Squash og Fitness - Alle "store folk" skal væk !


razor
 Share

Recommended Posts

... Der er åbentbart planer om at man vil "luse" alle "store" folk ud ved at fjerne alle håndvægte over 30 kg :dry: ...

Der er mange som har skrevet til centeret og "klaget" over at der er for mange "store" folk ... så i stedet for at lave doping-test (for det koster penge :wink: ) fjerner man der store håndvægte ... det får sikkert nogle til at stoppe men man fjerner ikke "problemet" ...

Jeg synes det er en hetz ... jeg er selv clean og stærk ... jeg har trænet meget for at omnå den styrke jeg har ... der er måske lidt jante-lov i det ... "du er stærk - det er jeg ikke (for jeg træner kun to gange om ugen) så du har sikkert taget noget" ...

Hvor skal man så træne i Odense ? ... jeg har hørt at OBBC er overfyldt ? passer det ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

... Der er åbentbart planer om at man vil "luse" alle "store" folk ud ved at fjerne alle håndvægte over 30 kg :dry: ...

Der er mange som har skrevet til centeret og "klaget" over at der er for mange "store" folk ... så i stedet for at lave doping-test (for det koster penge :wink: ) fjerner man der store håndvægte ... det får sikkert nogle til at stoppe men man fjerner ikke "problemet" ...

Jeg synes det er en hetz ... jeg er selv clean og stærk ... jeg har trænet meget for at omnå den styrke jeg har ... der er måske lidt jante-lov i det ... "du er stærk - det er jeg ikke (for jeg træner kun to gange om ugen) så du har sikkert taget noget" ...

Hvor skal man så træne i Odense ? ... jeg har hørt at OBBC er overfyldt ? passer det ?

Der er mange medlemmer i OBBC pt. over 3000stk!!!

Men du kan sagtens komme til ... dog er sådan en dag som mandag eftermiddag den mest travle og værd at undgå!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

oki :) ... takker

til gengæld er der så efterhånden som mange forbud i ÆBBCC at det tangerer

ren stalinisme...

vi er kun et skridt fra at bestyrelsesformanden sikkert afskaffer samtlige vedtægter

og ophøjer sig selv til enevældig hersker...

Link to comment
Share on other sites

til gengæld er der så efterhånden som mange forbud i ÆBBCC at det tangerer

ren stalinisme...

vi er kun et skridt fra at bestyrelsesformanden sikkert afskaffer samtlige vedtægter

og ophøjer sig selv til enevældig hersker...

Hvad gør de for at genere jer? (Går ud fra at det er SL folket der er focus på)

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hvad gør de for at genere jer? (Går ud fra at det er SL folket der er focus på)

Rommel

Vi har lige fået indført forbud mod tasker i salen + madvarer, hvilket jo rammer styrkeløfterne med alt deres grej.

Men et eller andet sted synes jeg slet ikke forbudene er så gale igen. Sådan 4-5 store tasker med alskens elastikker, dragter og kager fylder jo en del.

Det kan self. godt være lidt træls, men nu må vi se om vi får startet en ny styrkeløft klub op fra bunden.

Personligt trives jeg dog fint i OBBC, men det er og bliver heller aldrig en rigtig hardcore styrkeløfter klub med magnesium spande, Heavy på anlægget osv.

Link to comment
Share on other sites

Lyder til Odense kunne trænge til en ny hule... :smile:

... sjovt nok snakkede vi om det idag til træning ... lave et "rigtigt" styrketrænings-center med det rigtigt udstyr og hvor man kunne "få lov" til at være stærk :cool:

... og der skulle selvfølgelig testes ... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Vi har lige fået indført forbud mod tasker i salen + madvarer, hvilket jo rammer styrkeløfterne med alt deres grej.

Men et eller andet sted synes jeg slet ikke forbudene er så gale igen. Sådan 4-5 store tasker med alskens elastikker, dragter og kager fylder jo en del.

Det kan self. godt være lidt træls, men nu må vi se om vi får startet en ny styrkeløft klub op fra bunden.

