TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Guard: THX :4thumbup: ..

DBM: Ja regner med at melde mig ind i starten af det nye år..

Træning 31/10

Chins: 5x5

RIng dips: 5x5

Pistol B2B: 10 singles med hver

KB snatch 24 (v+h): 5x5

EW stående: 5x5 (dog ik helt ned)

Ok træning, dejligt og komme igang igen... starter stille og rolig ud!

Link to comment
Share on other sites

Træning 2/11

1 times badminton!

Igår assisterede jeg min buddy der skal genoptræne sit knæ efter operation. Vi var i mit gamle center, på trods af jeg ikke har lavet center øvelser længe, så var det godt og se jeg stadig kunne bænke 100+ og curle deres tungeste håndvægte :cool: ...

Til sidst tog jeg en runde i alle deres maskiner hvor jeg satte max vægt på det hele, kæft hvor disco drengene gloede :devil: ...

Link to comment
Share on other sites

Træning 2/11

1 times badminton!

Igår assisterede jeg min buddy der skal genoptræne sit knæ efter operation. Vi var i mit gamle center, på trods af jeg ikke har lavet center øvelser længe, så var det godt og se jeg stadig kunne bænke 100+ og curle deres tungeste håndvægte :cool: ...

Til sidst tog jeg en runde i alle deres maskiner hvor jeg satte max vægt på det hele, kæft hvor disco drengene gloede :devil: ...

:laugh::laugh: Heheheh..Sådan minister :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 6/11

Chins: 5x5

Pistol (v+h): 10 singles med hver ben

Kb mili 24 (v+h): 1,2,3,4,5,6,7

nåede ikke mere var i mega tidspres :nonono: ..

Træning 7/11

60 min og 49 sekunders løb. Den første halve time i skov, den sidste på asfalt.

Stængerne var godt presset idag :banana: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 10/11

Chins: 5x5

Dødløf: 100 kg 5x5, godt nok lang tid siden jeg har trukket død, men dejligt a køre den igen..

Milipres: 50 kg 5x5...

Var forbi mit gamle center, alle de unge kneigte var helt vilde da jeg viste dem TGU, pistols, chins med klap, chins med håndskift i luften, OAPU, windmill, russian twists og stående EW.. De plejer at hygge lidt med maskinerne, så måtte vise dem hvordan de ska tilrettelægge deres træning for a bli en rigtig kriger :devil: ..

Btw, så har jeg til dags dato aldrig følt mig i så god allround form som nu, godt nok er min styrke ikke hvad den har været, men føler mig rigtig godt kørende... Crossfit go home :superman: ...

Link to comment
Share on other sites

Dagens kriger træning 14/11:

Snatch (v+ h) 24kg: 5 rep 10 sæt med hver hånd.

Fat bar chins: 5,5,6,6,5,4

Alm chins: 5,5,5

Ring dips: 5,6,7,8,9,6,5,4,1,1 ... var TOTAL ristet i triceps efter de 9 reps, så det sidste blev lidt fesent..

Fat bar chins og ring dips er uden tvivl total yndings øvelser. Er ikke et sekund i tvivl om at netop de to øvelser har det vilde styrke/masse potentiale..

Nappede lige et billed inden sækken sku fyldes... Fedtprocenten er for høj, og mine biceps måler for meget :tongue: ..

oagjyHjhz385.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 17/11

1 times badminton!..

Træning 18/11

Combo :4flex: snatch-windmill-press-squat 24kg (B2B): 4,6,8,10,8,6,4 ... 10eren var en manddomsprøve isig selv :devil: ..

Fatbar pullups:

+ 10kg, 6 sæt af 3 reps

+ 15kg, 6 sæt af 2 reps

+ 20kg, 5 singles

+ 22,5kg, 2 singles

Grebet var tilpas udfordet, min fat bar er så tyk så min langemand og tommeltot kun lige kan røre hinanden...

Træning 20/11

Kb snatch 32kg: 5 sæt af 5 reps med hver hånd.

Kb Milipress 32kg: 7 sæt af 3 reps.

Fatbar chins: 5 sæt af 5 reps.. Havde stadig doms efter pullups...

Træning 21/11

- 10 mins opvarmning løb

- 10 x 220 meters sprint

- 10 mins nedvarmning

Ufatteligt så hårdt interval træning er... Kan sagtens løbe 10 km uden videre.. Men så snart der skal løbes 2,2 km med fuld skrald så tar det sku pusten fra mig :tongue: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 22/11

Sandbag shouldering: 8 sæt a 8 reps.

Eagle loop chins: 3 sæt af 1,2,3,4 reps.

Ring dips: 3 sæt af 1,2,3,4,5 reps.

Ew stående 2 sæt af 5 reps... Tror jeg må ligge EW på hylden for et stykke tid.. min lænd knirker og knager når jeg laver øvelsen...

Sluttede med lidt COC 1. og sledgehammer....

