24 timers i Horsens


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Formen kan man køre sig i hvis ellers vejret holder, jeg har heller ikke været på en spin cykel for alvor i over 2-3 uger, men den ny indkøbte trek 1500 skal nu nok få rullet et par kilometer så satser stærkt på at være i form til de 24timer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pas på....... rygtet vil vide at de gale sjællændere ( som var i Randers... ) igen vil vende cykelbuskerne og næsen i retning af det mørke jylland, og komme og spinne på livet løs......

Team Intensitet.... kom bare an! :devil:

Haha :devil: Jamen det lyder da rigtig rigtig fedt. Vi vil glæde os til at se jer. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Pas på....... rygtet vil vide at de gale sjællændere ( som var i Randers... ) igen vil vende cykelbuskerne og næsen i retning af det mørke jylland, og komme og spinne på livet løs......

Team Intensitet.... kom bare an! :devil:

Ej hvor fedt at se jer igen ! :w00t: Vi er 3 gengangere fra vores hold i Randers og så en "ny"... det bliver fedt...

Hvordan med betaling ? De tager kun imod kontant betaling i receptionen... hvad med os der ikke har daglig gang i Horsens ?

Link to comment
Share on other sites

Ej hvor fedt at se jer igen ! :w00t: Vi er 3 gengangere fra vores hold i Randers og så en "ny"... det bliver fedt...

Hvordan med betaling ? De tager kun imod kontant betaling i receptionen... hvad med os der ikke har daglig gang i Horsens ?

Ring til Laue på 28111163 og hør ad :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

By the way... hvad køres der egentlig for og hvor mange af de 250 kr er sikret det godgørende formål ? :yo:

Jer der har været med til EQ marathon før, hvad skal vi regne med af forplejning ? Og ja, jeg har skrevet en mail til Laue men ikke fået svar endnu.... (skrev fredag)

Link to comment
Share on other sites

By the way... hvad køres der egentlig for og hvor mange af de 250 kr er sikret det godgørende formål ? :yo:

Jer der har været med til EQ marathon før, hvad skal vi regne med af forplejning ? Og ja, jeg har skrevet en mail til Laue men ikke fået svar endnu.... (skrev fredag)

Der vil ikke mangle noget. Så fortvivl ikke. Det blir rigtig rigtig godt. Husk badetøjet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

By the way... hvad køres der egentlig for og hvor mange af de 250 kr er sikret det godgørende formål ? :yo:

Jer der har været med til EQ marathon før, hvad skal vi regne med af forplejning ? Og ja, jeg har skrevet en mail til Laue men ikke fået svar endnu.... (skrev fredag)

Laue er på ferie, så det må være årsagen til at du ikke har hørt fra ham. Jeg er sikker på at du hører noget når han kommer hjem igen.

Og bliver det som sidste år, så kan jeg kun give Danfanatiker ret i at der ikke kommer til at mangle noget (det skulle da lige være lidt røde pølser med fritter omkring midnat)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror da nok også lige at jeg må melde de 4 fra Vildbjerg Sport & Fitness på banen igen igen.

Vi er lige kommet hjem fra 24 timers spinning i Viborg. Kanon arragentment, lige bortset fra det lidt våde vejr.

Men vi glæder os til at se jer alle igen. Djævledrengene, Danfanatiker ect.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share