Personligt trives jeg dog fint i OBBC, men det er og bliver heller aldrig en rigtig hardcore styrkeløfter klub med magnesium spande, Heavy på anlægget osv.

det behøver jo heller ikke være en hardcore styrkeløftklub,

men det tangerer sgu efterhånden ren cikane..

det tager altså lidt af glæden fra træningen,

når man konstant skal gå og passe på ikke at overtræde et eller andet bizart forbud..

Link to comment
Share on other sites

Vi har lige fået indført forbud mod tasker i salen + madvarer, hvilket jo rammer styrkeløfterne med alt deres grej.

Men et eller andet sted synes jeg slet ikke forbudene er så gale igen. Sådan 4-5 store tasker med alskens elastikker, dragter og kager fylder jo en del.

Det kan self. godt være lidt træls, men nu må vi se om vi får startet en ny styrkeløft klub op fra bunden.

Personligt trives jeg dog fint i OBBC, men det er og bliver heller aldrig en rigtig hardcore styrkeløfter klub med magnesium spande, Heavy på anlægget osv.

Så skulle du måske også lige overveje, hvor tæt det er på at du ikke må bruge kridt længere, du bliver nok snart tvunget til at træne i et par ordentlige træningsshorts (ikke de der ødelagte), og det er da ihf slut med dit Viking POWER trip... Sammen med instruktørernes fjendtlighed, lortemusikken og bestyrelsens bestræbelser på at få os væk (Inge har sagt, at han gerne ser os flytte til en anden klub, samtidig ved vi jo også at der er masser muligheder for at klubben får udbygget det rum, men nej, de vil hellere have at folk skal brokke sig over os...)

Synes lige du skal lukke op for gluk-glapperne... :wink:

Hvad vil du have tilgengæld? At vi ikke skal bruge udstyret - det er jo det, de håber på. Tværtimod ser jeg frem til at have alt mit grej liggende i et bjerg, hver gang jeg er til træning, fra nu af. Det bliver fedt...

Link to comment
Share on other sites

Så skulle du måske også lige overveje, hvor tæt det er på at du ikke må bruge kridt længere, du bliver nok snart tvunget til at træne i et par ordentlige træningsshorts (ikke de der ødelagte), og det er da ihf slut med dit Viking POWER trip... Sammen med instruktørernes fjendtlighed, lortemusikken og bestyrelsens bestræbelser på at få os væk (Inge har sagt, at han gerne ser os flytte til en anden klub, samtidig ved vi jo også at der er masser muligheder for at klubben får udbygget det rum, men nej, de vil hellere have at folk skal brokke sig over os...)

Synes lige du skal lukke op for gluk-glapperne... :wink:

Hvad vil du have tilgengæld? At vi ikke skal bruge udstyret - det er jo det, de håber på. Tværtimod ser jeg frem til at have alt mit grej liggende i et bjerg, hver gang jeg er til træning, fra nu af. Det bliver fedt...

Jeg tror fakisk også det er efterhåndeen er på tide at indlede en rasmus modsat attitudede overfor dem, de vil jo åbenlyst ikke have en dialog med os.

det værste er bare at de jo vinder hvis vi får vores eget op og køre.

Link to comment
Share on other sites

Næh, alle vinder hvis vi får vores eget. :smile:

Lad os nu se hvad det bliver til.

Du misforstod :tongue: , selvfølgelig vil det være bedst for alle parter at vi for vores eget. Det jeg mente var bare at de lige præcis er det de vil, men det er nok kun mig der er rød nok til at synes at det er tragisk at en virksomhed tryner lillemand med deres kapital som våben :tongue:

BTW sry for trtådkapring

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Så skulle du måske også lige overveje, hvor tæt det er på at du ikke må bruge kridt længere, du bliver nok snart tvunget til at træne i et par ordentlige træningsshorts (ikke de der ødelagte), og det er da ihf slut med dit Viking POWER trip... Sammen med instruktørernes fjendtlighed, lortemusikken og bestyrelsens bestræbelser på at få os væk (Inge har sagt, at han gerne ser os flytte til en anden klub, samtidig ved vi jo også at der er masser muligheder for at klubben får udbygget det rum, men nej, de vil hellere have at folk skal brokke sig over os...)

