Teknisk proplem


Jan
 Share

Recommended Posts

Hej

Er det kun mig der har problemer, med forumet, når jeg åbner det ?, når jeg åbner et emne står teksten "rodet rundt i hinanden" når jeg så opdater siden står det som det skal, Morten Z er det et generelt problem ??

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke oplevet det her, men det sker en gang imellem på alle mulige sites.

Problemet opstår ofte, hvis forbindelsen af en eller anden årsag afbrydes under transmission (ikke selve internet-fobindelsen, men forbindelsen mellem webserver og klient-browser).

Det bevirker f.eks. at al html ikke sendes, og at der dermed ikke bliver lukket tabeller korrekt m.m.

Andre årsager kan være manglende højde/bredde-angivelse på billeder.

- Klaus

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det er lidt mærkeligt, Det er kun i dette forum jeg har problemer, alle andre sites har jeg ingen problemer på !!!, det der gør det endnu mere mærkeligt er at jeg åbenbart er den eneste der har dette problem, en "web nørd" (positivt ment) er meget velkommen til at komme med et løsningsforslag.

Med venlig hilsen

Link to comment
Share on other sites

Tja, du kunne jo evt. prøve at geninstallere din browser, eller endnu bedre dit styresystem?!

Nu vi er ved det tekniske, synes jeg det er sjovt at jeres poll (Er det urimeligt dyrt at gå i fitness-center? ) Giver 101% ?? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share