TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Træning 7/8

Ring dips (bw+10kg): 20x1

Power cleans barbel: 67 kg 6x6

Chins: 6x5

+ lidt coc grip training.

Stille og rolig omgang træning.. Er jævnt umotiveret for tiden.. Men altid godt a få kørt lidt igennem..

Skipper.... Træningen kører sku da fint. Cool at du er begyndt at smide ekstra vægt på ring-dips. Så begynder de for alvor at vise bisser :devil:

Link to comment
Share on other sites

MH og Guard --> ja ring dips er SUPER onde..

Ikke meget træning det er blevet til..

9/8 Træning

Pinch grip 2 stks 10 kgs: 25 kg 3 singles ved hver arm. 30 kgs 2 singles med hver arm.

Wrist roller: 5 kg 4 gange op og ned.

Kb windmill 16 kg B2B: 5x10

Evil wheel knælende: 3x10

9/8 Træning

Weee.. Var et smut forbi Eleiko i forgårs, og fik fingrene i 24´, 32´ og en 40´. Så nu ka jeg for alvor få gjort noget veed kb træningen.

Kb snatch:

16´3x5 med hver arm.

24´6x5 med hver arm.

32´2x2 med hver arm.

Prøvede med 40´ kuglen, DAAMN deen var tung.. En dag hvor jeg er lidt mere oplagt burde det ik være umuligt og snatche den.

Kb milipress:

24´5x5 hver arm.

32´ single med hver arm.

40´ single med hver arm.

UDEN tvivl en tung kugle, uden tvivl. Var dog langt fra strickt press.. Måtte bruge hele kroppen og bounce godt igennem for at få den op i strakt, men op kom den :superman: ..

Í aften står den på biotur..

Hygge..!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Hot damn... :4thumbup: :4thumbup: ... Sejt gået med milipress af 40'... Det er sgu en vild præstation så kort efter du har fået den i hånden... :devil: ... Grrrrrr... Føler mig sgu mere og mere sat i MP i dit, Guardens, Michael H's og DMB's selskab... Selvom det jo er godt selskab, skal jeg sgu snart til at se noget progression hvis jeg skal gøre mig fortjent til det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guard + Musashi ---> thx boys, men som sagt.. Så var det laaaangt fra rent press... nærmere pushpress.. Jo jacob, 200 stk på 30 min med 24 kg ikk??

Må se om jeg ka teste det lørdag, rev en ond luns af højre pote idag.. NEDERN :devil: ..

Dagens korte træning inden aftensmaden hos mormor blev til:

Træning 16/8

Ring dips: 10x5

24´ kb snatch: 8x10 4 sæt med henholdsvis venstre og højre.

Eagle loop chins: 5x5

Thats it for now..

:superman:

Link to comment
Share on other sites

16 kg, 500 rep, 30 min... Anden gang onkel Guarden prøvede. Intet vildt, but give it a shot :smile:

Guard + Musashi ---> thx boys, men som sagt.. Så var det laaaangt fra rent press... nærmere pushpress.. Jo jacob, 200 stk på 30 min med 24 kg ikk??

Må se om jeg ka teste det lørdag, rev en ond luns af højre pote idag.. NEDERN :devil: ..

Dagens korte træning inden aftensmaden hos mormor blev til:

Træning 16/8

Ring dips: 10x5

24´ kb snatch: 8x10 4 sæt med henholdsvis venstre og højre.

Eagle loop chins: 5x5

Thats it for now..

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/8

1½ times bold hvor jeg kørte med klatten :cool: ..

Træning 18/8

Kb swings 32´: 3x5 sæt med hver hånd. Er godt brugt i hænderne efter sidst jeg snatchede.. Er komplet hudløs :sneaky2: ..

Thick bar chins bw+16kg: 20 singles..

Pistols 16kg: 1,1,2,1,1 med hvert ben. FUCK jeg stinker til denne øvelse. Så tror jeg alligevel mere jeg er til good ol´ squat :devil: ..

Kb mili 24´: 10x5 sæt med hver arm :cooldance: .. dvs 20 ialt :tongue: .. De sidste 3 sæt var med rumpeten på bold...

Ganske ok træning med godt pump i delts :4thumbup: ...

Link to comment
Share on other sites

Pistols 16kg: 1,1,2,1,1 med hvert ben. FUCK jeg stinker til denne øvelse. Så tror jeg alligevel mere jeg er til good ol´ squat :devil: ..

..giv den en chance - det fortjener den - en konge blandt øvelser.

