TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Træning 25/6

Dagens træning blev til 1½ times tennis i den bagende sol.. Dejligt og få svinget ketcheren igen..

Spillede lige ved siden af festivals pladsen, uuuuuuuuuuuuhh det ska nok bli godt når far ska over og høre guns n´ roses :alright: ....

Link to comment
Share on other sites

Træning 23/6

Fik tryllet noget der ligner et par elite rings sammen, så dagen idag stod i ring dipsnes tegn :superman: ...

Kb Swings: 4x15

Kb Snatch: 12x10

Ring Dips: 20 singles... SHHIIIT det slår almindelig dips med FLERE længder. Meget større udfordring og lave dips på denne måde. Overvejer lidt og forsøge mig med et sysetem jeg tidligere har haft goe resultater med når det gælder bw. Det går ud på a arbejde sig fra 1 --> 20 singles, derfra 1 --> 20 doubles etc. indtil man når til 20x5 reps. Målet for hver træningspas er så min a stige med et sæt..

Chins: 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5

Sandsæk squat mixed grip: 6x10

+ lidt blandet grebs træning med sledge

Ganske okey træning.. Fedt jeg også fik implementeret ringe til mit homegym... Har faktisk alt nu, bortset fra en stor fed eleiko stang og et ½ ton skiver :devil: ...

Tog et lille snap shot af mine "ringe" ...

post-5504-1151079045_thumb.jpg

Enig... alt for fed træning.

Ring dips er for vilde. :devil:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Så står den på guns n´ roses på roskidle iaften... Træning bliver der ikke meget af.. Men kaster tilgengæld en maaaaaaaaaasse fadbamser i gabet :beerchug: ..

Til alle mol´er der gæster Roskilde.. SES VED ORANGE SCENE KL 21 !!!

:4band: ..

Link to comment
Share on other sites

Efter mere eller mindre en uges trænings fri er jeg så småt begyndt og gi den lidt gas igen :4thumbup: ...

Træning 4/7

1:45 times tennis med buddy.. Rev ham godt og grundigt rundt :laugh: ...

Dips i ringe: 20x1

16kg kb snatch: 10x10

Chins: 123,123,123,123

Stille og rolig træning.. Selvom jeg virkelig føler min chin styrke daler hurtigt hvis jeg ik chinner i et par dage :dry: ..

Træning 5/7

1:30 times tennis..

Træning 6/7

Dips i ringe: 13x2 .. Det er helt vildt så onde dips i ringe er. Har besluttet mig for a prøve mit gamle bw system i denne øvelse.. Må vi se hva der føre til..

16ks kb swing: 15,15

16ks kb swing: 10x10

Sandsæk Zercher squat: 5x5 .. SHIT den var hård idag.. Mine arme havde monster svært ved at bære de 52 kg i den uhåndterlige køjesæk :devil: ...

Pullups: 1234,1234,1234

Sluttede til sidst af med lidt en arms hygge kettlebell grebs træning .. Meget spass :tongue: ..

En hånd kb løft:

16 kg + 40: 1 rep v+h

16 kg + 50: 1 rep v+h

16 kg + 60: 1 rep højre, fail venstre

16 kg + 65: 1 rep højre

16 kg + 70: 1 rep højre

16 kg + 75: 1 rep højre

16 kg + 80: 1 rep højre ... Havde ikke flere kilo desværre :sneaky2: .. Tror dog der var til en 10 kg ekstra i poten... DAaaaaaaamn det var faktisk ok fed grebstræning.. Det må jeg ha meget mere af så jeg en dag får sådan en popeye underarm :blush: ...

post-5504-1152211523_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink:

Hehe.. my bad... 1,2,3 self :cool: ...

Weee.. har li bestilt et par lækre ting mere til mit homegym..

Et par eagle loops fra ironmind..

d_64.jpg

Tror de er super effektive til at træne finger styrke.. Har jo som sagt sat mig for at få et grip der ka knuse kraniet på min fjende :devil: ..

CRUUUUUUSH ..!

Link to comment
Share on other sites

Så blev det atter til mere lækkerheds træning :4thumbup: ...

Træning 6/10

45 mins tennis med buddy... Hvor jeg selvfølgelig vandt i bedste Roger F. stil :cool: ..

Træning 7/10

Ring dips: 16x2 reps ( 3 sæt bedre end sidst, der var til flere men ville ikke lægge så hårdt ud til at starte med..... yeah right :laugh: )

Sandsæk skulderløft: Tid 10 min, reps 40 stk (fordelt således 6,4,5,5,5,5,4,6). De 10 minutters skulderløft var USANDSYNLIG hårde.. Var helt vildt kvæstet bagefter, og svedeen havlede a mig :devil: ... Sku ikke undre mig hvis det viser sig a være en yderst fornuftig træningsmetode hvis man holder det som mål, at reducere den gamle pr med min. 1 rep hver gang.

