Argentina-Serbien Montenegro


bfc
 Share

Recommended Posts

Jeg havde

Brasilien

Argentina

Spanien

i nævnte rækkefølge, som farvoritter til guldet.

Eneste til den gruppe jeg ikke havde det store øje til og som virker skarpe er Tjekkiet. Tjekkiet, Spanien, Italine og Holland må være outsidere og Brasiline og Argentina må være farvoritter til titlen

Link to comment
Share on other sites

Det er længe siden man har set så flot bold. Godt nok kunne man sagtens mærke på Serbien Montenegro, at de havde tabt moden ret tidligt i kampen, men stadig - fantastisk spil af argentinerne.

Generelt få fejl, de formår at få bredt spillet rigtig godt ud og er generelt meget bevægelige. De er super skarpe i de afgørende situationer, super agressive og det er endvidere tydeligt at se at der er en god indbyrdes forståelse mellem spillerne - og iøvrigt en fantastisk godt spillende Saviola!

Desuden blev der lavet en del lækre detaljer af argentinerne igennem kampen.

Fodbold når det er bedst! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Eneste til den gruppe jeg ikke havde det store øje til og som virker skarpe er Tjekkiet. Tjekkiet, Spanien, Italine og Holland må være outsidere og Brasiline og Argentina må være farvoritter til titlen

Efter denne kamp må Argentina imo siges at være storfavoritter til titlen!

Jeg tror dog bare det er et spørgsmål om lige at 'spille sig igang' for brassernes vedkommende, meget kan nå at ske endnu. I øvrigt - hvis svenskerne lige lærer at score mål, kunne de også blive rigtig farlige :tongue:

Men hold da op for en kamp! Jeg er godt nok imponeret

Link to comment
Share on other sites

Helt ekstraordinært fodbold fra Argentina.

Fodbold kan simpelthen ikke spilles bedre. Super spil i absolut verdensklasse.

Hvert enkelt mål et fryd for øjet.

Specielt andet mål. Tror overhovedet ikke jeg har set noget lignende før. Virkelig super gennemspillet angreb, med overblik, hæl og tå, førstegangsafleveringer og super tekniske detaljer!

Argentina har i Messi en spiller der bliver større end Ronaldinho i de kommende år.

Knægten er fænemonal.

Jeg er målløs :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og det håber jeg da virkeligt ikke du reelt mener.

Har du fx set fodbold i dag?

Netop lige i dag har jeg kun set kampenes high light. :innocent:

Men i det andet indlæg hævde Fist at dommene havde været ringe til dette VM, hvad jeg ikke er enig i

hvis du sammenligne med VM 02 og 98 så har dommer standarten været utrolig høj

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share