Tour de France Maneger


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Ja det er 800 hårde meter, der skal klatres og kun 2 km efter toppen ligger målstregen. Det kan dog ikke udelukkes at en større flok kommer hjem deriblandt flere sprintere. Kampen om den grønne trøje (og den gule) er jo temmelig tæt, så jeg tror de forsøger at hænge på det bedste de har lært.. men hvem jeg tror det bliver kan jeg jo ikke afsløre her :wink:

Ud over Caubergstigningen er det også intressant, at de veje der fører hen til stigningen er af en helt anden karekter end dem vi har set feltet kører på de sidste par dage. Der bliver en hård positionskamp hen til Cauberg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3., 4., 6. og 7. plads - Freire som kaptajn. + Voigt med ca. 60000 i bonusspurtpoint.

Havde også Freire som kaptajn, samt Voigt med på holdet i dag. Placeringsmæssigt blev det til 3., 5., 6. og en 7. plads i dag. Men jeg sad og bandede ret voldsomt, da de kørte Gilbert ind. Men dagens satsning på Boogerd, Gilbert og Perdigoero gik ikke helt efter planen.

Hvorfor tog man dog ikke Kessler :nonono:
Overvejede det også selv, men troede ikke på at han ville prøve to dage i streg.
Desuden havde jeg både Valverde og Dekker :laugh:

Var meget tæt på at tage Valverde i dag, da det var en afslutning der lå godt til ham. Men jeg vurderede ham til at være for dyr. Heldigvis solgte jeg Rodriguez som styrtede med Dekker. Ham har jeg ellers haft som holdkammerat til McEwen de sidste par dage.

Det bliver spændende at se resultatet i ligaen i dag. Nogle har sikkert fortsat satset 100% på sprinterne, imens andre sikkert har satset meget på klassikerrytterne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ikke lavet mit hjemmearbejde godt nok, så jeg havde satset for meget på nogle forkerte sprintere. Ikke at have Zabel idag må betragtes som en decideret brøler med den afslutning. 3 mand i top 15, det er squ ikke godt. Jeg er vist ved at være sat af. :blush:

Men så skal jeg til gengæld ikke skifte så meget til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

En noget lunken dag, hvor jeg blandt havde satset på at Store Thor han holdt hjem i første gruppe i et trøjeforsvar. 3 mand i top 15 :crazy:

Men det kostede heldigvis kun ca. 100 placeringer i den samlede stilling og 2 placeringer i ligaen.. vi er klar til et forhåbentligt mere forudsigeligt løb i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! En flok fucking møgamatører er de Swush-narrøve!! Det er over 6 timer siden de kom over stregen! På den tid kunne man have dresseret en chimpanse til opdatere!

Undrer mig også lidt. Jeg loggede ind ved 1915-tiden og der var opdateringen ikke engang begyndt.. Gad vist om der er nogen, der har sovet over sig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hrmm..hæderlig dag med 3 mand i top 5 men igen har alt alt for få sprintere til virkelig at tjene kassen.. det er nu rettet... (og så kommer der sikkert et Indianerudbrud i mål i dag :blink: )

Det blev så den ventede massespurt igen i dag. :smile:

1. Oscar Freire (Spa-Rab)

2. Tom Boonen (Bel-Qst) s.t.

3. Inaki Isasi (Spa-Eus) s.t

4. David Kopp (Ger-Gst) s.t

5. Robbie McEwen (Aus-Dvl) s.t

6. Alessandro Ballan (Ita-Lam) s.t

7. Thor Hushovd (Nor-CA) s.t

8. Francisco Ventoso (Spa-Ddv) sz.t

9. Erik Zabel (Ger-Mrm) s.t

10. Bernhard Eisel (Aut-Fdj) s.t

Personligt fik jeg 6 mand i top 10, men havde desvære ikke Freire. Galvez og Bennati var ikke med i spurten pga styrtene på de sidste km. :unhappy:

Ellers er det værd, at bemærke at Alessandro Ballan kører spurten for Lampre da Bennati er væk. Det kunne tyde på at han bliver en mand vi vil se med langt fremme på mellemetaperne efter de første bjerge. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share