Ring pullups: 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3

One arm curl med lille sandsæk: 2,4,4,3,3 ... Faktisk meget fed øvelse. Det er en gammel køjesæk min kæreste træner med. One arm curls virker som ganske fornuftig grebs træning hvis man holder i den ene ende af sækken, flexer biceps og repper løs :superman: ..

Alt i alt ganske ganske fed træning idag.. Følte godt med overskud, og straffede min krop godt igennem ved hver øvelse.. Desuden havde jeg i baghovedet at der kommer strongman iaftn på viasat sport 1 kl 21, så gik og forestillede mig goe gamle pudzianowski da jeg tævede sandsækken :tongue: ...

Over and out..!

Link to comment
Share on other sites

Så blev det atter til mere lækkerheds træning :4thumbup: ...

Træning 6/10

45 mins tennis med buddy... Hvor jeg selvfølgelig vandt i bedste Roger F. stil :cool: ..

Træning 7/10

Ring dips: 16x2 reps ( 3 sæt bedre end sidst, der var til flere men ville ikke lægge så hårdt ud til at starte med..... yeah right :laugh: )

Sandsæk skulderløft: Tid 10 min, reps 40 stk (fordelt således 6,4,5,5,5,5,4,6). De 10 minutters skulderløft var USANDSYNLIG hårde.. Var helt vildt kvæstet bagefter, og svedeen havlede a mig :devil: ... Sku ikke undre mig hvis det viser sig a være en yderst fornuftig træningsmetode hvis man holder det som mål, at reducere den gamle pr med min. 1 rep hver gang.

Ring pullups: 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3

One arm curl med lille sandsæk: 2,4,4,3,3 ... Faktisk meget fed øvelse. Det er en gammel køjesæk min kæreste træner med. One arm curls virker som ganske fornuftig grebs træning hvis man holder i den ene ende af sækken, flexer biceps og repper løs :superman: ..

Alt i alt ganske ganske fed træning idag.. Følte godt med overskud, og straffede min krop godt igennem ved hver øvelse.. Desuden havde jeg i baghovedet at der kommer strongman iaftn på viasat sport 1 kl 21, så gik og forestillede mig goe gamle pudzianowski da jeg tævede sandsækken :tongue: ...

Over and out..!

Suuuuuuper fed træning!!! Du er sgu snart klar til at blive sendt til fronten :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 12/7

Efter at have savlet over dette klip blev jeg VIIIIIIIIIIIILDT psyked på at straffe min heavy bag ude i carporten. Så til at starte med blev det til 15 mins bitch slaps på sandsækken :D..

OBS!! TJEK DETTE LINK.... http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll...qtw=640&qth=400

MØG fedt..

Ring dips: 20x2 reps... Wee.. næste gang er det så meningen jeg ska stige til 3 reps og derfra igen arbejde mig op til 20x3.

Chins: 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3 ... Trist som min træk styrke er dalet :nonono: ...

Kb one arm swing: 8x15

Sandsæk squat: 5x10 ... Still evil as hell :devil: ...

Sandsæk curl: 4,3,3,3,4 ... Lidt hygge discopump der også går i grip...

Alt i alt møg fed træning.. Var hamrende inspireret af Rocky jeg linkede til i starten a indlæget :cooldance: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 14/7

Barbel rows:

47 kg 2x10

67 kg 5x5

72 kg 3x5

82 kg 3x1

87 kg 2x1

Kb milipres:

16 kg 4x10 (2 sæt venstre + 2 sæt højre)

26 kg 8x3

31 kg 4x1

32,5 kg 2x1 ........ Herfra gik det nok over og blev en anelse pushpress :wink: ...

35 kg 2x1

38,5 kg 2x1

Havde fundet en gammel kæde frem, så det var ingen problem og hæfte flere kg til min 16 kgs kugle..

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/7

Ring dips: 13x3 ... Ring dips er virkelig en killer exercise... Har aldri været så busted i patværket som efter en gang dips i disse.. Benchpress go home :devil: ...

Sandsæk shouldering: Ville prøve max rep på 10 min igen, og denne gang blev det til hele 48 rep på 9:51. Det var USANDSYNLIG hårdt... Var milimeter fra at kaste alle bamse bollerne op igen :cool: .. Denne øvelse slår virkelig alt andet jeg har prøvet. 20 rep squats, kb high rep snatch, hinderbahn... Ja alt... Hele kroppen er GENNEM KNEPPET efter sådan en omgang :cooldance: ..