Prøv at køre med kropsvægt og fokucere på teknik - helt ned og holde kort pause i bunden, og med strakt ben - ikke noget med at bøje overhovedet.

Der er få øvelser som korrekt udført giver et følelse af styrke som pistols. :devil:

Hvis du ikke kender Steve Cotters fantastiske artikel om pistol, kan du finde den her.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

..giv den en chance - det fortjener den - en konge blandt øvelser.

Prøv at køre med kropsvægt og fokucere på teknik - helt ned og holde kort pause i bunden, og med strakt ben - ikke noget med at bøje overhovedet.

Der er få øvelser som korrekt udført giver et følelse af styrke som pistols. :devil:

Hvis du ikke kender Steve Cotters fantastiske artikel om pistol, kan du finde den her.

/Michael

Tjae.. Det ku godt være man sku prøve den af.. Der ska jo gøres noget veed bentræningen, da min mor næppe ville være tilfreds med et powercage i haven :bigsmile::laugh: ..

Link to comment
Share on other sites

Tjae.. Det ku godt være man sku prøve den af.. Der ska jo gøres noget veed bentræningen, da min mor næppe ville være tilfreds med et powercage i haven :bigsmile::laugh: ..

Hehehe @ Povercage :laugh: ... enig med Michael. Pistols er alt for fed en øvelse, når man først får styr på den. Til RKC lavede Musashi og jeg GTG fra morgen til aften med Pistols og OAPU under undervisningen. Hver gang vi skulle ned på jorden blev det i denne form. Blev dælme til et par stykker, men efterhånden som tiden gik blev de rent faktisk lettere og lettere..

Link to comment
Share on other sites

Træning 21/8

Lidt blandede pistols, den ene med dårlige stil den den anden..

Chins bw+16 kg: 10 doubles.

Sandbag shouldering: 10 sæt af 6 reps. Prøvede ny teknik idag, hvor sækken pegede frem af, lidt ligesom :tonguew: .. LOL ..

Ring dips: 5x5. Gad egentlig ikk dippe idag, men lidt blev det til.

Bottom up presses 24 kb: 8 singles med hver arm. Faktisk meget fed øvelse, ska helt sikkert prøves noget mere.

Bottom up windmill 16 kg: 1 single med hver arm. Fik ideen da jeg pressede storebroderen. FUCK det ville være sygt at lave bottom up windmill med min 40 kgs :devil: ..

Dagens træning...

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/8

90 mins bold!

Træning 23/8

Kb mili press 24´: 5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5 (hver hver arm :4thumbup: )

Fik endelig taget mig sammen til at tage mod Guardens 30 mins kb helvede. Var godt og grundig gennemkneppet efter gårdsdagens fodbold (jaja, piv piv :innocent: ), men valgte alligevel og se om jeg kunne slå hans 500 snatch med 16 kg.

På 27:55 min nåedee jeg 400 reps. Troede snildt jeg kunne nå de 500, men efter det første kvarter var jeg helt færdig, og her fra blev det rent overlevelse :devil: ..

Så desværre Guard, du slår mig endnu en gang :nonono: ...

Træning 24/8

Chins bw+16 kg:

Thick bar: 2,2,2,2,2

Eagle loops: 2,2,2,2,2

Alm stang: 2,2,2,2,2

Til sidst lidt coc 1. work.

Håber på jeg en dag får sådan nogle underarme :w00t:

post-5504-1156440838_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:devil:Træning 25/8

Kb milipress:

24kg (v+h) 5,5,5

32kg (v+h) 2,2,2

40kg (v+h) 1,1 ... Denne gang var det nok nærmere pushpress :tongue: ..

Squat: 87kg 2,2,2,2,2 .. Fandt de gamle savbukke frem igen. Bandt min 40 kgs Kb til den ene ende, og min 16+24 kgs til den anden ende af stangen. Det fungerede faktisk ganske fint, bortset fra det ku gi lidt problemer når jeg sku forholdsvis langt ned for at squatte stangen op... Var i øvrigt viiiiiiiiiiiildt fedt og squatte igen, havde fuldstændig glemt hvilken fed øvelse det er. Ku være fedt og se om jeg ku få de 160kg på igen.

Træning 26/8

90 mins bold!

Træning 27/8

Squat: 87kg 5 sæt a 5 reps... lækkert lige at få lavet lidt. Havde fået rekket alt gearet til, og netop som jeg sku til at knæle ned efter stangen brød helvede løs.. regnen sillede ned og det tordnede i det fjerne.. Man føler sig ik særlig viking når man står og squatter i regnvejr med bulren og bragen i baggrunden :devil:

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Efter en uges total trænings fri var det SUPER lækkert at komme igang igen..

