BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg havde forstået det sådan at Hide kun havde slået sit ben ret voldsomt?

Har set et billede fra et hotelrum hvor det ser alvorligt ud, men det har det så heldigvis ikke været.

http://www.emusclemag.com/content/news/image/hide_leg1.jpg

Har du Heath på 1.?

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Jeg er sgu godt nok imponeret over Branch. Slet ikke ellers min type bodybuilder, men for satan en form! Han var da klart mest hakket af dem i top 4 og mener bestemt at man kunne lade flere af poseringerne gå til ham. Han er jo mindre en Jay men har næsten den samme bredde bare med langt mindre talje - men ja tror desværre ikke han får den selvom jeg faktisk godt kunne unde ham den inden Phil for alvor begynder at vinde dem inden for de næste år.

Tror desværre ikke på at det bliver i år at Phil tager den, men for satan hvor står han bare godt. Det er dog ret tydeligt med bredden i lat spreads i forhold til faktisk både Branch og Jay men er helt vild med den form han er mødt op i. Sammen med The Blade syntes jeg bestemt han har den mest æstetiske form samtidig med en uhyggelig størrelse! Og ja behøver man overhovedet at nævne de arme... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg ser det, så står Branch bedst, med Phil på andenpladsen og Jay på Tredje. Det er dog virkelig en super tæt top 3, og man kan sagtes argumentere for alle 3 som Mr. O. Den her er absolut ikke afgjort inden finalen! Normalt plejer det at være en stor fordel at være den regerende Mr. O, men de seneste kontrakt skifte, hvor Phil pludselig er under Weider i stedet for Jay, så kan det sagtens gå hen og blive afgørende. Med det i mente, så er her mit bud på top 6:

1-3 plads

Phil

Branch

Jay

4 plads

Dexter

5-6 plads

Rockel

Wolf

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor ser han beastly ud!!

Robert Burneika's Homemade Gym in Lithuania w/Pull Up Bar Made from a Russian Tank!

Now this is a treat.

Super heavyweight national title hopeful Robert Burneika gives a tour of the gym he built in the garage of his attic in Lithuania with barbells made out of train wheels and motorcycle engines, pull up bars made out of Russian tank parts and holes in the roof. This is where it all began for the bodybuilder who now trains at Gold's Gym at Flamingo and Sandhill in Las Vegas.

Hardcore!

burneika_home_gym_rot.jpg

http://mdtv.musculardevelopment.com/contests/2010-nationals/3485-where-it-all-began-for-npc-super-heavyweight-national-title-hopeful-robert-burneika-.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share