Skulderskade


Wounded Tiger
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har kendskab til en god behandler eller en der kan diagnosticere skulder problemet? (Jeg bor i København). Har prøvet en kiropraktor og  fys. som begge virkede  uengagerede inkompetente.

Jeg er ved at være lidt desperat da problemet med smerter i arm + foran/bag på skulder har stået på i 8 måneder og har haft konsekvenser for både træning/arbejds/familieliv.

Jeg har fri bevægelighed i skulderleddet og min læge siger derfor at der ikke er noget alvorligt i vejen, til trods for kraftløshed i arm/skulder og begyndende smerter der trækker ned i ryggen.

Jeg har selv tidligere forsøgt at træne med lav belastning og mange gentagelser uden noget godt resultat.

Jeg har fået lagt blokade, er der nogen ulemper ved det?

På forhånd tak!

Wounded Tiger

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prøv fys. Flemming Enoch.Han har klinik nord for København et sted.Ellers prøv fys. John Verner eller Mogens Dam der sammen har klinik på frederiksberg et sted.

Man bør ikke få for mange blokader med binyrebarkhormon, i hvert fald ikke samme sted.Somme tider kan en blokade have god/helbredende effekt hvis problemet er en irritationstilstand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share