BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Ja, imponerende. Men ikke på den fede måde. Det er og bliver grotesk. Totalt uatletisk. Et eller andet sted kan jeg høre et par steroidepilleæsker rasle .... Det er lidt analogt til at se en eller anden midladrende kælling, der har investeret en million i plastikkirurgi. Imponerende.

Link to comment
Share on other sites

mdk> Ja, sådan er der delte meningen om alt. Jeg synes små undertøjsmodeller med vaskebræt ligner anorexi-ramte duksedrenge. Jeg vil til en hver tid heller være en hardcore bodybuilder, end en lille trimmet fitness gut. Dog er jeg enig i at den størrelse der udvises i de her billeder lugter langt væk af AS, og så langt ville jeg dog ikke gå hvis jeg var aspirerende bodybuilder. Men pointen er at smag og behag også hersker når man diskuttere mandlinge idealer.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Enig ... det er smag og behag. Og smag KAN diskuteres, faktisk SKAL den diskuteres. Det der med at alle meninger lissom er lige meget værd er noget bras. Man kan som god demokrat acceptere, at andre har andre meninger - som fx. at de fyre der er "flotte" eller "efterstræbelsesværdige" - men det gør ikke de fyre mindre groteske. De ser ud som støbt i slagfast plastic.

Når man færdes i bestemte miljøet, kommer man let til at anse det ekstreme og de ekstreme personer i det miljø for det normale og efterstræbelsesværdige. Dem slags gør sig gældende i mange miljøer - således også i BB-miljøer. Dem, der går langt ud over grænsen bliver anset som dem, der gør det bedst. Trist, hvis en eller anden ung sjæl begynder at tro, en mand skal se ud som fyrene på de fotos. De er cirkus-freaks, og som sådan imponerende.

Personligt synes jeg der er mest stil over en svømmerkrop. Men det er også bare en smagsdom :)

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Jo, måske. Jeg kunne være fræk at spørge, om dem, der finder de fyre der flotte, så ikke har et problem ;)

Saføli skal smag diskuteres - ellers går alt jo i stå. Meninger skal da brydes - om ikke andet for at man gennem formuleringen af sin egen smag finder ud af, hvad den egentlig indeholder. Men naturligvis: under respekt for, at andre må have deres holdninger.

Link to comment
Share on other sites

Skip måler 5' 10" vægten svinger mellem 210-230 pounds (konkurrencevægt) hvilket placerer ham i Heavyweight klassen! Han stiller op "drug free" som natural BB'er, og har efter egne udsagn aldrig rørt ulovlige stoffer! (ECA's undtaget) Så kan man tro på det eller lade være, men de testes jo i hoved or r¤¤!

Han har desuden trænet målrettet siden 1989, hvilket udgør 13 års træningserfaring! :blink:

Back_Lat_Spreadd_-_Okabe.jpg

Most_Muscular_-_3-_Okabe.jpg

Artistic_Side_Triceps_-_4_-_Okabe.jpg

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

jeg kan bedre lide flex, sådan som han så ud i år var for fedt.
Her går jeg ud fra at du mener Ken "Flex" Wheeler.....? :baaa: Han hamre jo bare den ene ampul efter den anden i kroppen! Bestemt imponerende fysik dog, men Skip er produktet af mange års hårdt slid! :devil: og fortjener hvert et gram muskelmasse!!!
Link to comment
Share on other sites

Ja, imponerende. Men ikke på den fede måde. Det er og bliver grotesk. Totalt uatletisk. Et eller andet sted kan jeg høre et par steroidepilleæsker rasle .... Det er lidt analogt til at se en eller anden midladrende kælling, der har investeret en million i plastikkirurgi. Imponerende.

Heh, der skal også træning til, det er ikke bare at fyre en masse piller i hovedet og så får man sådan en krop der :)

De løfter jo sygeligt meget, de nyder at løfte (hovedparten) og så kan de lide at være så grande, al respekt til det, personligt ville jeg os hellere som TJ skriver, være en hardcore bodybuilder, end en lille gut der har en fedtprocent på 3 :) måske fordi jeg er dømt til at være stor da jeg er 207cm høj :<

Link to comment
Share on other sites

Ja, imponerende. Men ikke på den fede måde. Det er og bliver grotesk. Totalt uatletisk. Et eller andet sted kan jeg høre et par steroidepilleæsker rasle .... Det er lidt analogt til at se en eller anden midladrende kælling, der har investeret en million i plastikkirurgi. Imponerende.

Heh, der skal også træning til, det er ikke bare at fyre en masse piller i hovedet og så får man sådan en krop der :)

De løfter jo sygeligt meget, de nyder at løfte (hovedparten) og så kan de lide at være så grande, al respekt til det, personligt ville jeg os hellere som TJ skriver, være en hardcore bodybuilder, end en lille gut der har en fedtprocent på 3 :) måske fordi jeg er dømt til at være stor da jeg er 207cm høj :<

Det er osse helt fint. Men måske er der en vej mellem de to ekstremer. Saføli kræver den slags fysik mere end hang til pilleæsker. Ingen tvivl om, at der er et kæmpe arbejde bag det. Men det er bizart, ligesom at se en anatomisk udstilling. Der kan man også se alle musklerne blotlagt, bare lagt i sprit :D

And guys: Chicks don't like it :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du med at Skip testes i hoved og ***?

Skip stiller kun op til stævner der er "natural" aka "Team Universe" og hvor der testes med løgnedetektor og vist også urinprøver. Han har for nyligt vundet retten til at blive professionel, mod hans ønske sjovt nok. Så nu overvejer han om han skal stille op i masters Mr O (Han er vist ca 40 år).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share