BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Personligt synes jeg ikke nogen af de nuværende prof-BB er særligt imponerende... nemmere fra stødende!

De er på ingen måde harmoniske, deres muskulatur erfuldstændigt overdreven og uden for propositioner....

Jeg synes godt om de gamle BB, dem var der stil over... Det bliver sku forvoldsomt hvis personen vejer meget mere end 90 kg, og har en fedt% på under 6

- Bare min mening

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes godt om de gamle BB, dem var der stil over... Det bliver sku forvoldsomt hvis personen vejer meget mere end 90 kg, og har en fedt% på under 6

- Bare min mening

Hmm du syntes der var stil over de gamle BB´er, men ikke over 90 kg det er for meget, så var det altså ikke arnold S, Franco C, Lou F, Frank Z, Bill P, du kunne lide for de vejede over 90 kg. Oder Was?

Edited by Don Kane
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan altså bare ikke forstå, hvorfor folk altid taler om Arnold som værende perfekt og 100% symmetrisk...

Manden havde enorme patter og biceps, men det var altså også det... Hans skuldre, ben og ryg stemte overhovedet ikke overens med hans arme og bryst!!

Arnold var ikke perfekt!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Lagoon-> Jeg er så rørende enig.

Det er ikke fordi han ikke er imponerende, han er bare langt fra fuldendt og symetrisk, og kan absolut ikke måle sig med BB'er som Sergey Olivia eller Frank Zane.

Men han var RIGTIG gode venner med Joe Weider....

Link to comment
Share on other sites

20 spørgsmål til professoren:

1) Mange af jer nævner AS i forbindelse med de her fyrer. Er det noget I ved de tager, eller er det noget I gætter på, fordi det ellers ville være for fantastisk?

2) Er der nogle af dem som I tror IKKE bruger AS? Hvad med Arnold f.eks.? Ligger forskellen i størrelsen måske i, at man før i tiden ikke brugte såmeget 'vækstfremmer'? Eller er det måske snarere 'mis'-brugen af slankemidler der gør den store forskel?

3) Er der nogen af de her BB'ere som kan løbe??

4) er der nogen af dem som kan klø sig selv i rø... :)

5) Der er god damn mange billeder her... tror I at I kunne blive enige om en top 5, så jeg kan følge lidt med i hvad der er cremen indenfor BB?

Ok det var så ikke helt 20, men jeg er nysgerrig. Jeg har ikke rigtig et trænet øje til at skelne mellem de mænd I viser her. For mig ser det bare ud somom de alle sammen er snublet rigtigt voldsomt og har fået buler over hele kroppen... ;)

Link to comment
Share on other sites

1) Mange af jer nævner AS i forbindelse med de her fyrer. Er det noget I ved de tager, eller er det noget I gætter på, fordi det ellers ville være for fantastisk?
ja det er der skam mange af dem der har indrømmet.
2) Er der nogle af dem som I tror IKKE bruger AS? Hvad med Arnold f.eks.? Ligger forskellen i størrelsen måske i, at man før i tiden ikke brugte såmeget 'vækstfremmer'? Eller er det måske snarere 'mis'-brugen af slankemidler der gør den store forskel?

Arnold brugte også. Men ikke så meget. I dag får kroppen så meget som den overhovedet kan trække.

3) Er der nogen af de her BB'ere som kan løbe??
Ja. Arnold løb fint.
4) er der nogen af dem som kan klø sig selv i rø

Det vil jeg tro.

5) Der er god damn mange billeder her... tror I at I kunne blive enige om en top 5, så jeg kan følge lidt med i hvad der er cremen indenfor BB?

Tjaaa, Mr Olympia er jo Ronnie Coleman. Men smag og behag er forskellig. Ham er jeg ikke så vild med. Bill Pearl er min favorit.

Link to comment
Share on other sites

1) Mange af jer nævner AS i forbindelse med de her fyrer. Er det noget I ved de tager, eller er det noget I gætter på, fordi det ellers ville være for fantastisk?
Nej det er ikke noget vi ved! Der er nogen stykker ind i mellem som har indrømmet det, men der er ikke nogen tests som beviser det! Ligesom ingen tests beviser at cykelrytterne er dopede...
2) Er der nogle af dem som I tror IKKE bruger AS? Hvad med Arnold f.eks.? Ligger forskellen i størrelsen måske i, at man før i tiden ikke brugte såmeget 'vækstfremmer'? Eller er det måske snarere 'mis'-brugen af slankemidler der gør den store forskel?

Se mit første svar... Det er ikke helt til at svare på... Arnold da han var på toppen, ville ikke engang klare en amatør-konkurrence i dag!

3) Er der nogen af de her BB'ere som kan løbe??
Nu ved jeg ikke om Arnold løb, som Blackice siger, men der har da været postet filmklip her på MOL, af Kevin Levrone der næsten løber op med en af verdenselitens bedste løbere!
4) er der nogen af dem som kan klø sig selv i rø

Nu har jeg ikke set nogen billeder bagfra en BB'er hvor der var... "rester"... Så ja jeg tror godt de kan nå derom!

5) Der er god damn mange billeder her... tror I at I kunne blive enige om en top 5, så jeg kan følge lidt med i hvad der er cremen indenfor BB?

1: Jay Cutler

2: Jay Cutler

3: Jay Cutler

4: Jay Cutler

5: Tom Platz' ben

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share