Træning 23/11

45 mins badminton!

Træning idag:

Inspireret af Kenneth Jay kørte jeg lidt chins i 60 min. Jeg nåede 25 sæt af 3 reps på fat bar, og 16 sæt af 3 reps på alm stang.

Ialt 41 sæt af 3 reps, på 59 min og 13 sek.

Trætheden kom for alvor efter de første 30 min..

chinups.gif

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/11

Chins: 10,10,6,6,7 ... Weee de 10 rep var ny pr :4thumbup: ..

Kb snatch 24kg B2B: 10,12,14,16,18,20,18,16,14,12,10 .... Dejlig hård omgang... Sjovt så meget hårdere det bliver når man skifter hånd ved hver rep.

Ring dips: 5,5,5,5,4 ... Heeeelt ned og heeeelt op..

Hanging leg raises: 5,5,5 ...

Fin træning idag, som kan mærkes i hele kroppen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 30/11

1 times badminton hvor jeg spillede fantastisk :4thumbup: ..

Træning 1/12

Det kan dårligt kaldes træning, men skulle lige prøve min nye 10 kgs vægtvest. Så det blev til 20 mins løb og 5x10 pushups iført vesten...

Træning 2/12

Sandbag squat: 6 sæt a 10 reps.

Kb swings 24kg iført 10kgs vægtvest:

2H: 3 sæt a 15 reps.

1H: 5 sæt a 5 reps med hver hånd.

Kb clean and press 24kg (with sandbag load): 4 sæt a 6 reps. Skiftede arm og skulder ved hver 3. rep... Ufattelig hårdt, de stabiliserende

muskler kom voldsomt på overarbejde :devil: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Træningen er lidt fesen for tiden, da der ikke rigtig er mulighed for den store træning i min kærestes lejlighed.. Det blir dog til lidt løb, oapu og coc...

"host" dårlig undskyldning "host"... bare igang med dig, du - der er masser at lave i en lille lejlighed. :bigsmile:

God jul.

Link to comment
Share on other sites

Hej MH... Traeningen er ENDNU mere fesen lige pt da jeg befinder mig i Thailand. Den 14 december bestluttede jeg mig for at pakke rygsaekken, og 2 dage efter stod jeg i Bangkok lufthavn.

I Bangkok cruisede jeg rundt og nod storby livet, og skal da lige love for Bangkok er en stor by. Der er mog beskidt og klamt alle vegne. Fra bangkok tog jeg toget nordpaa til Chiang mai. Den 15 timers lange togtur gik med druk og sang i Thaiernes selskab. Der var ikke en eneste udlaending i hele toget. I Chiang mai var jeg paa 4 dages trekking tur. Vi badede i vandfald, surfede paa klipper, dansede og legede med de indfodte i landsbyerne. Fra Chiangmai gik turen til Koh Samui, endelig lidt strand og sol. Paa Samui gik tiden mest med druk, og her fik jeg konstateret at det ikke kun er paa fodbold banen englaenderne er gale. Fra Samui fyldte smaa 100 backpackere en bette jolle og satte sejl mod koh phangan. Koh Phangan blev vaerts oen for nytaarsfest, og i aften bliver der afholdt det famose FULL MOON party. Mennesker fra hele verden gir den max gas til kaempe strandfest. Naar tommermaendene efter full moon en gang har lagt sig tror jeg turen gaar til Koh Tao hvor jeg ska ha Padi open water certifikat. Herefter er intet planlagt!

Undskyld mine ringe formuleringer og stavefejl, men har syyyyyyyyyyge tommermaend.

God jul og godt nytaar til alle MOLer!..

btw, fik lesson i Muay Thai igaar, AAALLLT for fedt! :tongue:

:superman::cool: :4thumbup: :bigsmile::laugh::tongue::smile::wink::w00t:

CYALL!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så fandt jeg DK igen, og den første træning i 5 uger blev til:

Chins: 5 sæt a 5

Ringdips: 5 sæt a 5

Sandsæk shouldering: 5 sæt a 6

Løb 22 min i LET tempo!

Ufatteligt så meget af min kondi der er forsvundet på de 5 uger! Skal helt klart sættes noget mere ind på den konto det næste stykke tid. Derudover har jeg planer om at kigge forbi CSA og få gang i noget MMA + BJJ.

Link to comment
Share on other sites

Så fandt jeg DK igen, og den første træning i 5 uger blev til:

Chins: 5 sæt a 5

Ringdips: 5 sæt a 5

Sandsæk shouldering: 5 sæt a 6

Løb 22 min i LET tempo!

Ufatteligt så meget af min kondi der er forsvundet på de 5 uger! Skal helt klart sættes noget mere ind på den konto det næste stykke tid. Derudover har jeg planer om at kigge forbi CSA og få gang i noget MMA + BJJ.

Velkommen hjem - lyder som om du havde en god tur.. :smile:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share