Træning 4/9

Squat: 87 kg 2x2, 5x5

Ring dips BW: 5x5

Chins: 5x5

Kb Swings: 16 kg (v+h) 2x10, 24 kg (v+h) 5x5

Hanging leg raises: 5x5

Ganske ok træning, startede stille og rolig ud så følte rigtig godt overskud på alle øvelserne :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 22/8

90 mins bold!

Træning 23/8

Kb mili press 24´: 5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5 (hver hver arm :4thumbup: )

Fik endelig taget mig sammen til at tage mod Guardens 30 mins kb helvede. Var godt og grundig gennemkneppet efter gårdsdagens fodbold (jaja, piv piv :innocent: ), men valgte alligevel og se om jeg kunne slå hans 500 snatch med 16 kg.

På 27:55 min nåedee jeg 400 reps. Troede snildt jeg kunne nå de 500, men efter det første kvarter var jeg helt færdig, og her fra blev det rent overlevelse :devil: ..

Så desværre Guard, du slår mig endnu en gang :nonono: ...

Træning 24/8

Chins bw+16 kg:

Thick bar: 2,2,2,2,2

Eagle loops: 2,2,2,2,2

Alm stang: 2,2,2,2,2

Til sidst lidt coc 1. work.

Håber på jeg en dag får sådan nogle underarme :w00t:

Sådan ranger. Godt at du endelig fik dig taget sammen til the challenge :bigsmile: Den niver lidt i vejret.. hehe..

Cool med eagle loops. Har faktisk aldrig prøvet dem.. Er de fede????

//G

Link to comment
Share on other sites

Sådan ranger. Godt at du endelig fik dig taget sammen til the challenge :bigsmile: Den niver lidt i vejret.. hehe..

Cool med eagle loops. Har faktisk aldrig prøvet dem.. Er de fede????

//G

Eagle loops, ja de er ganske fede.. Men var det ikke fordi jeg sku ha noget andet hos ironmind, ja så gad jeg ik bestille dem all the way from us.. Men 100 kr er ganske godt givet ud til de sataner..

AAAAAAAAAARRRHHHGG :sneaky2: .. Erhvervede mig en fibersprængning i højre hamstring igår til fodbold træning. Løb om kap med holdets hurtigste mand, og lige inden målet gik mit baglår i fuck. Det gjorde jævnt ondt, og er bange for den skal have et par ugers HELT trænings fri.. Er møg nedern eftersom jeg endelig havde planlagt at få gjort noget mere ud af cardio træningen :mad: ...

Træning 6/9

Eftersom undestellet er mere eller mindre handicappet blev det ike til mere end jungle øvelserne idag..

Chins ladder: 1,2,3,4,5 af 3 sæt.

Ring dips ladder: 1,2,3,4,5,6 af 3 sæt.

Thick bar pullups: 1,2,3,4 af 2 sæt.

Mere blev det i kke til.. æv æv æv æv æv..

Håber min hamstring kommer sig hurtigt :superman: ...

Link to comment
Share on other sites

Træning 11/9

Chins thick bar: 5 sæt af 1,2,3,4,5 (sidste sæt var dog med alm stang)

Ring dips: 5 sæt af 1,2,3,4,5

Hanging leg raises: 3x5

Stille og rolig træning.. Det NEDERN og være skadet :nonono: ...

Træning 13/9

Min dag i dag har været KÆMPE KÆMPE trist.. Slagteren havde netop lavet nye flæskebanditter, og da jeg smager på den første flækker min kindtand. Nå, afsted til tandlægen, og AT BETALE 5000 BOBS VED KASSE 1... SÅÅÅÅÅ trist og smide så mange penge efter en dum tandlæge... Så mit humør var jævnt skidt indtil jeg kom igang med en ganske ok træning..

Chins: 2 sæt af 1,2,3,4,5

Rope pullups: 10 sæt af 2

Ring dips: 2 sæt af 1,2,3,4,5

One kb floor press 40 kg: 10 singles med hver arm. Kæft den var tung i starten indtil jeg fik teknikken på plads.

Kb getups 16 kg: 4 sæt af 6

Sitting russian twist: 16 kg: 8,10,12. 24 kg: 8,10,12.

Coc 1: 5 sæt af 3

Ganske ok træning, ka stadig ikke lave andet end træk og press.. Min fiber er ikke helet endnu..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share