Kan man tabe sig ved at svede?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Svede bort nogle ekstra kilo- det er så enkelt!

Dette bærbare Sauna Solution kan du anvende hjemme. Placere Sauna Solution på den del af kroppen hvor du ønsker at komme af med nogle kilo.

Jeg synes næsten produktbeskrivelsen taler for sig selv.

Link to comment
Share on other sites

En opregulering af kerne og muskeltemperatur synes hensigtsmæssig i forbindelse med præstationsevnen, så i visse tilfælde KUNNE beklædning, designet til at holde på varmen (og mindske varmeafgivelsen), tænkes præstationsfremmende.

Hermed selvfølgelig ikke sagt at Ronaldo taber sig ved at tøfffe rundt i en stor trøje :smile:

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
god artikkel. Mange af mine venner går i sauna i den tro at de brænder 6-700 kalorier af hver gang, men har ikke rigtigt kunne modargumentere det, udover at forklare der ingen logik i det er, hvilket de ikke forstår....

Man kan jo også gøre det for at rense ud i kroppen :)

Link to comment
Share on other sites

Så selvom jeg sveder mere her i sommervarmen, så bruger jeg ikke flere kalorier på at træne?? :cry: Flad nok!! :nonono:

Jeg har en kammerat der har gået på college i amerika, og han sagde at de brugte meget det at sidde i sauna hver dag i så lang tid som muligt for at tabe sig (altså fedtmæssigt), så her lever myten åbenbart også i bedste velgående.. :smile:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

 Share