Moderat vægttab


LIND
 Share

Recommended Posts

Ok. tak for dit svar.

(jeg var egentlig også lidt betænkelig ved at skrive min vægt og højde herinde, idet mit ønskede vægttab så hurtigt kunne misforståes som en usund tankegang af folk herinde, men jeg tænkte bare at det ville give mere fyldestgørende svarmulighed med så mange facts som muligt. Desuden kan jeg også se at nogle af mændene i deres tråde atler om at få en fedt procent på under 10, så det er altså ikke bare mig der vil længere ned!)

Jeg vil forsøge at holde lidt bedere øje med mit indtag og således sørge for at være mindst 500 kcal i underskud om dagen. Så kan jeg forstå at der burde ske noget på sigt.

Og til de andre indlæg: Det er selvfølgelig heller ikke de præcise kilogram, bmi eller fedtprocent jeg måler efter, men slet og ret kroppens fysiske udseende og min egen bedømmelse af denne. Det er bare meget nemmere at tale i kilo herinde istedet for at skulle forklare hordan det ehle ser ud!

Link to comment
Share on other sites

Der er stor forskel på hvor mænd og kvinder ligger rent fedtprocent-mæssigt, så det er langt mere "unaturligt" for en kvinde at ligge på f.eks. 10 i fedtprocent end for en mand.

Hvad der er det gode råd afhænger helt af personen, der spørger, størrelse, vægt, træningserfaring og -muligheder mm, så det er kun godt at du har inkluderet vægt og højde. MEN selv med dine kropsmål er det stadig kun ved selvsyn (eller et billede), at vi rent faktisk kan se "dit problem". 49kg @ 160cm ER lavt, så ganske velmenene bliver rådene derefter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share