BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Fortæl mig hvorfor.. Jeg ved godt det sikkert ikkee er super populært, når en udefrakommende vader ind i jeres hellige gral (positivt ment).

Det er almindeligt kendt og ganske indlysende, at en fyr med synlige muskler har lettere ved at score end en, der har et lag fedt ud over og ser tyk ud.

Det er de færreste piger, der direkte tænder på tykke fyre, hvorimod langt de fleste piger godt kan lide, at man træner og at det kan ses.

Men fortæl mig hvorfor han ser godt ud.. Det vil jeg rent faktisk gerne vide :please:

Hvis du mener ham i videoen ligner et skelet er der seriøst noget galt med dine øjne eller din forståelse for fedtprocent og muskler.

Manden er jo huge.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi nu skal være ærlige og ikke gå i BB-selvsving, så er der vel strengt taget ikke mange at dem der er pæne. Der skal vi i hvert fald nogle års udvikling af krudt tilbage før jeg er med på den vogn.

Ham du omtaler som skelettet er også et nummer for stor til min smag og så må jeg indrømme at jeg personligt synes det ligner lort når fedtprocentet er nede på stævne-niveau.

Men derfor kan jeg sagtens være fuld af imponade over at det kan lade sig gøre at få trykket så meget masse ind på et menneske.

Freaks har alle dage haft sine tilskuere.* I gamle dage var der dværge i cirkus og med nyere tids kropsdyrkning er det BBere som trods alt er det frivilligt. Nåja - ethvert cirkus med respekt for sig selv havde jo også en stærk mand. Den slags har altid tiltrukket, det er bare lidt mere voldsomt nu man har taget biokemien til hjælp.

*det er vel også derfor at jeg selv er herinde for at kigge :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi nu skal være ærlige og ikke gå i BB-selvsving, så er der vel strengt taget ikke mange at dem der er pæne. Der skal vi i hvert fald nogle års udvikling af krudt tilbage før jeg er med på den vogn.

Jeg synes der er MANGE af de postede BB'ere som har en fysik der er mega fed.

Hvad mener du med udvikling af krudt? Bortset fra insulin, HGH og andre peptidhormoner, er det de samme ting der bliver brugt i dag som for 20-30 år siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes der er MANGE af de postede BB'ere som har en fysik der er mega fed.

Hvad mener du med udvikling af krudt? Bortset fra insulin, HGH og andre peptidhormoner, er det de samme ting der bliver brugt i dag som for 20-30 år siden.

Der er også mange herinde som har en fed fysik - ingen tvivl.

Det er muligt at det er det samme krudt de bruger, men i Arnolds tid var de nogle små nips ved siden af i dag. Det niveau er jeg ikke kommet over - lige bortsat fra at benene var lidt for klejne i det.

Link to comment
Share on other sites

Der er også mange herinde som har en fed fysik - ingen tvivl.

Det er muligt at det er det samme krudt de bruger, men i Arnolds tid var de nogle små nips ved siden af i dag. Det niveau er jeg ikke kommet over - lige bortsat fra at benene var lidt for klejne i det.

Arnolds generation af BB'ere var betragtet lige så meget som freaks, som vi betragter nutidens BB'ere som freaks.

Link to comment
Share on other sites

Men man kan også blive så stor, at pikken bliver for lille.

Kunne ikke deeplinke, så tjek selv pointen...

http://www.bigmusclegallery.com/news/2009/09/jay-cutler-wins-the-2009-olympia/

Hvis du havde flere homo-venner ville du allerede nu havde fået tudet ørene fulde omkring "showers and growers". Derudover bliver Hr Penis jo ikke mindre hverken brutto eller netto, det er blot proportionelt han bliver mindre. Er derimod din pointe at jay Cutlers penis proportionelt er meget, meget, meget, meget, meget lille, så vil jeg give dig ret.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du havde flere homo-venner ville du allerede nu havde fået tudet ørene fulde omkring "showers and growers". Derudover bliver Hr Penis jo ikke mindre hverken brutto eller netto, det er blot proportionelt han bliver mindre. Er derimod din pointe at jay Cutlers penis proportionelt er meget, meget, meget, meget, meget lille, så vil jeg give dig ret.

Nu har jeg lige googlet "Growers or showers" og jeg troede ikke der fandtes "showers" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share