Træningscenter i Århus


DaDane
 Share

Recommended Posts

Jeg leder efter et sted at træne i Århus.

Var inde og prøve Fitness og trivsel, - det var lidt en skuffelse. Dels var der ikke noget squat stativ selvom jeg var blevet lovet dette i telefonen (måske det var smith stativet han mente var et squat stativ?) og dels er der ingen bademuligheder.

Så lidt på Århus Atlet Klub, - det ligger heller ikke alt for langt væk fra mig. Men de vil ikke have 'motionister'

Så det jeg leder efter er et træningscenter i Århus som opfylder

  • Det må gerne ligge i Tilst (Bilka) eller ikke alt for langt væk derfra
  • Skal have mulighed for at lave alle styrkeløftene (squat, dødløft og bænk). Helst men ikke nødvendigvis med powerrack eller støtteben til squat.
  • Tillade 'motionister' som mig som heller ikke er indskrevet på uni eller i øvrigt studerende
  • Have o.k. badeforhold

Derudover vil det være rart hvis der også var en maskine til assisted pull-ups og/eller (helst og) dips, at prisen var o.k. m.m.

Link to comment
Share on other sites

Ny Helse & Motion, på hjørnet af Paludan Müllersvej og Møllevangs allé er vel for langt fra dig?

Der trænede jeg selv engang, og der var i hvert fald frie vægte/styrkeløft udstyr nok. Måske haltede det lidt bagefter på cardio siden, men det er jo så heller ikke det, du efterspørger.

Det er nogle år siden, at jeg var været der, så jeg ved ikke, hvilket udstyr, stedet har fået siden dengang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leder efter et sted at træne i Århus.

Var inde og prøve Fitness og trivsel, - det var lidt en skuffelse. Dels var der ikke noget squat stativ selvom jeg var blevet lovet dette i telefonen (måske det var smith stativet han mente var et squat stativ?) og dels er der ingen bademuligheder.

Så lidt på Århus Atlet Klub, - det ligger heller ikke alt for langt væk fra mig. Men de vil ikke have 'motionister'

Så det jeg leder efter er et træningscenter i Århus som opfylder

  • Det må gerne ligge i Tilst (Bilka) eller ikke alt for langt væk derfra
  • Skal have mulighed for at lave alle styrkeløftene (squat, dødløft og bænk). Helst men ikke nødvendigvis med powerrack eller støtteben til squat.
  • Tillade 'motionister' som mig som heller ikke er indskrevet på uni eller i øvrigt studerende
  • Have o.k. badeforhold

Derudover vil det være rart hvis der også var en maskine til assisted pull-ups og/eller (helst og) dips, at prisen var o.k. m.m.

Du finder ikke noget nærmere Tilst end nyhelse og motion. Men danske helse sport er mit fortrukene alternativ,. når jeg ikke sniger mig rundt i nyhelse. rute 14 og 25 går næsten lige til døren vis transport er et problem. Dansk helse sport møder alle dine krav, der er dog kun et enkelt støvet squat rack( det er dog sjældent i brug :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share