Tyskland - Argentina


L^P
 Share

Recommended Posts

Nogle bud?

Jeg tror selv på Tyskland, argentina spillede af helvedes til i sidste kamp?

og har i nogen bud til Ukraine - Italien hvis man spiller på ukraine vinder man meget igen, og italien spillede ikke særlig godt i sidste kamp

Link to comment
Share on other sites

Tyskland har naturligvis et ok højt bundniveau. Ingen trmler Tyskland.

Men umiddelbart har Tyskland ingen chancer i denne kamp. Offentsivt er Tyskland lidt over middel. Deffensivt er de yderst sårbare....specielt overfor pasningsspil og dybdeløb (hvorimod de mand-til-mand stadig er på højt niveau). Argentian er simpelthen for gode til Tyskland. Argentian har ALTID været et hold med en god deffensiv......og i år er langt fra nogen undtagelse. Selvom Argentina altid (i moderne fodbold) har været kendt for at være et offensivt hold, så har dette aldrig været med et voldsomt kompromis med deres defensive styrke/stabilitet. Offensivt har Argentina så mange individuelle strenge at spille på + et hurtigt, sikkert pasningsspil af høj kvalitet, at Tyskland burde skide i buskerne af skræk. Som sagt Tyskalnder Tyskland......og dermed vil de producerer et eller andet i løbet af kampen. Men på papiret har de ikke styrken til at ryste Argentina...........og omvendt må Argentians styrke offensivt være noget alle tyske spillere, trænere, eksperter og publikum burde være rystende nervæs for.

Samlet: Argentina hiver en smal sejr hjem, men har i hele kanpen været i kontrol på alle niveauer: 2-0 til Argentina.

Link to comment
Share on other sites

Smuk sejr til Tyskland. Klinsis tropper kørte de luddovne argentinere over med effektivt panzer fussball. :4thumbup:

Man kan se at Tyskland var forberedt på en straffesparkskonkurrence så de udviste ingen slinger i valsen, hvorimod Argentina ikke havde den rette indstilling.

Det bliver godt at se vm trofæet komme hjem til Tyskland igen. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tyskland har naturligvis et ok højt bundniveau. Ingen trmler Tyskland.

Men umiddelbart har Tyskland ingen chancer i denne kamp. Offentsivt er Tyskland lidt over middel. Deffensivt er de yderst sårbare....specielt overfor pasningsspil og dybdeløb (hvorimod de mand-til-mand stadig er på højt niveau). Argentian er simpelthen for gode til Tyskland. Argentian har ALTID været et hold med en god deffensiv......og i år er langt fra nogen undtagelse. Selvom Argentina altid (i moderne fodbold) har været kendt for at være et offensivt hold, så har dette aldrig været med et voldsomt kompromis med deres defensive styrke/stabilitet. Offensivt har Argentina så mange individuelle strenge at spille på + et hurtigt, sikkert pasningsspil af høj kvalitet, at Tyskland burde skide i buskerne af skræk. Som sagt Tyskalnder Tyskland......og dermed vil de producerer et eller andet i løbet af kampen. Men på papiret har de ikke styrken til at ryste Argentina...........og omvendt må Argentians styrke offensivt være noget alle tyske spillere, trænere, eksperter og publikum burde være rystende nervæs for.

Samlet: Argentina hiver en smal sejr hjem, men har i hele kanpen været i kontrol på alle niveauer: 2-0 til Argentina.

Undskyld jeg hoverer men jeg elsker simpelthen når sådanne analyser bliver skudt i sænk - og så synes jeg i øvrigt, du undervurderer Tyskland helt vildt og overvurderer Argentima tilsvarende, men det er altid nemt at være bagklog :tongue:.

K

Edited by Kalkunen
Link to comment
Share on other sites

Ja, rart af se at Jarvigs lange analyse selvfølgelig ikke holdt - er det her man skal sige - hvad sagde jeg :wink: Argentina spillede rigtig rigtig godt i de første kampe, mens de ikke var nær så overbevisende mod Holland og Mexico. Tyskerne startede godt, men også afslørende et svagt forsvar. Siden har tyskerne bare blevet bedre og bedre. Og så spiller de underholdende.

Dog ærgeligt at et godt spillende og meget seervenligt hold røg ud i stedet for et af de 3 særdeles kedelige hold: Ukraine, Italien og England - og ja til dels også Frankrig, som dog spillede underholdende mod Frankrig.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det selvfølgelig altid nemt at være bagklog, og der er jo også uheldigt at den argentinske målmand må skiftes ud, men jeg undrede mig lidt over Argentinas udskiftninger. Da de skifter Crespo ud efter 78 minutter, tænker jeg: er det ikke ligelovligt tidligt? Det viste det sig at være (sikke klog jeg er :4smartass: ) Uanset hvad så var det lidt skuffende, det spil de præsterede efter 1-0 målet. Tyskland kom flot igen, og jeg synes ikke man kan sige, at sejren var ufortjent.

Det er selvfølgelig tankespin, men havde Argentina tabt en straffesparkskonkurrence med Riquelme, Aimar og Saviola blandt skytterne?

Jeg tror Tyskland vinder VM nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share