Tour de France Maneger


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Havde Klöden som kaptajn, men tabte på Landis..og tabte..igen..på Rujano... hvornår lærer jeg det.

Til gengæld var Rasmussen et godt køb i dag :4thumbup: og med Sastre, Boogerd, leipheimer og Oscar Sio var det en runde der fik mig op fra den værste bund i MOL ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Havde Klöden som kaptajn, men tabte på Landis..og tabte..igen..på Rujano... hvornår lærer jeg det.

Rujano må være årets helt store skuffelse. Først hos Selle Italia, hvor han skulle kører Giro men udgik på en nedkørsel få km fra mål fordi han frøs. :blink: Og nu hos Quickstep i Touren, hvor han som den eneste kommer i mål efter gruppetoen på en etape som han burde være en af de dominerende skikkelser. Håber sgu ikke LeFevre har smidt for mange penge efter den lille indianer. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tabte en enkelt plads på MOL, det var ikke så slemt som forventet, når jeg sælger Pireiro hver gang han tager den gule trøje, og i modsætning til resten af verden ikke havde gennemskuet at Rasmussen havde gode ben i dag. Men Sastre, Leipheimer, Kløden, Moreau, Menchov, Zubeldia og Evans var gode nok.

Men jeg vender frygteligt tilbage i morgen... eller noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle vist have valgt Gontshar :w00t: . Han kører godt nok stærkt, fører med 42s ved første mellemtid og har efter 25min allerede hentet to ryttere.

Men man kan jo kun have to T-mobile-ryttere, og Kløden og Rogers har også klassementet at køre for.

Link to comment
Share on other sites

Rundens bedste manager igen :4thumbup:

læg mærke til at nr. 1 i MOl's liga ligger nr. 10 på landsplan :superman:

Ja, jeg må hellere stramme mig an hvis du skal holdes bag mig i sidste runde. :w00t:

Havde nu ellers selv en udemærket runde. Hvornår lærer jeg, at Bruseghin kun kører en god ITT i Italien....

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg må hellere stramme mig an hvis du skal holdes bag mig i sidste runde. :w00t:

Havde nu ellers selv en udemærket runde. Hvornår lærer jeg, at Bruseghin kun kører en god ITT i Italien....

Ja, men tror også det bliver svært at sætte et godt hold til i morgen. Der er ikke så mange oplagte muligheder.

Link to comment
Share on other sites

Jimmy Casper :crazy::w00t::blink: og han kalder sig sprinter :crazy::mad:

Casper er sgu heller ikke en mand at sætte på sit manegerhold. Han rammer den gode spurt max en gang årligt. :laugh:

Ak, jeg må erkende mit tydelige og umisforståelige nederlag til Squatfather. Jeg har ingen undskyldninger. Han er go, jeg er dårlig. Han har vundet et års håneret. :blush:

Victory. :4thumbup:

Havde hele top 5 i dag + yderligere 3 i top 15. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde alle mine ryttere i top 16. Jeg skulle nok have taget O'grady i stedet for moreni, så ville det lykkedes at få fuld holdbonus.

Men jeg avancerede 600 pladser og sluttede 2374 totalt og nr 7 på Mol, hvilket vel er godkendt, når jeg hele tiden laver mine handler en runde for sent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share