,.


maekker
 Share

Recommended Posts

Et par visne all star sko, et par shorts der ikke flækker i bunden når squatter, som kun bliver vasket ved et halvårligt ritual, og så har jeg en 2-3 T-shirts jeg skifter imellem, da disse giver det bedste opspænd i bænken

Udstyrsrytter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Strop-trøje, franske militær støvler, klovnebukser med USA-striber, sort bandana, handsker og selvf. mavetakse til mit gear :smile:

Ja, og så er det ikke engang løgn! I hvert fald ikke det med handskerne. Thomas har et par meget fancy løftehandsker; de er BARE rå!

Hvis han en enkelt gang i mellem glemmer dem, låner han, efter ca. et kvarters gråd og tænders gnidsel, et par fine regnbuefarvede cykelhandsker af Sune, som Sune selv plejer at bruge til spinning/boxercise. De er også rå!

Link to comment
Share on other sites

Ja, og så er det ikke engang løgn! I hvert fald ikke det med handskerne. Thomas har et par meget fancy løftehandsker; de er BARE rå!

Hvis han en enkelt gang i mellem glemmer dem, låner han, efter ca. et kvarters gråd og tænders gnidsel, et par fine regnbuefarvede cykelhandsker af Sune, som Sune selv plejer at bruge til spinning/boxercise. De er også rå!

pis... busted :blush:

Link to comment
Share on other sites

Et par lange grå joggingbukser, nu med olie-mærke på røven og en t-shirt. Er det meget varmt tager jeg mine bomuldsshorts i stedet.

På fødderne et par aerobic sko (tror jeg det er ) som jeg fik af mine forældre til min fødselsdag for mange år siden. Og så selvfølgelig min højt elskede casal sports BH, som gør mig flad som et strygebræt :laugh:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Et par lange grå joggingbukser, nu med olie-mærke på røven og en t-shirt. Er det meget varmt tager jeg mine bomuldsshorts i stedet.

På fødderne et par aerobic sko (tror jeg det er ) som jeg fik af mine forældre til min fødselsdag for mange år siden. Og så selvfølgelig min højt elskede casal sports BH, som gør mig flad som et strygebræt :laugh:

-Camilla

Tøser i sports BH :nono:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Når vi nu er inde på beklædning, hvilke sko bruger i så til squat.

Personligt er jeg mest til en støvle med hård bund, ikke snøret for langt op.

Jeg købte et par håndboldspecials oppe i stadium til 299,-, synes de har en fin hård bund til squat :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share