Synes lige du skal lukke op for gluk-glapperne... :wink:

Hvad vil du have tilgengæld? At vi ikke skal bruge udstyret - det er jo det, de håber på. Tværtimod ser jeg frem til at have alt mit grej liggende i et bjerg, hver gang jeg er til træning, fra nu af. Det bliver fedt...

Kan da godt være jeg er tykpandet, men jeg jeg ser øjensynligt bare ikke de samme problemer. Jeg træner og opfører mig som det passer mig, med al respekt for andre mennesker naturligvis, så hvis jeg skal maxe i et løft så skal der lidt lyd på. Hvis jeg skal kunne løfte noget i dødløft så skal jeg bruge magnesium, hvis jeg har lyst til at træne i mine ældgamle short med huller så gør jeg det.

Hvis folk har et problem med det så må de jo komme hen og sige det til mig, men det har jeg ikke oplevet nogen gøre endnu. Så jeg trives fint i OBBC :wink:

Synes bare ikke at man pådutte sin mening på andre. Jeg = Vi har et et problem.

Men når det er sagt så er jeg da også fortaler for en ren styrkeløftklub, og støtter det forslag 100% :superman:

.....Sammen med instruktørernes fjendtlighed....

Både Norah, Vind, Bøf, Charlotte og jeg er instuktører deroppe, så det er altså ikke ligefrem alle instuktørene der er fjendtlige :4thumbup:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Argh, så havde jeg lige skrevet et langt indlæg, og så går boardet ned :crazy:

Anyway, Trolle, du skal huske at folk ser på os som en gruppe, og fordi du ikke har hørt noget direkte, er der mange af os andre, der har. Du skal ikke tage fejl af, at der ER en utrolig fjentlighed mod os oppe i obbc, jeg har svært ved at se hvordan du kan undgå selv at mærke den :smile:

Der er ikke noget "jeg". Folk ser på os som en gruppe, så når Jens tager sine svedige knækogere på, du larmer eller jeg hopper op på en bænk og svinger mine løg i ansigtet på forbigående, hvilket sker oftere, end man skulle tro, så reflekterer det tilbage på styrkeløfterne som en gruppe, ikke på individet.

Men;

Hvis folk har et problem med det så må de jo komme hen og sige det til mig, men det har jeg ikke oplevet nogen gøre endnu.
så kan jeg da sagtens henvise til dig, hvergang folk brokker sig :tongue:

Jeg synes dog det er nemmere, at henvise til den bestyrelse, der har plads og udstyr til at forbedre forholdet for alle, men ikke gør det :wink:

Synes ikke din mening om, at du er ligeglad, så længe folk ikke henretter kritik direkte til dig, er passende. Du forstår vel nok af ovenstående argumenter :smile:

Du kunne også se på den udvikling, der har været i obbc på det seneste, og så se, hvor det er på vej hen. Hvem ved, hvor lang tid der går, før vi ikke må bruge kridt mere? Før de fjerner mulighederne for ordentlig træning, før de begynder at smide folk ud for at svine med talkum :innocent:

Jeg synes personligt ikke, at det er acceptable forhold længere :smile:

Både Norah, Vind, Bøf, Charlotte og jeg er instuktører deroppe, så det er altså ikke ligefrem alle instuktørene der er fjendtlige

Nej, men så uduelige, da :tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var da sjovt, som den her tråd blev en OBBC tråd. :blush:

razor, skal vi splejse til at købe powerracket ude fra SF? Vi ka stille det op i min baghave og lave udendørstræning. :smile:

PS. knævrede i dag med en receptionist som lod lidt håb være for, at powerracket kan komme tilbage. Vi blir nødt til at fortsætte med at give vores holdning til kende.