Eagle loop chins: 8x3 ... 2. fingerled, 4 fingre.

3x1 ... 2. fingerled, skiftevis 2 fingre..

Viiiiiildt fed træning idag.. Glæder mig som et lille barn hver gang min mor smser mig og skriver hun har modtaget en pakke fra ironmind :laugh: ...

Og så lige et stemningsbillede ..

100_7724.JPG

Link to comment
Share on other sites

... Godt billede, viking.. du ser sgu koncentreret ud :laugh: ...

Og godt arbejde med ring dips... Hvornår skal du have nogle KG på... :w00t:

Hæhæ.. Det er fætteren fra theundergroundgym.com... Han er vild nok..

Kg! nu ska jeg lige op og lave 10 hæderlige reps inden :cool: ...

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/7

Ring dips: 20x3 reps.. Wee.. næste gang klør jeg så ppå med 4 reps..

Thickbar chins: 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3

1:45 times tennis.. Tævede self min buddy 12-10 , 6-0 ...

Go week yall.......!! og ses til grøn koncert :strat:

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 20/7

Ring dips: 20x3 rep.

Thick bar chins: 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3

Træning 21/7

40 mins træning med kettlebell og sledge hammer. Lavede en masse blandet kast med hammer og kettlebell..

Træning 23/7

2 timers tennis..

Thats it for now..!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 24/7

Circuit

Løb 600m

20 Pushup på bars

Løb 600m

10 Pullups

Løb 600m

6 Sandsæk shouldering

Løb 600m

20 Evil wheel

Løb 600m

15 Lateral hop over sandsæk

Løb 600m

15 Ring rows

Løb 600m

20 Kb swings

Løb 600m

20 Burpees

Løb 600m

15 Thrusters

Tid 48 min. På trods af varmen og min ringe løbe form er jeg ganske tilfreds.

Træning 25/7

1 Times tennis.

Træning 26/7

Kb Windmill: 2,4,6,8,10,8,6,4,2

Pullups bw+kb: 10 singles

Pinch grip på 2 stk 10 kgs skiver: Bevægede mig op til 36 kg som var max.

CoC 1 (v+h): 1x1, 6x2, 3x3

Wrist roller (1 rep er 1 tur op + ned): 2,5 kg: 2x1, 5 kg: 3x1

Havde ikke energi til en skid her i denne varme...

Link to comment
Share on other sites

:devil: Fed træning Lennyac :devil:

Især dit circuit ser ud til at trække tænder ud af gebisset :4thumbup:

Skal du ikke snart se om du kan tage sølle onkel Guarden i 30 min KB-Hell-Snatch med 16 kg :tongue::wink:

Thx m8 :cool: .. Går det forresten frem a med den bette skade af din ?

Hvor mange snatch var det du tog på 30 min. Husker jeg rigtig hvis det var omkring 500 stk?

Btw, snakkede lige med en af dem op fra centeret her forleden. Hun sagde du var forbi fra et par mdr siden. Du fortalte dem omkring en masse programmer, hst og sheiko osv osv. Du sku li ha givet lyd fra dig, så var jeg kigget forbi..

Link to comment
Share on other sites

Thx m8 :cool: .. Går det forresten frem a med den bette skade af din ?

Hvor mange snatch var det du tog på 30 min. Husker jeg rigtig hvis det var omkring 500 stk?

Btw, snakkede lige med en af dem op fra centeret her forleden. Hun sagde du var forbi fra et par mdr siden. Du fortalte dem omkring en masse programmer, hst og sheiko osv osv. Du sku li ha givet lyd fra dig, så var jeg kigget forbi..

Fremad, stille og roligt.

Jep, var 500 stk :superman: Men var også anden gang jeg havde en KB i hånden, så var derfor jeg ikke tog flere. :smile::laugh:

Baron Bandit og jeg var forbi, jeg regnede med at du var i cirkus mili :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har været lidt busy de sidste par dage, men her er lidt update:

Træning 29/7

One arm kb rows: 36 kg 10x5

Barbel mili: 47 kg 3x5. 57 kg 10x3

Barbel curls mixed grip: 47 kg 6x3.

Træning 31/7

Ring dips: 20x4 rep

Barbel power cleans: 47 kg 2x10. 67 kg 3x6. 77 kg 1x3.

Pullups: 8x5

Træning 1/8

1½ times fodbold.

Træning 2/8

RIng dips: 16x5

Barbel power cleans: 67 kg 6x6

Thick bar chins: 10x3

Russian twists: 37 kg 5x10

Træning 5/8

Ring dips: 20x5

Thick bar chins + pullups: 2,3,2,3,2,3,2,3,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2

+ blandet sledgehammer grip træning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share