BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

True, men ligeledes owner de stort set alle trænende drugfree gutter rundt omkring. Objektivt set bærer de en særdeles fornuftig størrelse i forhold til at de er clean. Fx matcher de nok dig ret godt i størrelse :)

Har set andre drugfree BB'er som owner Layne Norton. Jeg er bare ikke imponeret over hans fysik, drugfree eller ej. Jeg ved ikke hvor gammelt dette billede er, men det info jeg fandt om ham, står til at konkurrerer på omkring 86kg fordelt på 178cm, hvilket ikke er noget specielt som sådan.

Layne%20Hand%20on%20Hips%20Most%20muscular.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har også set andre erklæret drugfree atleter owne Layne og Jeffers - spørgsmålet er så bare om de så netop er drugfree. Det er et ret gammelt pic du har fundet der - det her er også halv-gammelt, men repræsenterer vist bedre hans form (specielt quads er kommet langt bedre med siden det pic du postede):

mm81.jpg

Jeg er nu ganske imponeret over både Jeffers og Layne (men jeg har jo også klart andre præferencer end dig, no doubt) - jeg ser ikke mange der kan præstere samme fysik rundt omkring, drugfree. Og når de tilmed kan owne en del krudtere, synes jeg egentlig det gør det mere imponerende.

Jeffers;

609972orig.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

>JB: hvad er højde og vægt stats for ham der?

Jeg fandt noget men aner ikke hvor meget hold der er i det. 175cm, 101kg og BF% på 6.

http://bodyspace.bodybuilding.com/thenaturalone/

I et interview på TMuscle fra 2007:

Kiyoshi: Right now I'm 36 years old, 5' 10", and my current weight is 205 pounds because I'm getting ready for a contest. Entering the show I should be around 195 to 205. Off-season I'm about 175 to 185. I diet up. I'm just now hitting my stride.

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance_interviews/real_people_real_muscle_kiyoshi_moody

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke kunne finde noget om hvor længe man skal være clean for at stille op. Fandt dog lidt om hvordan de tester.

The INBA enforces drug testing on the day of the contest as well as between contests. Click here to read the testing procedure. Drug testing at the event and whom is tested, is usually under the control of the Australian Sport Anti-Drug Authority (ASADA). Obviously, competitors who display characteristics associated with drug use will be targeted as well as top place getters. Between contests, INBA athletes are subject to our 'no notice' Random Drug Testing Program (RDTP). Testing is again conducted by ASADA. Each member supplies the INBA with an Athlete Information Form outlining their usual place and time of training as well as home and work details. ASADA can arrive 'without notice' at a member's training location, home or work and notify them a urine sample must be collected.

http://www.inba.com.au/site_2006/content/view/19/47/

Link to comment
Share on other sites

"i diet up"?!?!?! WTF! så han tager lige 10 kg muskler på, mens hans fedtprocent falder op til konkurrencen.. Clean

Riiiiight

Nevermind, læste lige forkert

Edited by Nis
Link to comment
Share on other sites

Bravo>> Kender ham godt og han er uden tvivl langt mere imponerende, men han er så netop også en af de såkaldte 'clean' bb'ere jeg omtalte tidligere jeg ikke tror er clean. Jeg tror, desværre. sådan nogle som Jeffers og Layne er toppen af clean bb'ere.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Bravo>> Kender ham godt og han er uden tvivl langt mere imponerende, men han er så netop også en af de såkaldte 'clean' bb'ere jeg omtalte tidligere jeg ikke tror er clean. Jeg tror, desværre. sådan nogle som Jeffers og Layne er toppen af clean bb'ere.

Mht. Layne's vægt og højde (hvis de 86kg stadig passer), så mener jeg at da Tunen stillede op til DM 2005 vejede han ind på omkring 82-83kg, og han er 2cm lavere end Layne, og han er ligeledes clean. Jeg er derfor overbevist om at der findes mange andre som clean BB'er som owner Layne.

Link to comment
Share on other sites

Mht. Layne's vægt og højde (hvis de 86kg stadig passer), så mener jeg at da Tunen stillede op til DM 2005 vejede han ind på omkring 82-83kg, og han er 2cm lavere end Layne, og han er ligeledes clean. Jeg er derfor overbevist om at der findes mange andre som clean BB'er som owner Layne.

Hvis du læste det sammen med det pic du postede, passer det ikke stadig - han er blevet tungere. Tunen er jo også et unikum - no doubt. Men han er jo også netop toppen af clean bb'ere og er på omkring Laynes niveau. Men nu er vægt jo ikke alt - umiddelbart synes jeg ikke Tunen owner ham i form (som jeg husker det). Men du kan jo smide et side-chest op af Tunen til sammenligning, kunne være interessant at se.

n54121287974_1849408_1075.jpg

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Hvis du læste det sammen med det pic du postede, passer det ikke stadig - han er blevet tungere. Tunen er jo også et unikum - no doubt. Men han er jo også netop toppen af clean bb'ere og er på omkring Laynes niveau. Men nu er vægt jo ikke alt - umiddelbart synes jeg ikke Tunen owner ham i form (som jeg husker det). Men du kan jo smide et side-chest op af Tunen til sammenligning, kunne være interessant at se.

n54121287974_1849408_1075.jpg

Jeg læste det på bodybuildingpro.com hvor billedet jeg postede også var.

Har ingen pics af Tunen i konkurrenceform (eller andre BB pics af ham (sidst han var i k-form var i 2005)), men han vejer så vidt jeg ved 105kg nu. Jeg kan heller ikke huske nøjagtig hvor god hans form var, men det var ikke så langt fra den form Sune (Conscience) præsterede i samme klasse det år, med streger i glutes.

Link to comment
Share on other sites

exactly. Måske responderer han bare godt på HGH, IGF og insulin

Seriøst, der var vitterligt folk på de amerikanske fora der troede på netop denne påstand for knap 3-4 år siden, da han første gang begyndt at ævle om at "diet up". Han mente selv det var fordi han var unik. :laugh:

Ang. om der findes folk med bedre fysikker end Norton, så gør der selvfølgelig det. Problemet er bare at der ikke findes ret mange clean BB'ere at sammenligne med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share