Ghana vs. Tjekkiet


TLunau
 Share

Recommended Posts

Jeg må indrømme at jeg har haft rigtig god fidus til Tjekkiet men kæft hvor spillede Ghana flot... med en disciplin det er sjælden for de afrikanske hold og en rigtig flot præstation idag sikrede dem en yderst fortjent 2-0 sejr over Tjekkerne der i store dele af kampen faktisk ikke spillede helt skidt... jeg håber sgu Ghana slår USA og ryger videre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ghana spillede en udmærket kamp, tilgengæld var Tjekkiet meget, meget skuffende. Ærligt talt så var forsvarsspillet dybt pinligt - jeg løb tør for fingre og tæer da jeg talte markeringsfejl. Faktisk burde Ghana have scoret flere gange, da de havde flere store chancer. Specielt efter den tjekkiske udvisning, hvor de var tvunget frem, var der dømt åbent hus nede bagtil.

Det ligger unægteligt til Italien og Ghana nu, men uanset hvad tror jeg ikke Ghana har styrken til at komme langt i turneringen.

Link to comment
Share on other sites

Tjekkiet var igennem størstedelen af kampen utrolig svage.

De beviste, at de havde meget få tangenter at spille på, hvilket ikke overraskede mig besynderligt!

Mange herinde fra, havde efter deres kamp mod USA, tjekkerne som en af outsiderne. Forhåbenligt har i revuderet dette synspunkt :wink:

Edited by hotgym
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share