PPS. Helt med på ideen om et nyt styrkeløftcenter for de mediumseriøse løftere..... Ku sgu være pænt hyggeligt razor, mig, onkel T og jsc :-)

Edited by Reebok
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke rigig oplevet problemet må jeg indrømme. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor der skal være taskeforbud, men så bruger man da bare en plastikpose. Indtil det bliver forbudt :laugh: at man ikke må spise kage derinde kan jeg sku godt forstå.

Hvis min fremtid ligger i Odense stiller jeg op til bestyrelsen næste gang. Vil hellere prøve at ænde det indefra. For jeg trives der. Samtidig er jeg ikke uinteresseret i en hard-core styrkeklub.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke rigig oplevet problemet må jeg indrømme. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor der skal være taskeforbud, men så bruger man da bare en plastikpose. Indtil det bliver forbudt :laugh: at man ikke må spise kage derinde kan jeg sku godt forstå.

Hvis min fremtid ligger i Odense stiller jeg op til bestyrelsen næste gang. Vil hellere prøve at ænde det indefra. For jeg trives der. Samtidig er jeg ikke uinteresseret i en hard-core styrkeklub.

Meget enig i overstående :smile:

så fik du vist lige sat Trolle lidt på plads :tongue:

Tog der mere som et kompliment for at Reebok ville elske at se Jsc og Jeg stå og kæmpe med de store stænger ude i hans baghave :crazy::cry::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så skulle du måske også lige overveje, hvor tæt det er på at du ikke må bruge kridt længere, du bliver nok snart tvunget til at træne i et par ordentlige træningsshorts (ikke de der ødelagte), og det er da ihf slut med dit Viking POWER trip... Sammen med instruktørernes fjendtlighed, lortemusikken og bestyrelsens bestræbelser på at få os væk (Inge har sagt, at han gerne ser os flytte til en anden klub, samtidig ved vi jo også at der er masser muligheder for at klubben får udbygget det rum, men nej, de vil hellere have at folk skal brokke sig over os...)

Synes lige du skal lukke op for gluk-glapperne... :wink:

Hvad vil du have tilgengæld? At vi ikke skal bruge udstyret - det er jo det, de håber på. Tværtimod ser jeg frem til at have alt mit grej liggende i et bjerg, hver gang jeg er til træning, fra nu af. Det bliver fedt...

Nu er det lige tilfældigvis Måsens indlæg jeg quoter, men jeg synes der er meget tuderi over en masse påbud, som man selv har været med til at få kørt på banen.

Javel, jeg synes heller ikke at "taskeproblemet" har været så stort at det skulle være nødvendigt at forbyde alle tasker. Istedet skulle man have taget fat i de som danner taskeøer rundt omkring i salen. At nogle af disse tasker så også lugter som en mødding har nok heller ikke gjort sagen bedre :laugh: Men hvorom alting er, så kan jeg udemærket se hvorfor alle de såkaldte bizarre regler er opstået. De er alene opstået pga styrkeløfternes opførsel og så det at ikke alle medlemmer finder denne acceptabel. At disse medlemmer, som vi ikke kender antallet på, åbenbart har meget at skulle have sagt, er temmelig uheldigt, men jeg synes også at "styrkeløfterne" må påtage sig deres del af ansvaret for de nuværende tilstande.

Når man står og æder kage i et motionscenter og optager 2 racks/bænke i timevis iført til tider absurd stinkende tøj, er der ikke noget at sige til at folk bliver sure. Og begynder man at komme med indvendiger om at det hele er berettiget udfra den devise at styrkeløfterne henter medaljer hjem til klubben, så skal man måske holde sig for øje at det nok er de færreste i klubben som helhed der er interesseret i om klubben får nogle medaljer hjem overhovedet. At klubben hidtil har villet støtte med dækning til stævner osv, skulle man så nok have prist sig lykkelig over i stedet og så eller gjort det man kunne for at holde lav profil. istedet er det modsatte nærmest hvad der har været tilfældet, hvor der har været en forkælet indgangsvinkel til at man skal have lov at te sig som man vil, udelukkende fordi man tager til nogle stævner om året og får nogle medaljer med hjem.

Jeg synes at døren svinger begge veje i den her sag og det bør tråden egentlig også reflektere.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share