Problemer med pulsur og svedtrøje


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Mit ellers velfungerende POLAR pulsur og pulsbælte har fået et problem: mine nye svedtrøjer.

Jeg pladrer selvfølgelig godt med vand på kontaktfladerne på bæltet og på huden der hvor de rører, men inden jeg kommer i resten af cykelklunset og får båret cyklen ned og får kørt mig varm og dermed sat gang i den naturlige svedproduktion, så sender bæltet en masse bavl til pulsuret - typisk puls 212 eller 220. Jeg har prøvet at trække frem i pulsbæltet og i trøjerne så det ikke bliver klemt mod kroppen men eneste løsning jeg endnu er kommet frem til selv et at stoppe op og hælde vand fra dunken ned ad brystkassen. Det kan også gå hvis det kun er een gang i starten, men lidt træls hvis man skal stoppe og lave tricket midt i træningen; f. eks. i dag hvor det var lidt køligt i forhold til påklædningen svedte jeg ikke så meget som normalt, så problemet opstod også midt i det hele og det er da lidt træls. Som det fremgik af starten er det kun med rigtige svedtrøjer jeg har problemet, så jeg vover at udelukke flade batterier og den slags.

Nogen tricks?

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share