BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Er det noget der har været på MD? Jeg har stort set kun været på RX Muscle den sidste måneds tid.

Det ligger vist lidt tilbage, men tror det blev aflsøret på MD- han får godt nok meget røg på getbig :laugh:

Evan Scentofpanties, Evan Stalkerpani etc.. Noget med en kvindelig bruger på MD som han blev lidt besat af.

Link to comment
Share on other sites

Det ligger vist lidt tilbage, men tror det blev aflsøret på MD- han får godt nok meget røg på getbig :laugh:

Evan Scentofpanties, Evan Stalkerpani etc.. Noget med en kvindelig bruger på MD som han blev lidt besat af.

Haha well man kan ikke bebrejde ham, med høje doser test er man villig til at yde en ekstra indsats.

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være, jeg er en lille slap badmintonspiller, som har HELT andre idealer omkring den perfekt trænede krop.. :hippy:

MEN!!! Det er efter min mening voldtægt af sin egen krop, det som de BB på billederne har gjort, og jeg har svært ved at forstå, hvordan det nogensinde kan blive et ideal at stile efter.. :4slap:

Kan i hjælpe mig til at forstå den tankegang, der ligger bag det her? Jeg vil gerne forstå, men når det er SÅ unaturligt, har jeg svært ved at forstå, at nogen gerne vil være sådan.. :sorry: Ligesom jeg ikke kan forstå teenagepiger, der forsøger at ligne en i den anden ende af skalaen som f.eks Kate Moos.. :gal:

Hvorfor er BB'erne pæne? :crazy:

Vh.

Træningshjernen :superman:

Ps: Jeg tror ikke på dette udsagn "Get Ripped, Get Laid" i hvert fald ikke hvis man ønsker andre damer end Anni Fønsby's klon ! :ilovemuscle:

Edited by Træningshjernen
Link to comment
Share on other sites

Du tager fejl :smile:

Du tager fejl :smile:

Fortæl mig hvorfor.. Jeg ved godt det sikkert ikkee er super populært, når en udefrakommende vader ind i jeres hellige gral (positivt ment).

Men fortæl mig hvorfor han ser godt ud.. Det vil jeg rent faktisk gerne vide :please:

LOL

/End discussion.

Igen.. Fortæl fortæl.. Det andet der er bare arrogant! :bottom:

Vh.

Træningshjernen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fortæl mig hvorfor.. Jeg ved godt det sikkert ikkee er super populært, når en udefrakommende vader ind i jeres hellige gral (positivt ment).

Men fortæl mig hvorfor han ser godt ud.. Det vil jeg rent faktisk gerne vide :please:

Igen.. Fortæl fortæl.. Det andet der er bare arrogant! :bottom:

Vh.

Træningshjernen :superman:

Fordi han er swole :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share