TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

230211

35min jog

240211

Coc 2,5 tynd strap: 10x1x1kg

BB MP: 5x5x67,5kg

Chins: 6x3x43,75kg

Leg ext: 4x15x40kg

Leg curl: 4x15x30kg

DB rows: 3x10x40kg

DB preacher curl: 3x6x18kg

OH DB tri ext: 2x20x10kg

Fly: 5x10x11kg

Edited by TRS
Link to comment
Share on other sites

Tjek filmene på denne fyrs youtube kanal.. UHØRT styrke... Han OWNER de KBS bigtime!...

Tvivler på der er ret mange andre der kan gøre ham kunsten efter...

Der er også en video med hans kammerat der laver bottoms up pres med 1 finger med 32eren...

Link to comment
Share on other sites

Dr --> Jep faldt over linkt på gripboard.com... Sindsyg RT styrke...

Fame --> Ingen tror på du har været så tynd ;)...

oks --> I det siddende pres bruger han en 32er.. Fuldstændig hjernedødt!.... Han har sindsyg mange fede videoer på hans account... Tidligere var super betaget af Brookfields "tower of terror" med 48eren, men ham her owner brookfield bigtime!!...

Weekendeen so far har stået på maaaaaaaaaaaaaaaaaaasssere mad... Kan tydeligt se at jeg har hakket noget fedt af den sidste uges tid...

Link to comment
Share on other sites

Dunk eller ej så er han beskidt stærk...

Jeg køre protpulver iperioder.. PT får jeg en Shake om morgenen og efter træning, men har i lang tid nøjedes med mad PWO..

Jeg køre rimelig fast vitaminpiller og fiskeolie.. Hist og her ryger der lidt zink tabletter for a forbedre nattesøvnen..

Animal Pack i perioder hvor jeg føler mig syg..

C-vitamin i ny og næ..

Har også eksperimenteret med Pre workout supps, men bruger d stort set aldrig mere.. Prøver istedet a skrue ned for mit kaffe indtag og derved få et ekstra kick ud af det når jeg så får en kop inden træning..

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert han er stærk, ingen tvivl om det. Jeg må dog indrømme, at det imponerer mig langt mere når en ripped person er stærk.

Anyway så lyder det jo også stille og roligt med din tilgang til supps. Jeg spiser engang imellem lidt whey og ellers kun fiskeolie fast. Synes at folk har en tendens til at overvurdere effekten af subs. Har nogle kammerater som nok æder 5 forskellige subs hver dag - absurde mængder whey, celltech, HMB, glutamin, NoXplode, Jack3D og alt muligt andet kemikaliefyldt lort. Det sjove er, at der ikke er nogen af dem som hverken af specielt stærke, store eller rippede. Jeg tror de fokuserer alt for meget på supps som vejen til gode resultater og glemmer vigtigheden af en god kost.

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Weekendeen so far har stået på maaaaaaaaaaaaaaaaaaasssere mad... Kan tydeligt se at jeg har hakket noget fedt af den sidste uges tid...

Haha, kanon måde at fejre det på :laugh: Kan ikke huske, om jeg har skrevet herinde før, men jeg læser i hvert fald også med - spændende at læse om en, der har så anderledes tilgang til træningen end en selv.

Link to comment
Share on other sites

Hulck --> tak.. Hvordan er træningen så meget anderledes?

Det er faktisk ikke så langt fra, hvad jeg kører nu og jeg er højst sandsynligt også blevet inspireret lidt herinde. Men når jeg ikke cutter, så vil jeg helt klart helst køre split-træning med udpræget BB-fokus. Det synes jeg er klart det sjoveste. Det er ret langt fra det full body med lave reps og få øvelser du kører.

... Derudover kommer selvfølgelig alt grebs- og kb-halløjet :smile:

Link to comment
Share on other sites

270211.

Morgenvægr 92,3kg

Coc 2,5 tynd strap: v: 7x1x2,5kg, h: 10x1x2,5kg

Coc 2,5 OC: v:3x1

CG bænk: 5x3x110kg

Chins: 6x3x45kg neutral Grip

Fat sumo: 5x20,40,60,90, 3x110kg

DB bul split: 3x10x20+20kg

Rope pullups: 2x1,2,3,4,5

KB BUP: 2x1,2,3,4,5x24kg

Fed træning ovenpå to dages rest!.. Elendig forholdt til kropshævninger dog..

Edited by TRS
Link to comment
Share on other sites

Super fed ebook a Dan John der ska spredes til folket..

http://danjohn.net/wp-content/uploads/DJ-40-years.pdf

Morgenvægten sagde Iøvrigt 92,3. Jeg tror jeg har cuttet 1,5-2kg i sidste uge, så kcal indtaget blir skruet lidt op igen..

Den har også kørt som 2-delt artikel på t-nation. Rigtigt gode råd og betragtninger!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share