tror bare jeg begynder at abbonere på det.

Link to comment
Share on other sites

De billeder er super fede. De er fra det nyeste (her hjemme) MD blad.. har ikke læst artiklen endnu i mit blad, men det ser ud til at det er taget i Metro-Flex Gym.

Ja, de er - men synes nu MD piller liiiige lovlig meget ved billederne (skygger osv) - til tider ser de helt tegneserieagtige ud!

Viggo Snoghøj:

064oj7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Kai The Grapefruit Greene:

_MG_2332.jpg

Begyndende Palumboism og en talje der bliver større og større. Det går rigtig godt :gal:

Hvorfor overhovedet kende navnet på sådan en bodybuilder egentlig?

Bevares han har da masse på kroppen, men hans fysik er på ingen måde pæn, og der er slet ikke nok masse på til at komme op blandt de store drenge.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hans talje er blevet større, men det er resten af ham også. Palumboism aner jeg ikke hvor du ser.

Wait and see...

Hvor er det i øvrigt lamt at en people's favorite som Lee Priest kan ekskluderes af IFBB mens den nye store up and coming Kai Greene laver den slags her:

http://www.musclehunks.com/kai.html

Lee Priest FTW.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det i øvrigt lamt at en people's favorite som Lee Priest kan ekskluderes af IFBB mens den nye store up and coming Kai Greene laver den slags her:

http://www.musclehunks.com/kai.html

Lee Priest FTW.

Hvordan kan det overhovedet sammenlignes? :blink:

Priest blev - såvidt jeg ved - ekskluderet fordi han stillede op hos et andet forbund. Kai Greene har fundet et lukrativt marked i en homoseksuel subkultur.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor overhovedet kende navnet på sådan en bodybuilder egentlig?

Bevares han har da masse på kroppen, men hans fysik er på ingen måde pæn, og der er slet ikke nok masse på til at komme op blandt de store drenge.

Greene er nu ikke helt ueffen. Mener han placerede i top 5 til Ironman Pro.

Er dog enig med Armada i, at hans Roidgut er ved at nå episke dimensioner. Fx her (yderst til højre)

_MG_7097.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share